nowa jestem i jak Shrek - zupełnie zielona ;-)

101. Data: 2006-03-19 15:00:47

Temat: Re: nowa jestem i jak Shrek - zupełnie zielona ;-)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Mar 2006 14:53:47 +0100, skryba napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> arów

> A po co Tobie 35 arów trawnika?
> :-)

A napisałam gdzieś, że mam 35 arów trawinka?

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

102. Data: 2006-03-19 15:02:53

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Mar 2006 13:41:12 GMT, Michal Misiurewicz napisał(a):

> Ja mam około 25 i koszę elektryczną. Konkretnie, akumulatorową.
> Robię to na kilka rat.

A ja jestem słabą kobietą, ogród mam większy, młodszy (mnie zarośnięty) na
pochyłym terenie,
5 km od miejsca gdzie mieszkam.
Poza tym nie wiem gdzie miałabym ładowac akumulatory, bo w domku na wsi
instalacja tego raczej nie przetrzyma.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

103. Data: 2006-03-19 15:05:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Mar 2006 15:22:11 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> I zajrzyj w wolnej chwili na polecaną przez Martę stronę kol. Marusińskiego.

Zajrzała, ale najwyraźniej ma problemy z czytanym tekstem.

Pozdriawam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

104. Data: 2006-03-19 15:55:25

Temat: Re: nowa jestem i jak Shrek - zupelnie zielona ;-)
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

No to czeka Cie sporo pracy! Mysle, ze ten rok musisz poswiecic
na poznanie swojego ogrodu - co gdzie rosnie. Jesli masz krzewy
owocowe - porzeczki, agrest to tez nalezaloby je teraz przyciac
usuwajac kilka najstarszych pedów.
Oczko - zapewne tak jak piszesz bedzie wymagalo gruntownego
czyszczenia, przy okazji sprawdz szczelnosc folii (jesli
wyscielone jest folia) bo to najlepsza po temu okazja.
Trudno radzic tak bardzo ogólnie, ale jak masz jakies konkretne
pytania to pytaj smialo.
Monika

105. Data: 2006-03-19 16:17:24

Temat: Re: nowa jestem i kompostownik
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie! Gdzieżby np. 48 kg. kobietka nie pierwszej młodości, szarpała
> się z ogromną górą zmieszanych z ziemia chwastów, trawy i patyczków :(.
> Anka

Dlatego Aniu, proponuję Ci jednak zasypać dół_na_odpadki ziemią i
założyć powierzchniowy kopostownik. Najlepiej taki rozbieralny, tj. żeby
dało się zdjąć ściankę od frontu. W ten sposób masz wygodne dojście do
materii i łatwo ją wydostać widłami. Osobiście nie przerabiam (odwracam)
zawartości z różnych przyczyn. Krótko mówiąc z powodu dużemu wysiłkowi
jakiego ta praca wymaga - wolę sukcesywnie usuwać trawnik a tamtą robotę
zostawiam innym ;-)
Niemniej jesienią gdy drugoroczny kompost idzie do użytku przesiewam przez
grube sito położone na taczkach a części nie rozłożone idą ponownie na
wierzch przełożonego pierwszorocznego.

Serdecznie Miłka

106. Data: 2006-03-19 16:29:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tnę z podobnych względów zawsze, ale przede wszystkim
> po to, by miec mniejszą ale dorodniejsza, lepiej wybarwioną,
> smakowitsza ilosc sztuk (...) owocow derenia jadalnego (...)
> skryba

No widzisz, a jak Cię prosiłam o pomoc w kształtowaniu mojego derenia to
powiedziałeś żeby rósł naturalnym kształtem :-(((

Serdecznie Miłka

107. Data: 2006-03-19 16:37:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3edTf.37481$UZ5.29173@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Na koszt producenta.

Hejka. Co chcesz zasugerować? Kto według Ciebie powinien płacić za te
badania?
Pozdrawiam laicko Ja...cki

108. Data: 2006-03-19 16:43:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

109. Data: 2006-03-19 17:11:03

Temat: Re: kompost cd
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvjo42$1he$1@news.onet.pl Gosia Plitmik

> Z ciekawosci, pokaze Ci kiedys ile jest stron o sadzeniu roslin
> cebulowych

Hejka. Osobiście chyba wolałbym gdybyś mi pokazała coś innego. ;-)

> i ile z tych informacji wzajemnie sie wyklucza.

Z wątpliwościami zgłaszaj się na grupę, pomożemy. :-)

>Trzeba miec podstawy

W zasadzie w każdej książce zawierającej podstawy wiedzy ogrodniczej
jest rozdział o kompoście. :-)

> Zreszta, to tak mało romantycznie....;-)kompost i
> wyszukiwarka.

Po to jest wyszukiwarka, żeby do znudzenia nie odpowiadać na pytania o
kompost, trawniki, krety albo małe białe albo małe czarne muszki na
kwiatkach lub przyczyny usychania liści beniaminka. :-)

>Niedługo, zamiast "grzebac" sie w ogrodzie, bedziemy
> nim komputerowo sterowali.Ja jednak mam nadzieje, ze tego nie
> doczekam;-)

Chyba nie jesteś jeszcze taka stara? ;-)
Pozdrawiam futurystycznie Ja...cki

110. Data: 2006-03-19 19:48:57

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w
> wiadomości news:yqdTf.27770$g91.9646@tornado.ohiordc.rr.com...
>
> Prześliczne. Żeby jeszcze człowiek miał ten pałac! ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Okropnie zielona woda w tym _oczku_
:-)
Pozdrawiam pogodnie