nowe fotki

31. Data: 2004-05-23 17:38:03

Temat: Re: nowe fotki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c8qgus$msf$4@nemesis.news.tpi.pl...
> "Zielka" <z...@o...pl> wrote in message

> Wyczytalem wlasnie, ze najlepiej rosnie w pelnym sloncu, czyli nieco
> odmiennie w stosunku do rodzimych kokoryczy.
> Na mroz jest bardzo odporna (do trzeciej strefy wg. amerykanskiego
> podzialu).

We Wrocławiu rosły na słońcu, jeśli mnie pamięc nie myli, mam cztery siewki,
posadziłam w rónych miejscach, zobaczymy gdzie najładniej będą wygladać.
Cieszy mnie że jeste odporna, myslałam, że skoro tak mało znana to trudno
zimuje.

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2004-05-23 17:39:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> zamiar kwitnac, ale pochodzi z jesiennych siewow. Z jesiennych wysiewow
mam tez
> Corydalis elata [?], tez ma paczki, zobaczymy.

A skąd masz nasiona C. elaty ? Myslałam, ze jeśli taka droga to ich nie
zawiązuje :) Moja kupiona jako duży rozrośnięty okaz tez jeszcze nie
kwitnie.

Pozdrawiam
Kaśka

33. Data: 2004-05-23 19:56:56

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A skąd masz nasiona C. elaty ? Myslałam, ze jeśli taka droga to ich nie
> zawiązuje :) Moja kupiona jako duży rozrośnięty okaz tez jeszcze nie

Jesienia dostalam troche nasion i troche sadzonek. Wydaje mi sie ze obydwie
kokorycze sa z nasion ale glowy nie dam. Obydwie mam w doniczkach,
C.sempervirens geste siewki, C.elata tez nieduze ale w doniczce tylko 3 szt.
Nawet nie wiedzialam ze C.elata jest droga. Pochodza z Norwegii, mam tam
kolezanke. Z tego zrodla mam tez troche innych roslin niezbyt czestych u nas,
m.in. ten polpelny glistnik [nasiona-pamietam], milek bialy, wszewloga gorska
itp.
Pozdrawiam Zielka

34. Data: 2004-05-23 20:11:44

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polpelny glistnik [nasiona-pamietam], milek bialy, wszewloga gorska
> itp.
> Pozdrawiam Zilka

Zrobilam zdjecia milka i glistnika, oddalam je do skanowania. Nie mam
ap.cyfrowego i nie potrafie umiescic tutaj zdjec. Chetnie przesle je na adres
email, jesli ktos zechce zobaczyc.
Pozdrawiam Zielka

35. Data: 2004-05-23 20:18:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kokorycze sa z nasion ale glowy nie dam. Obydwie mam w doniczkach,
> C.sempervirens geste siewki, C.elata tez nieduze ale w doniczce tylko 3

W takim razie będę czekała na swoją elatę może zawiąże u nas skoro w
Norwegii to robi :)

> Nawet nie wiedzialam ze C.elata jest droga.

25 zł za roslinę w doniczce...moim zdaniem to drogo :)

Pozazdrościć znajomości :))

Pozdrawiam
Kaśka

36. Data: 2004-05-23 20:19:49

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Zielka

> Zrobilam zdjecia milka i glistnika, oddalam je do skanowania. Nie mam
> ap.cyfrowego i nie potrafie umiescic tutaj zdjec. Chetnie przesle
> [...]

Wyślij do mnie, wrzucę na stronę Nikona..i na pl.rec.ogrody
:-) Bogusław

37. Data: 2004-05-23 20:22:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam zdjecia milka i glistnika, oddalam je do skanowania. Nie mam
> ap.cyfrowego i nie potrafie umiescic tutaj zdjec. Chetnie przesle je na
adres
> email, jesli ktos zechce zobaczyc.

Ja poproszę :)

Pozdrawiam też na raty
Kaśka

38. Data: 2004-05-24 14:25:14

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zielka" <z...@o...pl> wrote in message

> [...] Chetnie przesle je na adres
> email, jesli ktos zechce zobaczyc.

Skompresuj do przyzwoitej wielkosci (ze 100 kB) i przeslij mi prosze zdjecie
tego glistnika.
Moglabys sie kolezanki zapytac, czy nie mialaby na zbyciu jakichs sadzonek
bambusow. W Norwegii sa na pewno bardziej rozpowszechnione niz w Polsce.

Pozdrawiam,
Bpjea

39. Data: 2004-05-24 21:33:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bambusow. W Norwegii sa na pewno bardziej rozpowszechnione niz w Polsce.

:)
tak mysle
ze nie tyle bardziej rozpowszechnione (klimat raczej nie ten)
ale komus przyszlo do glowy namnozyc je laboratoryjnie "in vitro"
to odnosnie sprawy o ktorej gadalismy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

40. Data: 2004-05-25 16:55:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> tak mysle
> ze nie tyle bardziej rozpowszechnione (klimat raczej nie ten)

Wbrew pozorom w Norwegii klimat miejscami lagodniejszy niz u nas.

Pozdrawiam,
Bpjea

nowe zdjęcia
Sosna z nasin