nowy program kulinarny na tvn - z pascalem - co sadzicie?

1. Data: 2004-03-13 21:07:32

Temat: nowy program kulinarny na tvn - z pascalem - co sadzicie?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze, podoba mi sie ten chlopak. prowadzi program ciekawie, bez zadecia.
potrawy ciekawe. duzo pasji:)

1. Data: 2004-03-13 22:22:29

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> kurcze, podoba mi sie ten chlopak.
Przez żołądek do serca...
joanna

1. Data: 2004-03-13 22:26:19

Od: "KasiaO" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez żołądek do serca...
> joanna
Raczej przez oczy...., bo jakoś trudno spróbować tego co robione w telewizji
;)

Kate

1. Data: 2004-03-13 22:27:09

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaO" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Raczej przez oczy...., bo jakoś trudno spróbować tego co robione w
telewizji
> ;)
No tak. Zawsze mam wrażenie, że to co tam ci "szamani" robią z tą gracją i
swadą, to się jeść nie daje.
joanna

1. Data: 2004-03-13 22:38:28

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaO" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości \
> Raczej przez oczy...., bo jakoś trudno spróbować tego co robione w
telewizji
> ;)
Nie zebym komus robila reklame (programu nie ogladam .. programowo ;-)) ale
w poniedzialkowej wyborczej w magazynie sa drukowane przepisy z tego
programu. Zapewne sa i na stronie internetowej wyborczej ...

Magdalena

Człowiek żyje dla przyjemności - własnej.
(C) Stanisław Kroszczyński

1. Data: 2004-03-14 00:45:30

Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poniedzialkowej wyborczej w magazynie sa drukowane przepisy z tego
> programu. Zapewne sa i na stronie internetowej wyborczej ...

przepisy sa na tej stronie. dzisiaj na nia trafilam;)

http://poprostugotuj.onet.pl/home/

A.

1. Data: 2004-03-14 01:08:29

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> w poniedzialkowej wyborczej w magazynie sa drukowane przepisy z tego
>
> przepisy sa na tej stronie. dzisiaj na nia trafilam;)
>
> http://poprostugotuj.onet.pl/home/
Ciekawa stronka i wreszcie zobaczyłam kto prowadzi program.
joanna

1. Data: 2004-03-14 01:21:32

Od: Dorota Izabela Tomczyk <i...@-...argilus.homeunix.net> szukaj wiadomości tego autora

witam,

2004.03.13 /Sat/, 21:07 GMT, rena wysyła list...

> kurcze, podoba mi sie ten chlopak. prowadzi program ciekawie, bez zadecia.
> potrawy ciekawe. duzo pasji:)

Pierwszy program, w którym nie szykuje się wszystkiego w osobnych miseczkach
i nie rozkłada się, aby ładnie wyglądało. Miły chłopak, przygotowuje
wszystko 'na żywo' i nie podaje fikcyjcych czasów duszenia, przyrumieniania
itp. Pierwszy raz zobaczyłam w TV, jak ktoś mówi, że podsmażamy 'aż będzie
dobre'. Przy okazji widać, jak to 'dobre' ma wyglądać. Bo sorki, jakoś
trudno mi zawsze uwierzyć w te 327g mąki / 1 jajko. Przecież nie wszystkie
jajka mamy równe ;)

Pozdórwka :)

--
izadora, walcząca z grypą naturalnymi metodami
(tylko dlaczego w całym domu czuć czosnek i żur? ;) )

1. Data: 2004-03-17 08:41:47

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> przepisy sa na tej stronie. dzisiaj na nia trafilam;)
>
> http://poprostugotuj.onet.pl/home/
====
W pierwszym przepisie, na jamajską zupę niewolników, doczytałem do zdania
"Rozpuść kostkę bulionową ...". Reszty nie czytałem - znam z opakowań
knorra.
Teraz już wiem, dlaczego śmiertelność wśród niewolników była taka duża.

waldek
====

kurczaczki
pekajace ciasto
ile kosztuje miód?
sok żurawinowy
mikrofala-czym sie kierowac przy zakupie?