nowa

1. Data: 2003-01-12 14:59:07

Temat: nowa
Od: "atuina1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, dziewczyny! Bardzo się cieszę, że jest taka grupa, gdzie można w
"normalny"
{chociaz mój Ukochany twierdzi, że żaden przeciętny facet w tak prowadzonej
rozmowie dobrowolnie by nie uczestniczył; cóż, nie od dziś wiemy o różnicach
nas dzielących - no bo nie napiszę o naszych, babskich cechach
przewyższających :-))) Marsjan - bo to fakty oczywiste :-DD}
sposób pogadać o robótkach. Z przyjemnością śledzę gawędy o moim hobby;
dziękuję za wszystkie pomocne adresy i porady. Przyrzekam, że w miarę mojej
wiedzy i praktyki też będę się udzielać.
pozdrowienia, Confetti

1. Data: 2003-01-12 15:28:54

Temat: Re: nowa
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko w ten mrozny dzionek serduszkowy i rozgaszczaj sie :)))))

Napisz pare słow o sobie,jaki rodzaj robotek uprawiasz najchetniej i skad
jestes?

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-01-12 16:40:52

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie. Na pewno dowiesz się tutaj dużo na temat szydełka, igły,
drutów itp. Twój ukochany z pewnością znajdzie dla siebie inną grupę, ale
wcale mu tego nie życzę, bo przeciez Ty potrzebujesz tego komputera
bardziej. Tutaj jest tyle ciekawych rzeczy, że lepiej jak jak ten komputer
będzie tylko do Twojej dyspozycji.
:O)))))))))
Pozdrawiam serdecznie
Dorota

1. Data: 2003-01-12 16:51:22

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w grupie pozytywnie zakręconych
maniaczek haftowania i nie tylko.
Serdecznie pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2003-01-12 19:14:46

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj w grupie"nieszkodliwe" ale zaraźliwe.......:))))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-01-12 20:48:14

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witaj  w grupie"nieszkodliwe" ale zaraźliwe.......:))))
>
> pozdrawiam z Krakowa
>
> A skad jestes, Dziewczynko Maniaczko Robotkowa ? :)))
Ja jestem tu od ponad miesiaca i wciagnelam sie na maxa, ale to takie pozytywne
uzaleznienie...

pozdr z zasniezonego Poznania
annaweronika

1. Data: 2003-01-13 08:37:53

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj i czuj się jak w domu
ja jestem tutaj od paru miesięcy a czuje się bardzo związana ze wszystkimi.
Powodzenie w robótkowaniu i witaj raz jeszce

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-01-13 12:07:44

Od: "atuina1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi, że Wasze zainteresowanie moją skromną osobą jest tak osobiste;
chyba ta cecha wyróżnia tę grupę wśród innych. Jestem z Gdyni i właściwie
wszystko, co można zrobić własnoręcznie już "przerabiałam". Ale tak naprawdę
moją wielką pasją są niebanalne swetry, czym bardziej skomplikowany wzór,
tym lepiej :-) Uwielbiam warkocze we wszelkich konfiguracjach. BTW, uważam,
że tylko dzięki drutom udało mi się rzucić palenie; a było tego ok. 2 paczek
dziennie! Moja córcia, Mama i ukochana bratowa Hania były wtedy
wniebowzięte; dziergałam wtedy jakieś nieprawdopodobne ilości :-) Teraz też
mam ambicje, abyśmy rodzinnie były obrzucane uważnymi spojrzeniami innych
pań (wtedy mam pewność, że taksuje nas osoba też robiąca na drutach). Nie
powiem, lekki cień zazdrości nieźle rekompensuje ten mozół przy pracy :-)))
czego i Wam wszystkim życzę
Confetti

1. Data: 2003-01-13 22:15:15

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"atuina1" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Miło mi, że Wasze zainteresowanie moją skromną osobą jest tak osobiste;
> chyba ta cecha wyróżnia tę grupę wśród innych. Jestem z Gdyni i właściwie
> wszystko, co można zrobić własnoręcznie już "przerabiałam".

Witam cieplutko! :-)

Czy Ty naprawde wszystko przerabialas???? :-)))) Ojjj, jestem pod wrazeniem
;-))) Ja jak zaczelam czytac ta grupe to caly czas cos odkrywam nowego dla
siebie! :-)) Mysle ze jednak znajdziesz cos, czego nie robilas ;-) .... a
potem zachorujesz na to, a potem bedzie jeszcze cos nowego, a potem znowu
ktos cos znajdzie ciekawego, pokaze... i Ty zachorujesz... a potem... :-)))

Pieknych robotek zycze i duuuuzo czasu na nie!

serdecznie pozdrawiam
Irena (santafox)

Motyw szydełkowe.
Magnesy na lodówke