nowa

1. Data: 2003-02-09 17:02:47

Temat: nowa
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem nowa w Waszej grupie. Interesuję się szydełkowaniem, mereżką i
hardangerem. Mam sporo wydawnictw dotyczących robótek i obiecuję udostępniać
je w miarę potrzeb, choć będą trudności ze skanowaniem (trochę to potrwa).
Sporo też już ściągnęłam z Sieci. Pozdrawiam wszystkich.
Jandulka

1. Data: 2003-02-10 15:43:09

Temat: Re: nowa
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je w miarę potrzeb, choć będą trudności ze skanowaniem (trochę to potrwa).
> Sporo też już ściągnęłam z Sieci. Pozdrawiam wszystkich.

Witaj!
Na penwo się tu przydasz . A i grupa Tobie.
anna

1. Data: 2003-02-10 15:59:55

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je w miarę potrzeb, choć będą trudności ze skanowaniem (trochę to potrwa).
> Sporo też już ściągnęłam z Sieci. Pozdrawiam wszystkich.

Milo Cie powitac! No to co... poogladaj sobie, popodziwiaj i do roboty :))))
a skad jestes ????
pozdr annaweronika
(Poznan)

1. Data: 2003-02-10 16:11:21

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sorry za przeoczenie - z Warszawy.
Jandulka

1. Data: 2003-02-10 16:53:22

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl wrote:
> Sorry za przeoczenie - z Warszawy.
> Jandulka

Witam kolejną Warszawiankę :) Mam nadzieję, że zobaczymy się na
najbliższym spotkaniu.

Pozdrawiam
Julita, nie całkiem Warszawianka ;)

1. Data: 2003-02-10 18:17:50

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jasne, tylko dajcie znać, gdzie i kiedy

1. Data: 2003-02-10 19:24:58

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl wrote:
> Jasne, tylko dajcie znać, gdzie i kiedy

Pojawi się na grupie, jak nam się zbierze na spotkania ;)
Muszę jeszcze jedną knajpę sprawdzić ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-10 19:31:43

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojawi się na grupie, jak nam się zbierze na spotkania ;)
> Muszę jeszcze jedną knajpę sprawdzić ;)

To szybko sprawdzaj bo mam ostatnio bardzo podły nastrój a takie spotkanie
poprawia mi humor. Myślę że do końca tygodnia będziesz cos wiedziała:)

pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-02-10 19:35:12

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je w miarę potrzeb, choć będą trudności ze skanowaniem (trochę to potrwa).
> Sporo też już ściągnęłam z Sieci. Pozdrawiam wszystkich.

A witamy gorąco. Miłego czytania. I jak powiedziała Annaweronika, poogladaj
i zabieraj się do roboty.

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-02-10 19:50:29

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> To szybko sprawdzaj bo mam ostatnio bardzo podły nastrój a takie spotkanie
> poprawia mi humor. Myślę że do końca tygodnia będziesz cos wiedziała:)
>
> pozdrawiam
>
> Ela

Ok, postaram się w tym tygodniu ;)
Ale na spotkanie piszę się dopiero w przyszłym, bo wciąż mi SGGW się
daje we znaki :( , a poza tym robię małe spotkanko filologiczne i chyba
więcej nie dam rady ;)

Pozdrawiam
Julita

cisza