Re: (o; Cargo Cult ;o)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 7 Nov 2021 14:37:27 -0800 (PST)
Subject: Re: (o; Cargo Cult ;o)
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: andal

> ja mysle ze my ludziska
> zostalismy na ziemie wywaleni z kosmosu za kare
> zebysmy sie wszyscy nawzajem zagryzli,
> chyba juz blisko tego

zerkam w epocztę i e-nowiny , przy śniadaniu
Freemen'i (o; zapomnieli o mnie na chwilę ;o)

ustalenia US Navy dotyczące USS Connecticut
(SSN-22, klasa Seawolf) sprowadzają się
do nieszczęśliwego wypadku na łodzi.
Marynarka wojenna USA zwolniła ze swoich obowiązków
kapitana, zastępcę dowódcy i głównego technika sonaru
USS Connecticut, okrętu podwodnego o napędzie atomowym,
który uderzył w górę podwodną na Morzu Południowochińskim
Komandor Cameron Aljilani, komandor porucznik Patrick Cashin
i główny technik sonaru Cory Rodgers zostali zwolnieni z dowództwa
" z powodu utraty zaufania " podała marynarka wojenna .
Wiceadmirał Karl Thomas, dowódca 7 Floty, stwierdził, że
,, zdrowy osąd , staranne podejmowanie decyzji
i przestrzeganie wymaganych procedur
mogły zapobiec incydentowi "
Szybki szturmowy okręt podwodny klasy Seawolf SSN-22
był na Morzu Południowochińskim 2 października,
kiedy uderzył w ,,obiekt" i musiał wrócić na Guam,
Według US Naval Institute obiekt okazał się ,,podwodną górą".
Kilku członków załogi z Connecticut zostało rannych w kolizji,
Łódź pozostanie w Guam do czasu zakończenia oceny uszkodzeń,
po czym popłynie do stoczni Bremerton w stanie Waszyngton
w celu naprawy, podała Marynarka Wojenna.

,, w Joe Bidena USA
Clyborne ( generał dywizji armii USA )
skarżył się na Twitterze na politykę wojskową
dotyczącą wypielęgnowanych paznokci
bardzo ' francuskim ' czerwonym akcentem ..."

https://www.dedefensa.org/article/le-rouge-a-ongles-
hypersonique

na toalety dla osób transpłciowych , itp . . .
______________

Wikileaks released the true footage
of going to the moon taken in the desert

https://bit.ly/3o6Q2xV

Istnieje obszar o bardzo silnym promieniowaniu
zwany Pasem Van Allena , położony 272 mil od Ziemi
przez który nikt żywy nigdy nie był w stanie przejść.
w 1959 roku, Bill Kaysing doniósł o badaniach
które wykazały że ilość promieniowania na Księżycu
wymagałaby dla astronautów kombinezonów
z 1 metra ołowiu aby zapobiec natychmiastowej śmierci.
John Mauldin , fizyk NASA , powiedział że będą potrzebować
co najmniej dwóch metrów grubej zbroi.
W latach 1969-70 podczas misji Apollo
intensywność promieniowania była maksymalna.
NASA nigdy nie przedstawiła wyjaśnienia tego.

przed warstwą ozonową to właśnie ten pas van Allena
zatrzymuje najsurowsze promieniowanie kosmiczne,
które bez niego uczyniłoby całą Ziemię
czymś w rodzaju serca elektrowni Fukushima,
która zabija każdego robota w ciągu kilku sekund.

a tu na ulubiony temat kibiców
z virtualnych przytułków
dla bezużytecznych
( nieczynnych )

https://bit.ly/3o8UpID

PKB (Produkt Krajowy Brutto)
pojęcie nie tylko fałszywe
ale i niezwykle niebezpieczne

https://bit.ly/3mOO0mG
po francusku ( jaśniej - wyraźniej )
_______________________________________

no i tradycyjnie już nudne fakty :

https://theexpose.uk/2021/11/06/uk-gov-lying-and-hid
ing-the-fact-covid-19-vaccinated-are-developing-ade/

Rząd Wielkiej Brytanii próbuje ukryć fakt
że szczepionki przeciw Covid-19 zwiększyły śmiertelność
a osoby zaszczepione rozwijają niedobór odporności

https://bit.ly/3keyr6d

poprzez wiarę w cnotę parchatych kaznodziejów
( wychwalajmy ducha szczęśliwego ) strachu :
nigdy nie przegap żadnej telewizyjnej mszy
poświęconej postępowi szczepień !
bo bez szczepionki nie ma zbawienia .

w dogmacie string'ów na twarzy niewzruszonych
w obliczu nawet najmniejszej pokusy pocałunków
Codziennie modlitwy za zaszczepionych
na oddziale intensywnej terapii
z powodu niezaszczepionych
którzy zajmują niezasłużone miejsca
w dobrej wierze sekt zglobalizowanych
Rytuał drugiego zastrzyku to prawdziwe błogosławieństwo
błogi uśmiech paraliżu twarzy i wspaniałego półpaśca.
Nigdy nie obciążeni ( naukowymi ) faktami innymi niż
inspirowanymi ewangelią Pfizera, Astrazeneki, Janssena i Moderny.
trzeba wykorzenić sceptycyzm 17-letniego z zapaleniem osierdzia itp
koniecznie wykląć bezbożnych, konsekrując dogmaty odosobnienia itd
stracić wszelkie rozeznanie to nic gdy się czujesz tak dobrze
zintegrowany społecznie. Nigdy wcześniej tak naprawdę nie istniałeś,
świat bez twarzy jest dla Ciebie idealny.
śmierć jest teraz słodsza dla zaszczepionych.
namiętnie błagasz o zbiorowe samobójstwo wszechczasów.
nie wybaczaj wątpliwości Nie poddawaj się
kwestionowaniu ( uwolnij sie od pytań )
ponieważ do Ciebie należy moc i chwała !
Msza odprawiana bezpośrednio telepsychozą
przez oficjalnych orędowników
wygłoszą homilię osobiście
dla nowicjuszy i nowo nawróconych
na normatywne święte etykietowanie
(o; temat wciąż aktualny ;o) cdn ?

https://bit.ly/3wsMxpd

2 miliony dolarów wypłacone przez firmę Pfizer
lekarzowi promującemu szczepienia dzieci

dla naszych Freemen'ów to zbyt * egzotyczne *
nie ogarniają , popularności The New World Order
* globalnego * entuzjazmu do podróży na Syriusza :
https://fr.wikipedia.org/wiki/Ordre_du_Temple_solair
https://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_Solar_Tem
ple
Heaven's Gate , Świątynie Ludu
https://youtu.be/LEArXCD0Q8w
https://youtu.be/IzWpfq103q4
https://youtu.be/9gyAvRfgCvE
itp . . . wieczne odpoczywanie
do female suicide bombers
get 72 virgins too ? . . .
_____________________________
_____________________________

my mamy inne spełnienia
_____________________________

źródła podobne do :
https://www.h3x.tech/
https://youtu.be/OPcFXRAHk1Y

z baterią litowo-tlenową x 3
łatwo połączyć równolegle albo
odzielić rezerwę ( na powrót , itd )
10 x mocniejsza od litowo-jonowej i
100 x większa żywotność , bezpieczna
nie wybucha , nie pali się , wodoszczelna
Freemen'i latają wiatrakami ( coaxial rotors
1 oś 2 wirniki w przeciwnych kierunkach )
a zaKochana woli ze mną * żeglować *
w powietrznym oceanie szybować
każdy w swoim , wzmocnionym
(o; można poCudować ;o)

https://youtu.be/O2g0DxtBzeI
https://youtu.be/RHAbGu-50co
https://youtu.be/6XKBHTuNoNI
https://youtu.be/dBs3B95XLNc?t=231
https://youtu.be/QhmTmwDkpu4

" Bo piękno na to jest , by zachwycało
Do pracy - praca , by się zmartwychwstało "

Don Symson powiedział że :
" Piękno nie jest żadną fanaberią
Piękno ma swoje znaczenie
Piękno jest funkcjonalne "

to nasza Poezja

? a u was ?
wam wystarczy że szokuje ? dziwi ? . . .