noze kuchenne

151. Data: 2017-04-30 21:16:54

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-30 14:32, obywatel Ikaelka uprzejmie donosi:

Problemy ze zrozumieniem?

152. Data: 2017-04-30 21:17:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Że co?
> Nie gram i niczego ani nikogo nie skubię.

Chodzi o skubanie qry, a nie gry :-D

153. Data: 2017-04-30 21:18:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-30 21:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

Że dzida nieostra?

154. Data: 2017-04-30 21:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Myję pod bieżącą wodą (nie mogę się nauczyć oszczędzania wody).
> Zlewozmywak myję co jakiś czas ajaxem albo cifem.

Uhmmmm... Fajnie, to ja już niczego nie dopowiem, żeby Ci nie bełtać
błękitu 333-)

155. Data: 2017-04-30 21:19:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-30 20:34, obywatel Animka uprzejmie donosi:

A to ajaks się skończył?

156. Data: 2017-04-30 21:23:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Zastosuję się.
> Nie wiem jednak jaki to potem będzie miało smak, czy smak owocu zostanie,

Przecież nie myjesz ich w środku, tylko na zewnątrz :-))
Etap gorącej wody z płynem czy mydłem ma być krótki, ale z intensywnym
"praniem" owoców.

> Mam taką paniusię koleżankę. Boi się wody jak święconej. Przestałam ją
> zapraszać, wolę pogadać z nią przez telefon.
> Jakis czas temu pokazalam jej w internecie zdjęcie mózgu jakiejs
> kobiety, która miala w tym mózgu tasiemca. Nic jej to nie ruszyło,
> infekcje też się do niej nie przyplątują.

Skoro boi się wody, to już i tak jest dostatecznie chora...

157. Data: 2017-04-30 21:24:18

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 21:17, Ikselka pisze:

edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Chodzi o skubanie qry, a nie gry :-D

Dawno juz kury nie widziałam, chyba, że na obrazku.
Kurczaka kupuję może raz na rok, bo nie lubię tego świństwa.

--
animka

158. Data: 2017-04-30 21:25:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 21:19, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-04-30 20:34, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> A to ajaks się skończył?

TAK.

--
animka

159. Data: 2017-04-30 21:32:53

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Nie ma nadziei...

Uśmiechnąłem się właśnie pod nosem jak doszło do mnie, ze Ty na serio
oczekiwałeś że się przyzna do *jakiegokolwiek*, najdrobniejszego błędu
:-)))

160. Data: 2017-04-30 21:44:41

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> Jak to mowi moj kolega - tepa dzida... :)
>
> qra czyli inaczej kura bo "q" to fonetycznie "ku"

:-)))

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?