nowa2

1. Data: 2003-01-30 09:26:33

Temat: nowa2
Od: "EB" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem trochę niewychowana i bardzo za to przepraszam. Zamiast się najpierw
przedstawić to ja z grubej rury proszę o schematy.
Jestem z Poznania i pasmanteria na Marcinkowskiego i czasami na Zaylanda
jest mi bliska. Robię na szydełku i haftuję. Obecnie haftuję obrus w
tulipanki. Schemat mam z d'agostini, jakby ktoś chciał to zeskanuje i
prześlę.
Więc witam gorąco, baaaardzo mi się podoba ta grupa dyskusyjna i zostaję jej
fanką i stałą czytelniczką
Ewa B

1. Data: 2003-01-30 09:41:18

Temat: Re: nowa2
Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

EB napisał(a):

> Jestem trochę niewychowana i bardzo za to przepraszam. Zamiast się najpierw
> przedstawić to ja z grubej rury proszę o schematy.

Witaj :)

My tu wszystkie troche szalone jestesmy. Wiadomo - wzorki najwazniejsze!
No, prawie :)

> Jestem z Poznania i pasmanteria na Marcinkowskiego i czasami na Zaylanda
> jest mi bliska.

No prosze, kolejna Poznanianka do kompletu :) Witam tym cieplej.

Robię na szydełku i haftuję.

A ja haftuje xxx i frywolitkuje.

Czasami spotykamy sie z dziewczynami z Poznania, moze dolaczysz do grona
pt. kanwa plus kawa :)

Pozdrowka
Bebe

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-01-30 10:16:34

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko,kolorowo,mulinkowo,kanwowo,frywolitkowo itd,itp wsrod
pozytywnie uzaleznionych :)))

Pusia a.k.a Beata(Bialystok)

1. Data: 2003-01-30 10:16:50

Od: "EB" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za mile powitanie. Chetnie dolacze do grona !
Ewa B

Uzytkownik "Bebe" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisal w
wiadomosci news:3E38F33E.FE5F0DE9@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...

1. Data: 2003-01-30 10:30:51

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b1atu9$4cc$1@sodden.amu.edu.pl,
EB <e...@p...gazeta.pl> typed:
> Dzieki za mile powitanie. Chetnie dolacze do grona !
> Ewa B
Witaj imienniczko:-)
Nawet mamy takie same inicjaly, moze mogliby nas zatrudnic do reklamy
pewnego napoju (nie wymieniam nazwy zeby nie bylo kryptoreklamy;-))))
Pozdrawiam serdecznie
Ewa Birlet:-)
--
Icq 179697180
GG 3967326

1. Data: 2003-01-30 13:37:21

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj EB! Poczuj sie jak w ulubionym fotelu ;))))

Bebe, przepraszam - nie odpisalam - kompa mi szlak trafil i dopiero dzisiaj
tu wlazlam - ale dziekuje i czekam.
Sle tez ;)))
kasiabe(Szczecin)

ps. A ja czekam ciagle na kogos ze Szczecina! Jestesmy tylko dwie (Paulina i
ja) ale i tak mamy swoje spotkania ;)))

1. Data: 2003-01-30 13:39:30

Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Bebe, przepraszam - nie odpisalam - kompa mi szlak trafil i dopiero dzisiaj
> tu wlazlam - ale dziekuje i czekam.
> Sle tez ;)))
> kasiabe(Szczecin)

Kasiu, nie ma sprawy, mam nieprzebrane zasoby cierpliwosci dzieki mojej
profesji :)))))) (zgaduj zgadula czym sie trudnie...)
Jutro postaram sie dotrzec na poczte w celu wiadomym.

Pozdrowka
Bebe, Poznan

1. Data: 2003-01-30 13:43:50

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasiu, nie ma sprawy, mam nieprzebrane zasoby cierpliwosci dzieki mojej
> profesji :)))))) (zgaduj zgadula czym sie trudnie...)

Jestes cierpietnica? :-)))

Iweczka-figlarka

1. Data: 2003-01-30 13:55:42

Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes cierpietnica? :-)))
>
> Iweczka-figlarka

Hmmm mozna to tak nazwac :)
Zgaduj dalej :)))))))

Bebe

1. Data: 2003-01-30 14:20:41

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc witam gorąco, baaaardzo mi się podoba ta grupa dyskusyjna i zostaję
jej
> fanką i stałą czytelniczką
> Ewa B
>

> No to super!