no to co - kto się boi..?

51. Data: 2010-04-16 11:54:03

Temat: Re: no to co - kto się boi..?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Musi być to jakiś zbiorowy koszmar.

No, u mnie był bardzo zbiorowy. :(

Ewa

52. Data: 2010-04-16 11:56:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Maja poniesc konsekwencje???
> Ale za co?

Vilar pytaj. Ja nic o konsekwencjach nie wspominalam.

> Przeciez wiekszosc Polakow chce
> na wawelu!

Ale masz jakies liczby na poparcie?

> Czy jezeli cos jest niezgodne z
> Wasza wola to bedziecie
> ich atakowac i wyznaczac
> im konsekwencje?

Mi Wawel jest kompletnie obojetny. Byle dalej od Wa-wy.
I.

53. Data: 2010-04-16 11:56:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> Sorry ze tak lapie za slowa, ale rzeczywistosc
> wychodzi....

To prawda.
Amen.
I.

54. Data: 2010-04-16 11:57:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 16-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nooo.... tak kombinuję.
> widzisz jakieś lepsze rozwiązanie dla pisu?

Mój mąż też mnie tak straszy. Ale stwierdziliśmy, że to musiałby być
człowiek z żelaza, żeby w obecnej jego (osobistej) sytuacji wdawać się w
kampanię wyborczą.

Ewa

55. Data: 2010-04-16 11:57:36

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> Dlaczego zabraniac skojarzen PiSu z Psui,
> zwlaszcza podczas pogrzebu prezydenta?

Ale to przeciez ponadpartyjny prezydent byl.
Wiec o co Ci chodzi?
I.

56. Data: 2010-04-16 11:57:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Widzisz jakieś lepsze rozwiązanie dla narodu?

a widzisz.

> Idę zakupy zrobić. Na duży zapas.

pokradną, pobiją - nie ryzykuj.

57. Data: 2010-04-16 12:00:12

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> "Gdyby pogrzeb miał się odbyć w warszawskiej katedrze, oburzalibyście się,
> że prezydent ma spocząć razem z książętami i Prymasem Tysiąclecia, prawda?

Bylby to tez kolejny spisek braci Kaczynskich.
Niestety, polskie piekielko.
Potem bedzie ze to tolerancja.

Druch

58. Data: 2010-04-16 12:00:22

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Mój mąż też mnie tak straszy. Ale stwierdziliśmy, że to musiałby być
> człowiek z żelaza, żeby w obecnej jego (osobistej) sytuacji wdawać się w
> kampanię wyborczą.

W dodatku ma b. chora Matke. Podobno Pani Kaczyńska nie wie, ze jeden z
jej synow nie zyje...
I.

59. Data: 2010-04-16 12:00:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

44,_New_York_Times
osci.gazeta.pl/Wia
_Polakow__Oni_wied

> Najlepiej widać czyste i mocne emocje.

dobrze widać.

60. Data: 2010-04-16 12:43:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 12:56, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> btw - w jednym z artykułów jest zdanie: "Nie mówcie mi, że kłamstwa mogą
> trwać wiecznie. Zapytajcie Polaków. Oni wiedzą"
> od tego trzeba zacząć. od kłamstwa. nie dziw się więc, że nastąpiło teraz
> wyhylenie wahadła. od kłamstw i szyderstw aż oczy bolały.

Jestes pewny, ze wiemy, ze Ty wiesz, co jest
klamstwem a co prawda?
Jakie kryteria przyjmiesz do okreslenia Polaka?
Po co wrzucasz tu teksty, ktore robia dokladnie to samo,
co, teoretycznie, krytykujesz?

Co da odwrocenie biegunow? Prawde?
Chyba zartujesz.

POLACY I POLONUSI !!!