nowa przeglądarka grupy???

1. Data: 2005-06-15 08:20:44

Temat: nowa przeglądarka grupy???
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam coś takiego
http://www.dla-kobiet.info/viewforum.php?f=21&sid=fe
b064d7d585f1eece8f3f580479db2d
czyżby nowa przeglądarka naszej grupy w formie forum???
a może już to znacie? ja widzę pierwszy raz.
--
Moolinea
----------------------------

2. Data: 2005-06-15 09:05:20

Temat: Re: nowa przeglądarka grupy???
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
b064d7d585f1eece8f3f580479db2d
> czyżby nowa przeglądarka naszej grupy w formie forum???
> a może już to znacie? ja widzę pierwszy raz.

O kurcze :) A może to dlatego niektóre z nas namiętnie nazywają naszą grupę
niusową "forum"? Wygląda to to całkiem nieźle, zaraz rozgryzę rejestrację, i
ciekawe czy można zamieszczać zdjecia?

Pozdrawiam
Ola

3. Data: 2005-06-15 09:16:02

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wygląda to to całkiem nieźle, zaraz rozgryzę rejestrację,>

Zarejestrowałam się bez problemu z nikiem jakiego używam tutaj. Poszczególne
posty u mnie się otwierają pomału, ale może to wina łącza. No i jest trochę
"do tyłu", w postach przy których na niusach są już odpowiedzi, tam na forum
ciagle pkazuje 0 odpowiedzi. Ale jest to fajna alternatywa dla niusów ze
strony onetu-gdzie nie mogę się zupełnie połapać jak to czytać i gdzie jest
limit dobowy.

Orka

4. Data: 2005-06-15 09:23:09

Od: "Mimi X" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajna , ale niestety odpowiedzi nie są na bieżąco. Ja korzystam z przeglądarki
gazety, znacie?
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
.rec.robotki-reczne

5. Data: 2005-06-15 09:24:25

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciagle pkazuje 0 odpowiedzi. Ale jest to fajna alternatywa dla niusów ze
> strony onetu-gdzie nie mogę się zupełnie połapać jak to czytać i gdzie

Zgadzam się, nawet pisalam kiedys do onetu, czy nie moznaby jakos zmienic
tej przegladarki, aby łatwiej się czytało posty i nie "zginęło" przy okazji,
ale odpisali, że zmian nie planują.

Jest to też alternatywa dla tych co nie mają outlooka czy innego czytnika
lub nie wiedza jak go skonfigurować.
Tylko mnie ciekawi jak to działa, bo przecież na forum można odpisywać (jak
to na forum bywa ;)) i jaki jest wtedy "przepływ informacji" czy wiadomości
z forum trafią również na grupę czy tylko w odwrotną stronę...
Ale ciekawe ciekawe :)
--
Moolinea
----------------------------

6. Data: 2005-06-15 09:28:14

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajna , ale niestety odpowiedzi nie są na bieżąco. Ja korzystam z
> [...]

od tej zaczynalam:))) jest fajna, o niebo lepsza od tej na onecie, bo nie
trzeba otwierac kazdego posta po kolei, tylko mozna wyswietlic caly watek:)
potem uzywalam: http://www.polnews.pl/showgrp.php?id=225
a teraz sciagam posty przez czytnik grup dyskusyjnych:)))

trafilam jeszcze keidys na przegladarke grup na wp.pl, ale kiepska dosc
byla :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

7. Data: 2005-06-15 09:45:06

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potem uzywalam: http://www.polnews.pl/showgrp.php?id=225

Ale ta śmieszna :) każdą wiadomość pokazuje osobno, tu dopiero można się
pogubić ;)
Nie ma jak stary dobry outlook, choć czasem zdrowo można się wkurzyć :/, ale
z outlookiem jest jak z demokracją - jest do niczego, ale nie wymyślono
jeszcze nic lepszego;)
Słyszalam o jakiejś "wtyczce" poprawijącej dzialamnie outlooka jako czytnika
grup, ale nie sprawdzalam, czy coś ulepsza.
Próbowalam już wielu czytników, ale zawsze i tak w końcu wracalam do
outlooka...
Moolinea
----------------------------

8. Data: 2005-06-15 09:47:28

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości
> z forum trafią również na grupę czy tylko w odwrotną stronę...

No to ja sie zarejestrowałam i zalogowałam.
Wychodzi jednak na to, ze mozna tylko czytać. Próbowałam dopisać odpowiedź
do wiadomości od Doroty i dostałam komunikat " To forum jest zablokowane,
nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek "
Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

9. Data: 2005-06-15 09:52:12

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma jak stary dobry outlook, choae czasem zdrowo mo?na si? wkurzyae :/,
> ale
> z outlookiem jest jak z demokracj? - jest do niczego, ale nie wymy?lono
> jeszcze nic lepszego;)

jak to nie wymyslono, a Opera??? program do poczty i przegladarka w
jednym ;P
z Outlooka korzystalam dawno dawno (8-9 lat) temu przez kilka tygodni,
bleeeee wiecej nie chce ;)))

10. Data: 2005-06-15 09:52:19

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlam coś takiego
> http://www.dla-kobiet.info/viewforum.php?
f=21&sid=feb064d7d585f1eece8f3f580479db2d

Hej,
Album jest prosty w obsłudze, na próbę wrzuciłam dwa zdjęcia

http://www.dla-kobiet.info/album_personal.php?user_i
d=87

Pozdr

do znawczyn meila...