noga

1. Data: 2003-08-08 18:23:19

Temat: noga
Od: "Jacek Mars" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Proszę o info ojakieś " reparaty i.t.p." ogólno dostępne w naszym
kraju wspomagające lepsze zrastanie się kości po paskudnym złamaniu nogi
któremu to ulaglem .Dzięki za jakieś wieści w twj sprawie. Pozdrawiam . Jacek

2. Data: 2003-08-09 10:27:58

Temat: Re: noga
Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Mars wrote:

> [...]
> kraju wspomagające lepsze zrastanie się kości po paskudnym złamaniu nogi
> któremu to ulaglem .Dzięki za jakieś wieści w twj sprawie. Pozdrawiam .

dobrze sie odzywiac, tran ;), nie palic, nie pic, cwiczyc (poprawnie)
zlamana konczyne - rehabilitowac jeszcze w trkacie noszenia
gipsu/zespolenia.

obawiam sie, ze wiecej nie wskorasz. coprawda NASA pracuje nad jakims
srodkiem wplywajacym na kosci, ale obawiam sie, ze w aptekach tego jeszcze
nie ma ;-))

--
sdh

3. Data: 2003-08-09 16:30:09

Od: "Sławomir Partyka" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sdh" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> cwiczyc (poprawnie)
> zlamana konczyne - rehabilitowac jeszcze w trkacie noszenia
> gipsu/zespolenia.

A jak ćwiczyć poprawnie złamany obojczyk?

Pozdrawiam :)
SP

4. Data: 2003-08-09 19:25:55

Od: "Sławomir Partyka" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeciez napisalem, ze KONCZYNE... obojczyk nie jest konczyna

OK, nie zwróciłem uwagi na dokładne sformułowanie. Czyli w przypadku
złamanego obojczyka lepiej leżeć spokojnie?

Pozdrawiam :)
SP

5. Data: 2003-08-09 19:29:26

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-08-09 19:42:14

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Partyka wrote:

> OK, nie zwróciłem uwagi na dokładne sformułowanie. Czyli w przypadku
> złamanego obojczyka lepiej leżeć spokojnie?
>
> Pozdrawiam :)
> SP

nie mam pojecia :(

--
sdh

7. Data: 2003-08-10 11:22:22

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz zainteresowac się preparatami typu osteocynesine lub rexorubia. oba
homeopatyczne

8. Data: 2003-08-10 17:33:10

Temat: Re: noga 2
Od: "Jacek Mars" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp <m...@o...pl> napisał(a):

> możesz zainteresowac się preparatami typu osteocynesine lub rexorubia. oba
> homeopatyczne
>
> Serdeczne dzięki dla justypa i shd.
Co do tranu to faktycznie zapomniałem że może być pomocny przy moim "
kłopocie " .Oczywiście staram się dobrze odżywiać ,co do reszty to nie piję i
nie palę.Ostatnie dwa tygodnie dają mi jednak w "kość" , to za sprawą jednego
z drutów wkręconych w moją nogę ,jako ze złamanie było otwarte .Na nodze jest
załozony stabilizator metalowy .Obok jednego z "drucików "jest wysięk i
zaczerwienienie to wszystko powoduje ból .Ten stan powoduje że większość
dnia muszę spędzać w pozycji "horyzątalnej",nawet pisząc te słowa.Moje wizyty
kątrolne u lekarza wyglądają tak , dr.wysłuchuje mnie zaleca zmian
opatrunku pokropienie wszystkiego wodą utlenioną potem rivanolem i do
domu.Takie "leczenie" ja w domu robię co 5-6 godz.No ale dosyć mojego "
marudzenia " z drugiej strony wiem że w moim wieku (52.lat)"gnaty " się tak
szybko nie zrastają,dla tego pytałem o możliwości pomocy w tym procesie.
Dzięki justyp postaram się zainteresować tym, o czym dałeś znać. Dzięki
jeszcze raz przyjemnego lata (ja z balkonu i przez okno)pozdrawiam Jacek

9. Data: 2003-08-14 11:58:04

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Mars wrote:

Piszesz, ze wiekszosc czasu spedzasz w pozycji horyzontalnej. Pamietaj, ze
trzeba sie ruszac - ba jak przelezysz tak kilka miesiacy, to potem z
kondycja bedzie kurcho.

Pozdrawiam i zycze powrotu do zdrowia

--
sdh

10. Data: 2003-08-15 16:24:08

Od: "Jacek Mars" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sdh <s...@g...pl> napisał(a):
Dzięki za życzenia powrotu do zdrówka. Jak na razie wszelkie ćwiczenie
odpadają w związku z bólem który występuje w okolicy wkręcenia tych "
cholernych śrubek " wkręconych w moją nogę. Wszystko zależy od szybkości
zrostu mojej kości a wtedy pozbędę się " drucików " i reszty " żelastwa ".Na
pewno czeka mnie długi okres rechabilitacji , ale najbardziej mi żal że już
nigdy nie będę mógł stanąć na stoku jakiejś górki z moją ukochaną " szmatą"
(paralotnią).Moje złamanie nie miało nic wspólnego z lataniem ,był to wypadek
w pracy . Jeszcze raz dzięki . Jacek

embolizacja mięśniaków - prośba o pomoc
Lekarz ogólny
okres-pigulki
Operacja plastyczana we Wroclawiu
czy to jest problem z penise,ze zdrowiem??