nowe dziwaki do identyfikacji

1. Data: 2005-05-25 09:47:13

Temat: nowe dziwaki do identyfikacji
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sępiej galerii powiesiłam nowe zdjęcia no name roślinek.
Zeszłoroczne pomarańczowe maczki zakwitły - są jeszcze białe
i żólte. Zawsze myślałam, że maki są jednoroczne :O
Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2005-05-25 09:56:21

Temat: Re: nowe dziwaki do identyfikacji
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> W sępiej galerii powiesiłam nowe zdjęcia no name roślinek.
> Zeszłoroczne pomarańczowe maczki zakwitły - są jeszcze białe
> i żólte. Zawsze myślałam, że maki są jednoroczne :O

Podrzuć linka tej galerii.
Jeśli to są maczki kalifornijskie to one są jednoroczne, ale rozsiewają
się w dużych ilościach. U rodziców posiałam raz kilkanaście lat temu i
od tamtej pory corocznie dominują na rabatach bez dodatkowego siania.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2005-05-25 10:56:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.n-com.home.pl/pro/

> Jeśli to są maczki kalifornijskie to one są jednoroczne, ale rozsiewają
> się w dużych ilościach. U rodziców posiałam raz kilkanaście lat temu i
> od tamtej pory corocznie dominują na rabatach bez dodatkowego siania.

Nie wiem, czy one kalifornijskie, ale te co mam przezimowaly, nie
wysiały się. Bardziej mi na jakies wschodnie wygladaja (syberyjskie,
kaukazkie czy inne zimoodporne, może są kanadyjskie? :))
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2005-05-25 11:26:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Wrzuciłam komentarz.

> Nie wiem, czy one kalifornijskie, ale te co mam przezimowaly, nie
> wysiały się. Bardziej mi na jakies wschodnie wygladaja (syberyjskie,
> kaukazkie czy inne zimoodporne, może są kanadyjskie? :))

Może syberyjskie (nudicaule) - są dwuletnie, ale czasami przeżywają dłużej:D

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-05-25 15:27:21

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wrzuciłam komentarz.

> Może syberyjskie (nudicaule) - są dwuletnie, ale czasami przeżywają

Tak to -Papaver nudicale. Mam je od kilku lat.
Rozsiewają się same , mają piękne kolory.....a szczegółnie pomarańczowy.
Zaniosłam pęk takich na imieniny Julii i jeszcze do tej pory stoją w
wazonie.
Warto je mieć:))))) Kwitną aż do jesieni.
Pozdrawiam
Ela

6. Data: 2005-05-25 20:36:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.n-com.home.pl/pro/

To wysiane osobiście a któremu zaginęła torebka z opisem to żagwin
ogrodowy.

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolo
wo&tid=1211

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-05-25 21:01:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    To wysiane osobiście a któremu zaginęła torebka z opisem to żagwin
> ogrodowy.

No i coś jest nie tak, bo komentarze się nie pokazują:-(
1) Tiarella 'Ninja', 2) Tiarela cordifolia, 3) Ranunculus ficaria, 4 Oxalis
acetosella, 5) rozwiązała Miłka:D

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-05-26 05:29:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...] 3) Ranunculus ficaria [...]

11, 12, 13 dodane przez Milke, to tez R. ficaria - nie wiem dlaczego
jeszcze ich nikt nie podpisal.
(pytanie o nie bylo chyba w tym samym watku, w ktorym pytano o cebulice
syberyjska - sporo czasu minelo, a admin chyba spi ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2005-05-26 07:15:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (pytanie o nie bylo chyba w tym samym watku, w ktorym pytano o cebulice
> syberyjska - sporo czasu minelo, a admin chyba spi ;)

Bartku, dodane komentarze po prostu się nie pokazują:-( A admin ma pilniejsze
sprawy, pisał przecież.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2005-05-26 17:40:47

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 May 2005 09:15:51 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Bartku, dodane komentarze po prostu się nie pokazują:-( A admin ma pilniejsze
>sprawy, pisał przecież.

Komentarze można dodawać tulko po zalogowaniu się, nie wiem czemu się
tak porobiło, a nie za bardzo potrafie to naprawic. Na razie tak
zostanie.

ciecie jalowcow
forumogrodnicze
Co się dzieje z gruszką ??