[nowa] O mnie + prośba

1. Data: 2003-05-29 06:54:49

Temat: [nowa] O mnie + prośba
Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Dzięki Waszej grupie uświadomiłam sobie, od jak dawana robótkuję... Sama
nie mogłam uwierzyć, że od pierwszego szalika na drutach minęło tyle lat...
Kilka słów o moich robótkowych umiejętnościach i zamiłowaniach. Szyję na
maszynie - stary "Łucznik" trzyma się dzielnie... Robię na drutach - dla
wtajemniczonych - najcieńsze druty nr1 (cieniutkie, że odkształcają się w
rękach), najgrubsze nr12 (moja wakacyjna zdobycz przywieziona z zachodu - u
nas wówczas nie do zdobycia). Haftuję - ściegi: krzyżykowy, płaski i
gobelinowy. Niektóre "dzieła" nie przetrwały lub zostały naruszone zębem
czasu, ale nie ma nad czym rozpaczać, bo większość posłużyła za surowiec
wtórny.... Drugą moją pasją jest kuchnia (rodzina docenia...) - ale to temat
na inną grupę. Czy powyższe informacje wystarczą za "wkupne"?
Aktualnie kończę haftowanie obrusa, a kolejną robótką będzie sweter dla
syna - zagorzałego kibica. Przeglądając grupę odniosłam wrażenie, że chętnie
pomagacie także nowym, postanowiłam zatem zwrócić się do Was z prośbą.
Poszukuję wzorów wszelkiego rodzaju piłek - do nożnej, golfa, tenisa,
koszykówki, siatkówki i in. Schematy krzyżykowe nadają się do tego celu
idealnie - zamiast krzyżyka - oczko w odpowiednim kolorze. Prawdę mówiąc
najbardziej zależy mi na piłce nożnej...
Czy ktoś z Państwa posiada w swych przepastnych zbiorach tego rodzaju schematy?

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-29 07:52:54

Temat: Re: [nowa] O mnie + prośba
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lenka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najbardziej zależy mi na piłce nożnej...
> Czy ktoś z Państwa posiada w swych przepastnych zbiorach tego rodzaju

Witaj,
mam w swoich zbiorach wzory swetrów z wrabianymi motywami piłkarskimi -
piłka nożna solo, piłka nożna + buty. Może jeszcze się coś znajdzie. Chyba
coś takiego Cię interesuje. Jesli tak, to mogę zeskanować.

Kasia
Kraków

1. Data: 2003-05-29 08:33:58

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie propozycje!
Lenka
M...@i...pl

1. Data: 2003-05-29 11:43:58

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Niestety nic nie mam do zaproponowania ale za to witam serdecznie miedzy nami.
Fakt druty nr 1 maja to do tego ze sie wyginaja jak i nr 2 , osobiscie lubie
robic na tych cienkich drutach.
Beata

From: "Lenka" <m...@i...pl>

1. Data: 2003-05-29 20:41:12

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na pewno w swoich zasobach (głęboko w przepastnej szufladzie) wzór
swetra dla chłopca z piłką nożną. Jutro postaram się znaleźć i zeskanować to
Ci prześlę. Oczywiście witam cieplutko Mirella

1. Data: 2003-05-30 11:52:21

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Lenka napisal(a):
: Będę bardzo wdzięczna za wszelkie propozycje!

Mam wzór piłkarza z piłką i pucharem. I golfisty. Jak chcesz, to zeskanuję
i wyślę.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2003-06-02 03:59:03

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chętnie...

> [...]
>: Będę bardzo wdzięczna za wszelkie propozycje!
>
>Mam wzór piłkarza z piłką i pucharem. I golfisty. Jak chcesz, to zeskanuję

zyczenia dla Magdalen
Dzień Dobry :)
Z archiwum xxx
frywolitki i szydełko - jak?