noze kuchenne

21. Data: 2017-04-28 21:00:40

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> http://sushi-shop.pl/noze-mistrza-hideo-kitaoka-c-71
_55.html

1000 i wiecej za noz - ale jaja.

Ja uzywam w domu fiskarsy i imo są bardzo ok.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

22. Data: 2017-04-28 21:14:46

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 20:18, Pszemol pisze:

> Ile płaciłeś za swoje? Które noże konkretnie kupiłeś?

Nie pamiętam cen, ale jak pisałem, wychodziły mi duuuużo taniej, niż
przeciętnie się płaci.
Kupiłem nóż szefa ok. 20cm, santoku, nóż do chleba, trochę tzw. pikutków.

> Innego krojenia w jakim sensie?

Trzeba uważać, niżej o tym napisałem.

> Oj.... :-))))
> A test z gazetą jak wychodzi?

Normalnie, tnę na makaron.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

23. Data: 2017-04-28 21:21:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 21:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
pisze:

> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

_55.html

> 1000 i wiecej za noz - ale jaja.
>
> Ja uzywam w domu fiskarsy i imo są bardzo ok.

Specjalnie podrzuciłem akurat te, bo wszyscy znamy tu Pszemola i jego
oszczędność :)
Droższych nie chciało mi się szukać.

Swobodnie można dobrać w miarę dobre noże na podstawie opinii o
producencie, ich budowy i rodzaju użytej stali. I wcale nie takie drogie.
Ale stanowczo nie powinien to być "zestaw noży w bloku drewnianym".
Pszemol tu nie chce się dowiadywać, on tu się chce dowartościować atakami
na poszczególne osoby, albo całe grupy osób. Na przykład: "dlaczego my nie
potrafimy wyprodukować nawet noży"...

--
Trefniś

24. Data: 2017-04-28 21:22:03

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> W przeliczeniu na złotówki pewnie tak ;-)

Mylicie się. Produkty importowane są w Polsce zwykle DUŻO droższe niż w
USA.
A z tego co tu napisano polskich noży nie ma...

25. Data: 2017-04-28 21:30:14

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 21:14, Akarm pisze:
> [...]

Odnalazłem zapiski zakupu:
nóż szefa 6.8003.19
nóż do chleba 6.8636.21
santoku ryflowany 6.8526.17
6 noży do warzyw (pakowane po dwie sztuki) 6.7833 + 6.7636 + 6.7606

Z dostawą do domu zapłaciłem 221 zł.

Później jeszcze dokupiłem 6 sztuk 6.7833 zdaje się po ok. 7zł, na
końcówce wyprzedaży. Tego nigdy za wiele, najczęściej używane nożyki.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

26. Data: 2017-04-28 21:41:22

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> podobne dostałem czterdzieści parę lat temu w ślubnym prezencie
> https://www.solingen.pl/pl/124-alpha-z-debu-beczkowe
go
> firma godna polecenia...

Niezle wyglądają z tą drewnianą rękojeścią.. dzięki

28. Data: 2017-04-28 21:41:23

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

_55.html

> 1000 i wiecej za noz - ale jaja.
>
> Ja uzywam w domu fiskarsy i imo są bardzo ok.

To są noże samuraja, muszą kosztować! ;-)

27. Data: 2017-04-28 21:41:23

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .04.2017 o 20:18 Pszemol <P...@p...com> pisze:
>
> (...)
>
> Gdyby wiedziała, jak żałośnie próbujesz oszczędzać na prezencie, kupiłaby
> ci za tę kopertę skarpetki.

Czy możesz mi napisać z czego wywnioskowałeś, że ja chcę oszczędzać?

Czy ja podałem jakiś limit ceny albo podałem w kryteriach że szukam
najtańszych? :-)

Obawiam się, że dałeś się zasugerować Animce... ale to nie ona kupuje.

> Każdy dostaje tyle szacunku, ile go ma dla innych.
> Na grupę przychodzisz zawsze _tylko_ po to, żeby się nad kimś poznęcać.

:-)) ja się teraz nad Tobą znęcam????? :-)

A to przepraszam, zupełnie niechcący...

29. Data: 2017-04-28 21:41:24

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>
> Później jeszcze dokupiłem 6 sztuk 6.7833 zdaje się po ok. 7zł, na
> końcówce wyprzedaży. Tego nigdy za wiele, najczęściej używane nożyki.

Bardzo dziękuję!

30. Data: 2017-04-28 21:41:24

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

_55.html

> Specjalnie podrzuciłem akurat te, bo wszyscy znamy tu Pszemola i jego
> oszczędność :)
> Droższych nie chciało mi się szukać.

Sam się przyznajesz że chciałeś być celowo jak najmniej pomocny? Cóż za
wyjątkowa szczerość...

> Swobodnie można dobrać w miarę dobre noże na podstawie opinii o
> producencie, ich budowy i rodzaju użytej stali. I wcale nie takie drogie.
> Ale stanowczo nie powinien to być "zestaw noży w bloku drewnianym".

Zaproponuj więc coś konkretnego...

> Pszemol tu nie chce się dowiadywać, on tu się chce dowartościować atakami
> na poszczególne osoby, albo całe grupy osób.

Biedna ofiara, zaatakowana... bidulek. Przytul się do mamy, może Ci
kołysankę zaśpiewa :-)

> Na przykład: "dlaczego my nie
> potrafimy wyprodukować nawet noży"...

No dlaczego nie potrafimy? Zastanów się...

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?