no to i ja sie przedstawie

1. Data: 2005-01-27 00:24:40

Temat: no to i ja sie przedstawie
Od: "alems" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imie Renata, mezatka, coreczka 12 lat, sunia Figa 2 latka, pasja:
szydelko i internet, miejsce zamieszkania: poludnie Hiszpanii. Trafilam tu
wczoraj i bardzo mi sie podoba. Ostatnio nic ciekawego nie wyszydeklowlam bo
internet mnie wciagnal po uszy ale napatrzylam sie dzieki Wam na przepiekne
wzory i jak tylko skoncze szalik zabieram sie do roboty. Pozdrawiam.

1. Data: 2005-01-27 06:00:51

Temat: Re: no to i ja sie przedstawie
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przepiekne
> wzory i jak tylko skoncze szalik zabieram sie do roboty. Pozdrawiam.

Witamy cieplutko, szczególnie, że teraz przepadłaś bez reszty, uzależniłaś
się jak my wszystkie, ale z tego uzależnienia nie trzeba się leczyć
Pozdrawiam Monika

1. Data: 2005-01-27 07:15:46

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alems" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam na imie Renata

Witamy serdecznie !

> pasja: szydelko i internet

ha ha - w dobre miejsce trafiłaś :)

Pozdrawiam

Anuryca

1. Data: 2005-01-27 07:17:14

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj imienniczko!
Ja też jestem tutaj dopiero od kilku dni, ale zanosi się na to że
wsiąknę na dłużej.
Pozdrawiam Cię gorąco!
Renata

1. Data: 2005-01-27 09:06:50

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Myślę, że 2 twoje pasje szybko się u nas roznorzą :-)
Tylko szkoda, że na spotkania będziesz miała trochę daleko:-(
Gocha

1. Data: 2005-01-27 11:57:59

Od: "Krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy i bardzo nam miło, że do nas dołączyłaś.

--
Pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2005-01-27 13:18:24

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> internet mnie wciagnal po uszy ale napatrzylam sie dzieki Wam na przepiekne
> wzory i jak tylko skoncze szalik zabieram sie do roboty. Pozdrawiam.

witaj wsród nas zakreconych :)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-01-27 20:17:49

Od: "Marysia Loch" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alems <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
przepiekne
> wzory i jak tylko skoncze szalik zabieram sie do roboty. Pozdrawiam.

Witaj !!

Ja tez niedawno tutaj zawiatalam, wszyscy sa bardzo mili.
Musze sie pochwalic - wlasnie wczoraj popelnilam moja
pierwsza szydelkowa serwetke :D

Pozdrawiam z zasypanego i zakorkowanego Krakowa.

Marysia

(szydełko) serwetki
xxx kupił ktoś może....
Prosze o pomoc !