noże kuchenne

1. Data: 2007-03-11 17:13:29

Temat: noże kuchenne
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy noże kuchenne (takie, żeby były na lata) kupić? Oczywiście
najlepiej, żeby nie były kosmicznie drogie i żeby można je było kupić w
Warszawie. :)

Czy kupować noże w bloku (np.4-5 na raz) czy nie warto? I czy w ogóle Waszym
zdaniem taki blok do trzymania noży jest higieniczny (czy nie gromadzą się w
nim bakterie)?

Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2007-03-11 17:23:44

Temat: Re: noże kuchenne
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisał(a):
> Jakiej firmy noże kuchenne (takie, żeby były na lata) kupić? Oczywiście
> najlepiej, żeby nie były kosmicznie drogie i żeby można je było kupić w
> Warszawie. :)

Ja mam kilka noży Global, są fantastyczne, ale niestety dosyć drogie.
Z drugiej strony to zakup na lata, do tego jeszcze dobra ostrzałka jest
potrzebna i złota zasada, żeby najcenniejszymi nożami nie kroić cebuli,
bo strasznie się tępią.

> Czy kupować noże w bloku (np.4-5 na raz) czy nie warto? I czy w ogóle Waszym
> zdaniem taki blok do trzymania noży jest higieniczny (czy nie gromadzą się w
> nim bakterie)?

Nie pomogę, bo nie używam.

--

Paulinka

3. Data: 2007-03-11 20:20:51

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 18:13, "Sylwia" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
> zdaniem taki blok do trzymania noży jest higieniczny (czy nie gromadzą się w

Ja mam tradycyjne gerlacha.
http://www.allegro.pl/item170831724_kpl_nozy_gerlach
_2bln_najnizsza_cena.html
Są całkiem, całkiem:)
Co do higieny to wydaje mi się że spoko, bo przecież chowasz tam już
czyste noże:), a i tak wiadomo, że przepłukać blok raz na jakiś czas
trzeba, poza tym to bezpieczniejsze niż gmeranie w szufladzie i
szukanie:)
est

4. Data: 2007-03-12 12:08:39

Od: Felinity <m...@z...m> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisał(a):
> Jakiej firmy noże kuchenne (takie, żeby były na lata) kupić? Oczywiście
> najlepiej, żeby nie były kosmicznie drogie i żeby można je było kupić w
> Warszawie. :)

Noże Fiskars nieodmiennie polecam. Można zakupić w Makro, ale i w innych
sklepach z lepszymi sztućcami i wyposażeniem kuchni.

> Czy kupować noże w bloku (np.4-5 na raz) czy nie warto? I czy w ogóle Waszym
> zdaniem taki blok do trzymania noży jest higieniczny (czy nie gromadzą się w
> nim bakterie)?

Jak dla mnie, to średnio wygodne jest przede wszystkim. Wolę noże
wiszące na haczykach lub w kubełku wiklinowym stojące.

Pozdrawiam,
Marzena

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

5. Data: 2007-03-12 13:07:51

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakiej firmy noże kuchenne (takie, żeby były na lata) kupić? Oczywiście
> najlepiej, żeby nie były kosmicznie drogie i żeby można je było kupić w
> Warszawie. :)

Gerlach. KUTY. Tylko KUTE noże są OK.

> Czy kupować noże w bloku (np.4-5 na raz) czy nie warto? I czy w ogóle
> Waszym zdaniem taki blok do trzymania noży jest higieniczny (czy nie
> gromadzą się w nim bakterie)?

Dla mnie blok odpada ze względu higieny. I nie lubie "kompletów" - wole sam
sobie dobrac takie nioze, jakie potrzebuję. Do przechowywania przymierzam
się do listwy magnetycznej. Przymierzam się, bo wredoty z IKEI jeszcze u nas
nie otwarli sklepu, muszę jechać do Poznania.

DJD

6. Data: 2007-03-12 13:14:49

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-03-12 14:07, Dominik Jan Domin napisał/a:

> Dla mnie blok odpada ze względu higieny.

A możesz rozwinąć temat?

> [...]
> przymierzam się do listwy magnetycznej. Przymierzam się, bo wredoty z
> IKEI jeszcze u nas nie otwarli sklepu, muszę jechać do Poznania.

Ja miałam długi czas blok z nożami, który od kogos dostałam w jakiejś
okazji.
Niedawno wymieniłam go na blok z drewna bukowego. Jest estetycznie
wykonany i poręczny.
Noże wymieniłam na Fiskars. Jestem z nich baaaaardzo zadowolona, a mój
mąż najbardziej z tasaka chińskiego.

Anka P.

7. Data: 2007-03-12 13:26:01

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:et3jph$5ku$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A możesz rozwinąć temat?

Wszystkie wąskie szpary lubią łapać brud, a wyczyścić to jest trudno.

DJD

8. Data: 2007-03-12 13:26:09

Od: "j_dzdzownica" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości

> Noże wymieniłam na Fiskars. Jestem z nich baaaaardzo zadowolona, a mój mąż
> najbardziej z tasaka chińskiego.

cuś sobie odrąbywuje?

j_d

9. Data: 2007-03-12 13:28:30

Od: "j_dzdzownica" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> napisał w
wiadomości

> Wszystkie wąskie szpary lubią łapać brud, a wyczyścić to jest trudno.

co za seksizm

j_d

10. Data: 2007-03-12 13:55:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@g...com> wrote in message
> Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
> wiadomości news:et3jph$5ku$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wszystkie wąskie szpary lubią łapać brud, a wyczyścić to jest trudno.
>
> DJD

He..he, było się nie oskurować - właśnie po to jest uszczelka dymaniczna...

Czy to się może udać (potrawa chińska)
zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
PRZETWORY GRUPOWE
zorganizujmy zjazd prk...