noble, pulitzery oraz maść na szczury

71. Data: 2008-10-15 05:22:18

Temat: Re: noble, pulitzery oraz maść na szczury
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
Wlasnie Miloszowi zarzucano za duza lojalnosc,gdyz w polsce zle,wiec
on chcial byc ascetyczny.Luksus jest sprzecznoscia komunizmu,a nie
bieda.Wiecej Ikselek,a komunizm by wogóle nie upadl.

72. Data: 2008-10-15 06:35:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Gombrowicz o Miloszu.Powiedzialbym,ze w swojej ksiazce Milosz
walczy na dwa fronty:tu nie idzie tylko o to,aby w imie kultury
zachodniej potepic Wschód,lecz takze o to,aby Zachodowi narzucic
wlasne,odrebne przezycie,stamtad wyniesione,i swoja nowa wiedze o
swiecie.I ten pojedynek,juz nieomal osobisty,polskiego nowoczesnego
pisarza z Zachodem,gdzie gra toczy sie o wykazanie wlasnej
wartosci,sily odrebnosci.

73. Data: 2008-10-15 14:54:15

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sprawach zasadniczych, powtarzam.
> Czy wiesz, co to są sprawy zasadnicze? - to zagadnienia, od których
> bezpośrednio zależę, Ty może nie: a więc miłość, wyłączność w miłości,
> nienaruszalnośc ludzkiego życia i godności, lojalność, zaufanie :-)

Wolę zasadniczymi nazywać to, na co chce mi się mieć wpływ i co w
jakimkolwiek stopniu zależy przynajmniej w części od mojej decyzji, jakoś to
właśnie miłość, godność, lojalność i zaufanie, jeśli już takie przyklady.
Aje jeśli już to, to ponieważ mam na to wpływ to wiem, że wielu ludzi może
mieć wpływ odmienny i też to będą dla nich i pośrednio dla mnie sprawy
zasadnicze... toteż przesadnego przywiązania do wyłączności,
nienaruszalności i takich tam nie posiadam w zestawie...

Jeśli nie potrafiłbym tego uzgadniać z otoczeniem to jakiż byłby ze mnie
człowiek...

Pzdr
Paweł

74. Data: 2008-10-16 09:04:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2008 16:54:15 +0200, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> nienaruszalności i takich tam nie posiadam w zestawie...
>
> Jeśli nie potrafiłbym tego uzgadniać z otoczeniem to jakiż byłby ze mnie

Uzgadniac? - nie mam takiej konieczności W MOIM środowisku... Może zyję w
enklawie, ale jeśli nawet, to nie warto z niej sie wyrywać na zewnatrz,
skoro TU jestem tak spełniona i szcześliwa, że ci spoza mogą sie tylko
dziwic...

75. Data: 2008-10-16 13:57:29

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> enklawie, ale jeśli nawet, to nie warto z niej sie wyrywać na zewnatrz,
> skoro TU jestem tak spełniona i szcześliwa, że ci spoza mogą sie tylko

Tu nie chodzi o wyrwę tylko o rozumienie...

Pzdr
Paweł

76. Data: 2008-10-16 23:07:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 15:57, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:1sk1a9unm9u0g$.1gq95yv3u7lpv.dlg@40tu
de.net...

> Tu nie chodzi o wyrwę tylko o rozumienie...

No, próbuj, próbuj...

77. Data: 2008-10-17 20:34:59

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
On 16 Paź, 15:57, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:

> No, próbuj, próbuj...

Ja tam jestem w stanie akceptować wszystko, co się w partnerze pojawi a
także dowolnie zmieniać zasady akceptacji... to zakłada rozumienie, więc nie
muszę już próbować...

Pzdr
Paweł

Kryzysowe trendy w UK
Polskie wykopki Eugeniusza Sendeckiego et consortes
Usmazyl kolege na oliwie z oliwek :/
Skutecznosc modlitwy
Społeczno?ć psr lubi ZPK!