novamatorka

1. Data: 2000-01-05 18:12:18

Temat: novamatorka
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Czesc ,
tu Roxanne . Zastanawia mnie fakt, ze ludzie zaczynaja zachowywac sie jak
maszyny. Czyzby naukowcy nie wiele sie pomylili twierdzac,ze w XXI w
czlowieka zastapi android.
Najgorsze jest chyba to, ze to urobotowienie zaczyna sie o umyslu i od
naszych uczuc.

1. Data: 2000-01-05 20:57:03

Temat: Re: novamatorka
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby naukowcy nie wiele sie pomylili twierdzac,ze w XXI w
> czlowieka zastapi android.
Kazdy by chcial naprawic 'wady' czlowieka, jego zawodnosc, niedoskonalosc, a
na razie widac, ze najlepiej sie nam to udaje wlasnie na robotach...
pa
spider.

1. Data: 2000-01-06 18:29:09

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ROXANNE" <B...@N...COM.PL> wrote in message
> [...]
> czlowieka zastapi android.
> Najgorsze jest chyba to, ze to urobotowienie zaczyna sie o umyslu i od

i znowu wracamy do tego tematu...
jednak wszystko opiera sie na tym
na milosci i pragnieniu milosci
latwiej napisac: nie potrzebuje tego
niz: za bardzo tego potrzebuje
musimy odpowiedziec sobie czego tak naprawde potrzebujemy i dla kogo zyjemy
nasze serducha zawsze mowia to samo, choc tak trudno sie do tego przyznac
uwierzmy w ludzi
poki istnieja wyzsze uczucia, technika nas nie "zje"

3maj sie
mała

znowu malo psychologii
Pomoc