o Anchor zapytam-bo nie rozumiem

1. Data: 2002-07-22 08:01:03

Temat: o Anchor zapytam-bo nie rozumiem
Od: Jola <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam na kanwie podane numery 4cyfrowe firmy Anchor
w sklepie okazało sie ze mulina jest tylko od
0-999..

czy mogę się słusznie domyślac ze w takim razie
chodzi o wełne gobelinową
?

czy może jestem w błędzie..

jesli mam racje to czy moge znależc zamiennik tej
4cyfrowej numeracji na 3 cyfrowa Anchora?

i jeszcze jedno ? do dziewczyn z okolic Katowic?
czy jest gdzies tansza mulina Anchor niz po 1,80
zl?

dziekuje Jola

1. Data: 2002-07-22 08:05:18

Temat: Re: o Anchor zapytam-bo nie rozumiem
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam na kanwie podane numery 4cyfrowe firmy Anchor
> w sklepie okazało sie ze mulina jest tylko od
> 0-999.. czy mogę się słusznie domyślac ze w takim razie
> chodzi o wełne gobelinową

To całkiem mozliwe, ale nie znam bezpośredniego przelicznika z muliny na
wełnę. Kiedys próbowałam testowo porównac na wzorku z "Kramu z Robótkami"
sprawdzić, jak się ma jedna do drugiej i chyba najlepsze jest po prostu
własne oko.

> i jeszcze jedno ? do dziewczyn z okolic Katowic?
> czy jest gdzies tansza mulina Anchor niz po 1,80

A skąd jesteś ??
Ja kupowałam Anchor w Zabrzu, ale tam juz dawno po 2.00 - 2.20 PLN za motek

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-22 08:07:08

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:

> Mam na kanwie podane numery 4cyfrowe firmy Anchor
> w sklepie okazało sie ze mulina jest tylko od
> 0-999..

Haftuje Anchorem i dam sobie ... 4 krzyzyki wypruc, jesli mulina tej
firmy nie ma rowniez numeracji powyzej 1000 - sama uzywam w tej chwili
jakiegos numeru 1046.

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-07-22 08:39:07

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
>
> Mam na kanwie podane numery 4cyfrowe firmy Anchor
> w sklepie okazało sie ze mulina jest tylko od

Nie wiem o co chodzi, ale mam w tej chwili w ręce mulinę Anchora o numerze
1086 i jest to jeden z brązów. Tak więc pani cię źle poinformowała.
Zajrzyj na ten przelicznik:
http://www.geocities.com/Heartland/Plains/6446/print
/pflossA.html Tutaj co
któraś linia ma oznaczenie czterocyfrowe.

Gocha

1. Data: 2002-07-22 09:59:53

Od: Jola <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z Dąbrowy Górniczej..
Jola

1. Data: 2002-07-22 10:03:17

Od: Jola <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładniej mówiąc to jest kilka numerów muliny
Anchora powyżej 1000 czyli 4 cyfrowych..tak jak
same piszecie..

ale na kanwie są podane bardzo wysokie nymery np
8000.
i cóż? czy to jest w takim razie wełna?

Jola

1. Data: 2002-07-22 10:14:42

Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej))
Jest tańsza w Łaziskach Górnych- po 1,50 zł/ motek
basia

1. Data: 2002-07-22 10:30:34

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie
http://www.findstitch.com/resources/conversion.cgi/f
rom,anchor/to,dmc/page,6
(ktora juz gdzies tu byla podana) sa przeliczniki mulin i tam tez mozna
sprawdzic ile jest kolorow czterocyfrowych Anchor. Tej pani ze sklepu to by
ta strone wydrukowac, oprawic i dac na prezent. Kocham to: Klijent ma zawsze
racje jezeli zgadza sie to z przekonaniem sprzedawcy ;-).

Monika

1. Data: 2002-07-22 11:08:17

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biesiek" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest tańsza w Łaziskach Górnych- po 1,50 zł/ motek

WOWOW !!! Podaj dokładne namiary na ten cenny punkt :-)))
Tam tylko Anchor, czy tez DMC ??

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-22 11:13:17

Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko Anchor i wełnę z Anchora też- ale o cene wełny nie pytałam. Debata ta
temat tego cudnego sklepu była w wątku "mulinowe zapytanie"
BK

Czy znacie ceny???...szok!!!
link do strony z wzorkami
Wzorki XXX w beżo-brązach