nozyce do trawy czy jakis sekator?

1. Data: 2006-08-27 19:43:29

Temat: nozyce do trawy czy jakis sekator?
Od: Apimka <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej wszystkim
to moj pierwszy post na ta grupe, dopiero niedawno zaczelam was czytac.
Powiedzcie prosze co lepsze do podcinania trawy, nozyce czy dwureczny
sekator? Chodzi o dostep do miejsc newralgicznych bo na wiekszej
dlugosci/szerokosci trawy przycinamy ja kosiarka reczna
bede wdzieczna za wszelkie sugestie
pozdrawiam

Apimka

2. Data: 2006-08-27 21:27:23

Temat: Re: nozyce do trawy czy jakis sekator?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Apimka wrote:

> [...]
> sekator? Chodzi o dostep do miejsc newralgicznych bo na wiekszej
> dlugosci/szerokosci trawy przycinamy ja kosiarka reczna

Rozumiem, że chodzi o precyzyjne podcięcie trawy w miejscach
słabo dostępnych. Wtedy nożyce są lepsze. Dwuręczny sekator
raczej służy do przycinania żywopłotu. A oczywiście można też
użyć takiej maszynki:
http://www.amazon.com/gp/product/B00019ODDA/qid=1156
713592/ref=cl_tr_br_cl/002-4545585-9630460?n=554556&
s=hi&v=glance
o ile jest dostępna w Polsce.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-08-28 01:27:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> [...]
> użyć takiej maszynki:
> http://www.amazon.com/gp/product/B00019ODDA/qid=1156
713592/ref=cl_tr_br_cl/002-4545585-9630460?n=554556&

Są różne podkaszarki:
http://www.stihl.pl/frames.php?section=products&sub=
catalog&category_id=39
http://www.marax.com.pl/index.php?action=katalog&d=2
&k=3&pk=0&prod=all&sort=cena
Nożyce akumulatorowe:
http://www.narzedziowy.pl/index.php?cPath=155_382_39
5&currency=PLN
Ręczne:
http://www.narzedziowy.pl/index.php?cPath=155_199_25
4_466&currency=PLN
polecam:
http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?cPath=155
_199_254_466&products_id=3226&currency=PLN
pracują poziomo, jak i po przekręceniu względem rączek - pionowo, dzięki
czemu można przycinać cienkie pędy żywopłotów... Jest blokada przed
otwarciem.
Uważać na palce...

4. Data: 2006-08-28 07:46:47

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apimka" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hej wszystkim
> to moj pierwszy post na ta grupe, dopiero niedawno zaczelam was czytac.
> Powiedzcie prosze co lepsze do podcinania trawy, nozyce czy dwureczny
<..>
Zdecydowanie metoda kombinowana:
Przy ręcznych; precyzja ale może być uszkodzenie "przesileniem" nadgarstka.
Większe kawałki (z tych newralgicznych) są dla nożyc akumulatorowych.
W drugiej ręce -polecam trzymać ręczne.
Bezpiecznie, bo zajęta ręka oraz przy pewnej wprawie wygodne.
Nie ma z potrzeby specjalnego udawania się po narzędzie na drugi koniec
ogrodu.
Norzyce elektryczne trzeba konserwować -to wada.
Markowe są drogie, ale można kupić już od 0,1 kzł.
Po naładowaniu wystarczą na kilka godzin pracy.
RomanO

5. Data: 2006-08-28 07:57:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sekator? Chodzi o dostep do miejsc newralgicznych bo na wiekszej
> dlugosci/szerokosci trawy przycinamy ja kosiarka reczna

Jak wszelkie...to bardzo, bardzo mocno pomyśleć nad likwidacją takich
newralgicznych miejsc - na tyle, na ile jest to oczywiście możliwe. Jeśli
trawa dochodzi do murku, to zrobić kawałeczek chodniczka. Jeśli wokół drzew,
to wyrwać i wyściółkować. Docinanie trawy czymkolwiek, czy to ręcznymi
nożycami, czy też podkaszarką jest potwornie uciążliwe. Szczególnie jeśli
podkaszarka jest sieciowa i tę bardzo serdecznie odradzam.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2006-08-28 11:30:37

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbował bym sierpa...

Marek

> [...]
> sekator? Chodzi o dostep do miejsc newralgicznych bo na wiekszej
> dlugosci/szerokosci trawy przycinamy ja kosiarka reczna

lipcowa galeria
Anekdota
kanie - zazalenie
Re: Buraki, marchew, śliwa... prosze o porad
CZY PISUJE TU JESZCZE GOSIA PLITNIK?