numer tel?

1. Data: 2003-05-20 10:10:17

Temat: numer tel?
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam czy ktos zna jakies sposoby na zdobycie zastrzezonego nr tel.kom z
ery?
bede ogromnie wdzieczna.
pozdrawiam
paula

2. Data: 2003-05-20 10:53:47

Temat: Re: numer tel?
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bacusl$rmq$1@absinth.dialog.net.pl>,
p...@p...onet.pl says...
> witam czy ktos zna jakies sposoby na zdobycie zastrzezonego nr tel.kom z
> ery?
> bede ogromnie wdzieczna.

Policja/prokuratura

A moze wystarczy zapytac wlasciciela?

K.

3. Data: 2003-05-20 14:32:53

Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> In article <bacusl$rmq$1@absinth.dialog.net.pl>,
> p...@p...onet.pl says...
>
> Policja/prokuratura
>
> A moze wystarczy zapytac wlasciciela?

Innych legalnych metod nie ma.
Co najwyżej mozna użyć podstępu i sprowokowac właściciela, aby wysłał do
Ciebie SMS z tego telefonu: jeśli niekumaty albo się nie zorientuje to
wyśle, a numer z którego wysłano SMS ZAWSZE wyświetli się na docelowym
telefonie (niezależnie od zastrzeżenia).

4. Data: 2003-05-20 14:36:23

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pomysl dobry ale jak to zrobic jak sprowokowac ta osobe jesli jej sie nie
zna osobiscie? :)
paula

5. Data: 2003-05-20 14:49:42

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> pomysl dobry ale jak to zrobic jak sprowokowac ta osobe jesli jej sie nie
> zna osobiscie? :)

Po co telefon do osoby, której sie nie zna osobiscie?
I malenka prosba: - pisz prosze pod postem na który odpowiadasz i tnij
cytaty tak aby odnosic sie wylacznie do tego fragmentu na który
odpowiadasz - bedzie znacznie latwiej czytac Twoje listy.
pzdr
agi

6. Data: 2003-05-21 12:21:18

Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> witam
>
> pomysl dobry ale jak to zrobic jak sprowokowac ta osobe jesli jej sie nie
> zna osobiscie? :)
> paula

To powiedz (może być na priva - tylko wywal z adresu pułapkę na spameów) o
co Ci chodzi, bo tak to ciężko coś poradzić... Poznałaś kogoś w necie,
podałaś mu swój telefon, on dzwoni do ciebie, ale ty byś też chciała do
niego zadzwonić? czy może coś innego...

7. Data: 2003-05-23 20:51:26

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż pamana <p...@p...onet.pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> witam czy ktos zna jakies sposoby na zdobycie zastrzezonego nr
> tel.kom z ery? bede ogromnie wdzieczna.

Uaktywnić pocztę głosową i nie odbierać telefonu - na 90% podaje
(przynajmniej kiedyś podawał) numer :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

8. Data: 2003-05-23 20:53:16

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Rafal <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl> i te mądrości
> [...]

> kogoś w necie, podałaś mu swój telefon, on dzwoni do ciebie, ale ty
> byś też chciała do niego zadzwonić? czy może coś innego...

Hm, w zależności od sytuacji, jaką usłyszysz na privie, podasz taki
albo inny sposób na zdobycie tego telefonu? :)))))))))

Bo mi się wydaje, że ciekawyś po prostu :D

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

9. Data: 2003-05-26 13:50:15

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Uaktywnić pocztę głosową i nie odbierać telefonu - na 90% podaje

chodzi o to ze potrzebuje nr tel do osoby ktorej nie znam osobiscie a mam
dla niej cudowna wiadomosc .
nie wiem jak do niej dotrzec.
pozdrawiam
paula

10. Data: 2003-05-26 14:13:58

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> chodzi o to ze potrzebuje nr tel do osoby ktorej nie znam osobiscie a mam
> dla niej cudowna wiadomosc .
> nie wiem jak do niej dotrzec.

Osobiscie nie znasz ale w jakis sposób ja znasz? Z widzenia, ze
slyszenia itp. Jesli z widzenia- zaczepic osobiscie.
Jesli przez znajomych- przekazac swój numer telefonu z prosba o kontakt
w waznej sprawie. Innych dróg Ci nie polece- po to mamy ochrone danych
osobowych aby kazdy mial prawo do prywatnosci.
pzdr
agi

psycholog, psychoterapeuta, poradnia rodzinna?
zmiana nazwiska meza
Pomoc dla Agatki
dzien mamy
odwiedziny i lodowiec