nocne przemyslenie 8

1. Data: 2002-03-25 02:40:48

Temat: nocne przemyslenie 8
Od: "Mariusz Nowak" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

jak przyjmowac swiat?
mam ogladac go takim jak jest - tzn. nawet jak mi sie cos nie podoba,
to powinienem o tym wiedziec.
czy tez przyjmowac informacje wybiorczo - chronic sie przed tymi,
ktore nie przynosza radochy.
lepiej swiadomie o czyms wiedziec czy swiadomie sie oszukiwac zeby nie
bolalo?

1. Data: 2002-03-25 05:50:01

Temat: Re: nocne przemyslenie 8
Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Nowak" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> jak przyjmowac swiat?
Świat nie jest ani dobry, ani zły. Świat po prostu jest. Koniec.

--
Serdeczne pozdrowienia,
Witek

1. Data: 2002-03-25 08:51:04

Temat: Odp: nocne przemyslenie 8
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Nowak <l...@s...dogs.lie> :
> lepiej swiadomie o czyms wiedziec czy swiadomie sie oszukiwac zeby nie
> bolalo?

"Swiadomie oszukiwanie sie" pachnie mi stwierdzeniem niemozliwym.

Melisa

1. Data: 2002-03-25 09:01:35

Od: "<< HYS >>" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia. Po alkocholu może nie jest
piękniejszy - ale wymagania spadają..

Użytkownik Mariusz Nowak <l...@s...dogs.lie> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7m2r7$84p$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-25 10:29:41

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore nie przynosza radochy.
> lepiej swiadomie o czyms wiedziec czy swiadomie sie oszukiwac zeby nie

Juz chcialem napisac, ze "raczej chronic",
... tylko o jakie "informacje" Ci chodzi?
Bo moze byc tak, ze nieprzyjemna informacja bedzie dla Ciebie
"musze uczyc sie do egzaminu".
Tej "informacji" raczej nie powinno sie odrzucac :-)

Jesli chodzi o informacje telewizyjno/radiowe,
"szesciu zabitych, w tym trzech spalonych zywcem",
to raczej polecam odrzucac. Media strasznie nakrecaja, buchaja pesymizmem,
moze zwieksza to ogladalnosc?, ale ponoc w USA juz sie to "znudzilo"
(czyli u nas sie to znudzi z 2 lata :-) ).
Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-03-25 14:03:28

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore nie przynosza radochy.
> lepiej swiadomie o czyms wiedziec czy swiadomie sie oszukiwac zeby nie

Świat jest taki, jaki jest. I nie można wmawiać sobie, że jest lepszy. Jakby
się czuł uczeń, któremu nauczyciel mówiłby, że dostał 5, a wpisywał do
dziennika pałę? Na początku świetnie, ale i tak najbliższa wywiadówka
rozwieje niejasności - poza jedną: dlaczego nauczyciel oszukał? Najgorsza
rzecz, to podzielić swoją psychikę na dwie "osoby" - tak postępują np.
nieśmiali. Kłamstwo ma krótki nogi - nawet jeśli się oszukasz, w końcu
dotrze do Ciebie cała prawda - i wtedy będzie źle.
Świat ma swoje dobre i złe strony. Należy go akceptować takim jakim jest i
znać jego charakterystyczne cechy z obu z tych grup.

Pozdrawiam

Konop

1. Data: 2002-03-26 10:53:07

Od: "Bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "szesciu zabitych, w tym trzech spalonych zywcem",
> to raczej polecam odrzucac. Media strasznie nakrecaja, buchaja pesymizmem,

a na koniec (na otarcie "łez"?): "Jutro będzie piękna pogoda, 28 stC, woda w
Baltyku ciepła..."

BK

1. Data: 2002-03-27 00:59:28

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
pesymizmem,

No rzeczywiście;) ..
Nakręcają bez żadnych podstaw, co ?
A tak jest wokół przecież ślicznie - idyllicznie...

E.

1. Data: 2002-03-27 11:08:01

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> No rzeczywiście;) ..
> Nakręcają bez żadnych podstaw, co ?
> A tak jest wokół przecież ślicznie - idyllicznie...

Rzeczywiscie dobra uwaga, bo moze swiat jest
rzeczywscie taki?
Mi sie wydaje, ze media znieksztalcaja jednak,
bylo w Newsweek.
Konflikty "zbrojne", gdzie gina ludzie dotycza okolo 1% ludnosci
swiata. Albo, gdy zdarzy sie wypadek, zgina powidzmy 3 osoby
to juz jest to waszedzie pokazywane.
W Polsce jest okolo 38 mln ludzi, ostatnio liczylem ile osob
umiera *dziennie* z normalnej starosci?
Wyszlo mi ... ponad 1000.
Caly problem w tym, ze czesto wiadomosci maja wlasnie taka konstrukcje
(doslownie):
* pozar przedszkola w Chinach, 6 dzieci "upieczonych"
* wypadek pociagu relacji ...
* utonela barka na ... nikt nie zginal
* minster wprowadza oplaty za ...
* pogoda :-)

Zreszta, po co ja to pisze :-), nie ma przymusu ogladania,
widocznie jednak to ma duza ogladalnosc.
Zdurfka, Duch

sleepindog
makabryczny pogląd księdza :-(
samozniszczenie