(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia

1. Data: 2021-04-11 23:15:16

Temat: (o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

[o: z moją telefoniczną ( nie tylko taktyczną ) pomocą :o]
* nasza * polska Alicja już na kotwicy w Buenos Aires :
widać że zmachana , ale ( pod wpływem adrenaliny
hormonu * walki * jeszcze jej nie ubywa ) z rozpędu
wpadła nie tylko w uczelniane prace naszego klanu
moja zaKochana też chce ją przywitać godnie :
japońskimi projektami ( z miejscem dla Alicji ) więc
jutro przyleci L-65 z naszej Nastolatki wspomaganiem
sprawdzam im meteo , plan lotu i czy one sprawdzają moją
( jak po naprawie : uprawniającą do lotu ) kompletną checklist
teraz , czekając na ich odpowiedź - potwierdzenie że wsjOK
zerknąłem do e-gazet i chyba zdążę się z wami podzielić :

na początek
(o; banał globalny ;o)

https://bit.ly/3a2eom5

Zdrowie mieszkańców
sprowadzono do koronawirusowej koncepcji
urzędników zdrowia publicznego

https://mfmeuron.blog.tdg.ch/archive/2021/04/09/redu
ite-au-concept-coronaviral-des-officiants-de-la-sant
e-publique.html#more

La santé des habitants
réduite au concept coronaviral
des officiants de la santé publique

(o; zgodnie z planem ;o)

https://bit.ly/3dS3rVq

Bomba w Wielkiej Brytanii:
60 do 70% ofiar * trzeciej fali *
to ... zaszczepieni !

https://alternatif-bien-etre.com/coronavirus/bombe-e
n-grande-bretagne-60-a-70-des-victimes-de-la-troisie
me-vague-seraient-des-patients-vaccines/

Bombe en Grande-Bretagne :
60 a 70% des victimes de * la troisieme vague *
sont des ... vaccinés !

(o; i dla porównania ;o)

https://bit.ly/3wN1LFy

Szwecja odnotowała niższy wskaźnik śmiertelności
niż większość Europy , pomimo braku blokady
bez masek , itp .

https://fee.org/articles/sweden-saw-lower-mortality-
rate-than-most-of-europe-in-2020-despite-no-lockdown
/

Sweden Saw Lower Mortality Rate
Than Most of Europe
Despite No Lockdown

ale ( dusz ) pasterzy ( też ) trzeba słuchać
jak na początku cywilizowania Australi :
prowadząc stada tubylców ( rodziny
z dziećmi ) zaganiali w przepaść
(o; jak zwykle ;o) Gott mit uns
po Pius XII papieżu Hitlera
zgodnie z radycjami :

https://bit.ly/3daOAq9

Papież Franciszek pisze do Banku Światowego
i Międzynarodowego Funduszu Walutowego
z apelem o ,,Globalne zarządzanie" po COVID-19

https://guyboulianne.com/2021/04/09/le-pape-francois
-ecrit-a-la-banque-mondiale-et-au-fonds-monetaire-in
ternational-pour-reclamer-une-gouvernance-globale-po
st-covid-19/

Le pape François écrit a la Banque mondiale
et au Fonds monétaire international
pour réclamer une << Gouvernance globale >>
post-COVID-19

(o; czyli ;o)

https://bit.ly/3wPMSC7

Światowe Forum Ekonomiczne ostrzega
przed cyberatakiem prowadzącym do
upadku globalnego systemu finansowego

https://www.thelastamericanvagabond.com/wef-warns-cy
ber-attack-leading-to-systemic-collapse-global-finan
cial-system/

WEF Warns Of Cyber Attack Leading
To Systemic Collapse Of The Global Financial System

(o; przy okazji ? ;o) masy pogodzą się z losem
i już nikogo nie zdziwi że zaBraknie np prądu
cierpliwie czekając , na ? ( cdn ) * co łaska *
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rejent_Milczek

[o; oprócz szykowania ( się do ) wyłączenia prądu
wciąż mają duuużo innej poWażnej pracy ;o]

https://www.armed-services.senate.gov/imo/media/doc/
Maier_03-25-21.pdf

https://breakingdefense.com/2021/03/hits-misses-in-b
idens-interim-national-security-guidance/

https://api.army.mil/e2/c/downloads/2021/03/23/eeac3
d01/20210319-csa-paper-1-signed-print-version.pdf

amerykańskie siły specjalne,
w tym organizacja operacji psychologicznych,
aktywne zaangażowanie obcokrajowców w konfrontacje
oraz walka z wrogą propagandą i " dezinformacją "
Oznacza to, że prawodawcy w USA dali zielone światło
dla ekspansji tajnych operacji za granicą.
Podczas gdy " walka z propagandą "
oznacza szereg działań informacyjnych,
na arenie międzynarodowej
umieszczanie botów i trolli
w mediach społecznościowych.

. . . Do you
Believe what I say to you? . . .

https://youtu.be/1yFGmHav8LU

. . . The move now is up to you
There's nothing for you to lose
Let's turn everything around
We can break your walls
Up we go . . .

(o: koniec tej przerwy :o) już
się zapowiada huczna kolacja
(o: itd :o) ________________

2. Data: 2021-04-13 02:03:47

Temat: Re: (o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Jakub A. Krzewicki

> ano prowadzone są działanie wywiadowczo-researchingowe
> nie od dziś, od początku ludzkości:

[o; jeszcze jeden ( klon ) u2 ? ;o]
oPowiedzieć np piękną kobietę
bez używania rąk jest możliwe
też ( jasnoWidzieć ) palcem
wskazującym * hackerów *
produkujących majdany
Abu Bakr al-Baghdadi
* szczepionki * teraz
brak prądu globalny
made in USA & Co.
wkrótce normalny
jak * fale * COVID
a ty ( tu ) widzisz
? podglądanie ?
to mniej niż u2

https://youtu.be/Dr8QqgURBzE?t=3

naszych ogrodów
(o: na tle tej epoki :o)
Tu ( moje ) zaPisywanie
jak ( w ocean ) butelka
poniesiona ( z ) falą
następną , wraca

znów blask gwiazd
na tarasie w bujaku
anfitriona kołysze
dziecko jeszcze
nienarodzone
(o: uśpi :o)

chyba , nie przeszkadzam
teraz , klawiszami klikaniem
jak świerszcza , ten sam dźwięk
żeby wszystko * powiedzieć *
kwiaty z ich zapachem i
wietrzyk w gałęziach
i pod drzewem
ręcznik kąpielowy
na trawę opadający
z mojej zaKochanej
przyTulenia , się
nie da wrócić
do klawiszy
(o: itd :o)

3. Data: 2021-04-15 07:28:52

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From : Jakub A. Krzewicki

> środki aktywne też widzę
> organizacje wywiadowcze stosują od początku
> działania techniczno-bojowe, inwigilację i propagandę
> https://docer.pl/doc/5nvs5
> https://docer.pl/doc/n5ccev
>
> wszystko kwestia skali tych środków
> stała się po prostu tak duża, że nieznośna dla obywateli
> ilość przechodzi w jakość i korzystając ze wzorów radzieckich
> filerzy i żandarmi przejmują władzę - espionokracja

ty też widziałeś teorie (o; spisowe ;o)
w tym , co tu pisałem z pół roku temu
dziś to już real ( Nowa ) Normalność
wymagana prawie przez wszystkich
* obywateli * ( nikogo - nic ) nie dziwi
jak za hitlera ( itp przedstawicieli ) masy
miernoty ( wszystkich krajów ) łączcie się
wiarą w ( nową ) tzw * szczepionkę * itp
łatwiej zBudować piramidy , katedry itp
niż własną opinię ( zbędną ) nieznośną
gdy wystarcza ( prawda ) statystyczna
Ministerswa Prawdy google nie widzisz
bez filtrów , np (o: jak ja :o) co ma być
u was , za pół roku ( czyli : co będzie )
niepytany * odpowiadasz * mi jak IVR
interactive voice response , w którym
nie ma i nie będzie potrzebnej mi opcji

:o)

SHÔHA Satomura ???? (1524-1602)
??? ??????? ????
(????? ??????? ?????)

:o)

dziś ( tu ) nie będę próbował
naMalować zapachu kwiatów
itp _____________________

zmachany jestem ( ostatnio ) potrójnie :
remontem ( nie tylko rzecznego ) parowca
i Alicji ketch odświeżam (o: uaktualniam :o)
a ( pomiędzy ) w przerwach uczę latać
też polską Alicję __________ itd

spytałem czy chciałaby
( np z Polski ) kogoś
do nas sprowadzić
odpowiedziała że
nie zna nikogo
pasującego
tu do nas .
może dziesięć tysiący
z którymi miała do czynienia
w tym chyba z tysiąc znajomych
najbliżsi przekonywali że zwariowała
i nawet gdyby im dać jacht i zapewnić
że tu będą mogli odŻyć się nie odważą
[o; nie chcą wiedzieć , że jest inny świat
poza * ich * jaskinią Platona ;o] smakować
być , mogli tylko ( na pępowinie ) jak turyści
( itp ) zRobić selfie na szczycie góry i wrócić
nawet tak się boją teraz virtualnie się bywa
w telePracy i po videoPrzyjęcia spotkania
każdy u siebie , przed swoim ekranem
* we dwoje * (o: masturbacja :o)
więc zmieniam temat :
jej ketch , łatwo zwodować
gdy skończę instalować co jej potrzeba
jeszcze , Gordon pomoże użytecznie uzupełnić
(o: itd :o) kończę , tą ( przyziemną ) * alegorią *
nie naPiszę ( ci ) zapachu ( naszych ) kwiatów
ale może ( tym razem ) zauważysz konkrety
( twoje ) pogaduchy są jałowe , dla mnie
niepotrzebnie ( wygoogleowałeś )
tracisz czas , też czytając , mnie
nie odbierasz , bo nie masz czym

https://bit.ly/3ejbVFx

[o; do google'a itp
nie potrzebujesz ( nie tylko ) zmysłu udziału ;o]

https://movingpoems.com/2016/09/rozmowa-z-kamieniem-
conversation-with-a-stone-by-wislawa-szymborska/

Rozmowa z kamieniem

https://youtu.be/VGcypPgFSlo

4. Data: 2021-04-17 10:03:54

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

(o: z * dziennika * nawigacyjnego , czyli ;o)

https://bit.ly/3dmoHUi
https://www.bilibili.com/video/av44346596/
https://www.bilibili.com/video/av582664837/
https://fr-fr.facebook.com/Namienewsnetwork/videos/d
ear-diary-music-video-namie-amuro/1223065304399301/

wystarczająco wysoko nad naszym lądowiskiem
wczoraj testowałem Alicję pewną siebie w L-65
sPróbowałem ją , rozproszyć się nie dała , ale
zablokowałem radio , schowałem jej telefon
i zacząłem udawać że mnie boli serce i
się oPlułem pianą z kawałka mydła
i (o; w końcu ;o) * zeMdlałem *
a gdy mi ostrożnie pulsu szukała
wydłubałem * bezpiecznik * od silników
pod fotelem (o: moje dodatkowe zabezpieczenie
prymitywne ale skuteczne :o) przed uruchomieniem
nie tylko przez dzieciaki bawiące się w nim , itp .
w * konwulsjach * zerkałem na jej lądowanie
wybrała najpewniejsze : bez kół na trawie
tam dostałem wpierdol za udawanie
później zrozumiała i wybaczyła
też uCieszyła się odkryła
że nie jest :

https://youtu.be/bB0nnxaFOgw
Fainting Goats vs Exercise Ball
https://youtu.be/_JF0Jys5ITc

burknęła że przyjmuje , ode mnie
ten (o: spóźniony ale szczery ;o)
oficjalny * chrzest równikowy *
i czy mamy jeszcze jakieś ?
upiliśmy ją , przy kolacji
wyszło z niej [o; więcej
niż ( szydło ) kozica ;o)

https://youtu.be/RG9TMn1FJzc?t=139
https://youtu.be/Hu8TJKMtmtI

chyba znalazła swoją ( brzydszą ) połówkę
tutejszy chłopak ( nauczy ją hiszpańskiego )
już mają lepszy wspólny ( naukowy ) język i
żadnych kompromisów im nie potrzeba .
u nas trzy godziny do wschodu słońca
moja zaKochana śniąc wyTrzeźwieje
a mnie jak (o; smoka wawelskiego ;o)
nigdy suszy kac też mentalny , bo
znów [ ściągając e-pocztę czekam
na uzupełnienie w wyobrażeniach
( odbiorców ) zŁapanie ostrości
coraz wyraźniejszego projektu ]
bezczynną chwilę spędzam u was
czyli po drugiej stronie tzw * lustra *
przeciwny biegun antyczna instrukcja
jak rozpoznać szpiega wśród delegatów
na przemówieniu pierwszego sekretarza ?
tylko on ( nie śpi ) słucha , uważnie .
Dziś * antyszczepionkowiec * itp
jest rozpoznawany , w stadzie
( nie dryfuje , z * prądem *
poprawności , bo ? )
to nawigator ! ! !
który chce wiedzieć
gdzie jest i dokąd zmierza
w przeciwieństwie do stada
nasz klan nie musi mieć
wodza - przewodnika

https://youtu.be/r6jcqCm5C1Q
10 000 caribous emportés par les eaux
https://youtu.be/o0ik1BF6RXU
(o; dziś to już cyklon globalnego stada ;o)
https://youtu.be/mua526Gx7Io
gdy stado wyprzedzi przewodnika
https://youtu.be/gtQZlYIkWFY
może zablokować mu drogę
this drone footage shows
a reindeer cyclone in all its glory
https://youtu.be/HOr8I0rh0hE
na wodzie trzeba wyholować
przewodnika ( Finlandia Syberia )
zwykle sam się nie wydostanie
z takiego cyklonu stada krążącego
( do wyczerpania ) aż wszyscy utoną

PUBLIC HEALTH MAFIA ELIMINATING OPPOSITION?
MAGUFULI IS NOT THE FIRST!

https://www.bitchute.com/video/SXDvSnDwUe3Y/

La mort étrange de celui qui avait défié l'OMS / John Magufuli (Tanzanie)

https://odysee.com/@JeanneTraduction:a/Magufuli:0

https://textup.fr/545269If

Dziwny przypadek amerykańskiej piechoty morskiej
Prawie połowa odmawia szczepienia

Lo strano caso dei marines Usa Quasi la meta rifiuta il vaccino

https://www.ilgiornale.it/news/mondo/bufera-sui-mari
nes-usa-40-loro-rifiuta-vaccino-1938097.html

Odmawiasz szczepienia, ale czy jesteś gotowy na wyrzutka?

You Refuse to Get Vaccinated, But Are You Ready to be an Outcast?

https://www.unz.com/mwhitney/you-refuse-to-get-vacci
nated-but-are-you-ready-to-be-an-outcast/

WUHAN-GATES - 35. Mikrochip podskórny dla Covid.
Pentagon pokazał wstrzykiwany Hydrogel
(ufundowany przez Obamę)

https://bit.ly/3x2qnKA

WUHAN-GATES - 35. Under-skin Microchip for Covid.
Pentagon Showed Iniectable Hydrogel
(funded by Obama) to Control People

https://www.gospanews.net/2021/04/13/wuhan-gates-35-
microchip-sotto-pelle-anti-covid-il-pentagono-svela-
il-gel-iniettabile-finanziato-da-obama-per-controlla
rci/

WUHAN-GATES - 35. MICROCHIP SOTTO-PELLE ANTI-COVID.
Il Pentagono svela il Gel Iniettabile, finanziato da Obama... Per controllarci!

Jak Angela Merkel chce znieść niemiecki federalizm przed opuszczeniem Kancelarii

https://bit.ly/3gfOuPV

Comment Angela Merkel veut abolir le fédéralisme allemand avant de quitter la
Chancellerie

https://lecourrierdesstrateges.fr/2021/04/13/comment
-angela-merkel-veut-abolir-le-federalisme-allemand-a
vant-de-quitter-la-chancellerie/

itd (o; koniec przerwy ;o)

preTekst
to tu pasuje