noze kuchenne

141. Data: 2017-04-30 20:00:44

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Gdyby to było wypracowanie w szkole, zostałby ten fragment wziety w
> czerwone kółko i opatrzony uwagą: "Styl!!!"
>
> Miałam zawsze świetne polonistki. Taka uwaga nigdy mi się nie
> przydarzyła. Ale wielu moim kolegom -i owszem. I do dziś pamiętam, za
> co.
>
> Dalsza dyskusja z dyletantem nie ma dla mnie sensu.

Nie ma nadziei...

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

142. Data: 2017-04-30 20:17:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Nie ma nadziei...

... na to, że uznam czyjąś nieporadność jezykową za poprawność? No nie ma.

143. Data: 2017-04-30 20:19:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 13:48, Ikselka pisze:
> [...]
edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Ale jak skubiesz qrę - to już trzeba ja wrzątkiem polać, chociaż śmierdzi
> :-))

Że co?
Nie gram i niczego ani nikogo nie skubię.

--
animka

144. Data: 2017-04-30 20:25:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 13:50, Ikselka pisze:

> A co robisz ze zlewem po umyciu np. kurczaka a przed umyciem niekotłujących
> się talerzy i sztućców?
> LOL

Myję pod bieżącą wodą (nie mogę się nauczyć oszczędzania wody).
Zlewozmywak myję co jakiś czas ajaxem albo cifem.

--
animka

145. Data: 2017-04-30 20:32:15

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 14:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-04-30 13:09, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Jesteś pewna?

Pewna to jest tylko Bozia.
Wszyscy umierają wcześniej czy później.

--
animka

146. Data: 2017-04-30 20:34:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 14:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-04-30 13:50, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Wyparzoną gąbką?

Ręką i szczoteczką plastikową na rączce.
A tak w ogóle to odczep się ode mnie.

--
animka

147. Data: 2017-04-30 20:55:15

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 14:32, Ikaelka pisze:

> [...]
> winogronom. Myję tak też zieleninę i rzodkiewki. Trzeba tylko myć szybko
> lecz dokładnie - i natychmiast przełożyć do miski z zimną wodą, płucząc
> dokładnie i zmieniając tę wodę 3-4 razy. Na koniec w świeżej porcji zimnej
> wody pozostawić jeszcze na 15 minut (dla rozpuszczenia ewentualnych resztek
> środka myjącego - zwłaszcza kiedy użyto płynu do naczyń).
> Tylko ten sposób ma sens jeśli mycie owoców ma być rzeczywiście myciem i
> zabezpieczać przed żółtaczką i E.coli z brudnych rąk osób, które w
> hipermarkecie wymacały przed nami te owoce.

Zastosuję się.
Nie wiem jednak jaki to potem będzie miało smak, czy smak owocu zostanie,

> 70 procent ludzi wcale nie myje rąk (lub "myje" je tylko mocząc w wodzie)
> po skorzystaniu z WC. To mi wystarczy, abym opisane wyżej postępowanie
> uznała za zasadne.

Mam taką paniusię koleżankę. Boi się wody jak święconej. Przestałam ją
zapraszać, wolę pogadać z nią przez telefon.
Jakis czas temu pokazalam jej w internecie zdjęcie mózgu jakiejs
kobiety, która miala w tym mózgu tasiemca. Nic jej to nie ruszyło,
infekcje też się do niej nie przyplątują.

--
animka

148. Data: 2017-04-30 21:00:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> ... na to, że uznam czyjąś nieporadność jezykową za poprawność? No nie
> ma.

Nikt cie ani o to nie prosi, ani do tego nie zmusza.
Nie o to chodzi ale po raz kolejny meritum ci umkneło.

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

149. Data: 2017-04-30 21:00:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> Pewna to jest tylko Bozia.

Że co?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

150. Data: 2017-04-30 21:00:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> Że co?
> Nie gram i niczego ani nikogo nie skubię.

Jak to mowi moj kolega - tepa dzida... :)

qra czyli inaczej kura bo "q" to fonetycznie "ku"

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?