o czym napisac piosenkę?

51. Data: 2007-07-15 22:16:04

Temat: Re: o czym napisac piosenkę?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):
> Dnia Sun, 15 Jul 2007 22:52:29 +0200, tren R napisze

> o subiektywne poczucie wolności.
> a absolutna? a jak nie władza, to co?

właśnie rozpocząłem z małżonką dysputę - niezależnie od wątku
co by zrobiła wiedząc że jest śmiertelnie chora
mi taka wiedza dałaby wolność

--
http://na.kreche.patrz.pl

52. Data: 2007-07-15 22:44:34

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> właśnie rozpocząłem z małżonką dysputę - niezależnie od wątku
> co by zrobiła wiedząc że jest śmiertelnie chora
> mi taka wiedza dałaby wolność

odważnie sobie poczynasz, mocium panie :D

gawrą

53. Data: 2007-07-15 23:42:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> właśnie rozpocząłem z małżonką dysputę - niezależnie od wątku
> co by zrobiła wiedząc że jest śmiertelnie chora
> mi taka wiedza dałaby wolność

Przypadkiem nie mów tego żonie ;-)

A tak poważnie: podążając za Twoim tokiem myślenia - aby zyskać wolność,
wystarczy tylko mieć świadomość, że w każdej chwili możesz ze sobą
skończyć. Wystarczy uświadomić sobie, że masz wybór w każdej chwili - i
już jesteś wolny :-)
Nieuleczalna choroba to przymus rezygnacji z dalszego życia, a nie
wolność...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

54. Data: 2007-07-16 19:12:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron napisał(a):

> odważnie sobie poczynasz, mocium panie :D

drwisz trochę?

--
http://na.kreche.patrz.pl

55. Data: 2007-07-16 19:14:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> aby zyskać wolność,
> wystarczy tylko mieć świadomość, że w każdej chwili możesz ze sobą
> skończyć. Wystarczy uświadomić sobie, że masz wybór w każdej chwili - i
> już jesteś wolny :-)

wystarczy?
wystarczy tylko?

żeby zająć 1-sze miejsce w rzucie oszczepem wystarczy tylko potrenować.

--
http://na.kreche.patrz.pl

56. Data: 2007-07-16 23:05:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> wystarczy?
> wystarczy tylko?
>
> żeby zająć 1-sze miejsce w rzucie oszczepem wystarczy tylko potrenować.

Wolność to perspektywa. Wystarczy WIEDZIEĆ, że można potrenować, a
osiągnie się cel. Ale "wiedzieć" to nie to samo, co "mieć wrażenie"...
Dlatego nie każdego stać na samobójstwo wobec utraty wolności.
Paradoksalne, ale prawdziwe: ludzie się zabijali/zabijają w perspektywie
jej utraty, aby ją utrzymać. O to mi chodziło.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

57. Data: 2007-07-17 22:06:06

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2007 22:52:29 +0200, tren R napisze

> nie
> przeważnie wręcz przeciwnie
> lecz o jaką wolność pytasz?
> wolność od innych? możliwe że w pewnym sensie wtedy tak.

mniejsza o to o jaką wolność, ale chodzi mi na pewno
o władzę nad innymi

58. Data: 2007-07-18 07:15:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):

> ale chodzi mi na pewno
> o władzę nad innymi

wyszło szydło z worka

--
http://na.kreche.patrz.pl

59. Data: 2007-07-18 15:30:50

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jul 2007 09:15:39 +0200, tren R napisze

> wyszło szydło z worka

masz jakieś zwidy? ;)

60. Data: 2007-07-18 19:48:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):

> masz jakieś zwidy? ;)

raczej tylko widzimisię
:)

--
http://na.kreche.patrz.pl

Piramidalnie
Dlaczego...
Maly test-dotyczący istnienia duszy.
chce kupic pieska
Czego zazdroszczą kobiety innym kobietom?