o szczepieniu jablonek podsumowanie+dedykacja

21. Data: 2003-01-13 09:47:54

Temat: Re: o szczepieniu jablonek podsumowanie+dedykacja
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in news:avtv8s$dj3$1@news.tpi.pl:

> W wiadomośc...@1...17.1.38

> Hejka, a czy takie dosładzanie modemu zwiększy szybkość przekazu?;-)

Na pewno zwiekszy lepkosc, a to o ile sobie przypominam, zmniejsza
szybkosc... ale moge sie mylic. Ja sem biolozka!
Z drugiej strony moze to zmniejszyc mobilnosc modemu - to tez moze byc
cenne w pewnych okolicznosciach :-))
Dobrze, ze nie zyjemy w Stanach, bo juz bym chyba miala sprawe z
posiadaczem modemu, ktoren to wyprobowal dodac go do grzanca...
Pozdrowienia - Ewa Sz., slodzaca sokiem malinowym :-)))

22. Data: 2003-01-13 12:03:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
(...)

> Mozna grzac i mocniejsze napoje. Efekt jest piorunujacy, zwlaszcza,
> jesli zapomnimy o podstawowej zasadzie: pic na wydechu.

Wroga propaganda :-) Nie znasz grzanki?

Krych&Co(ty)

Rycynus -cd.
BLUSZCZE mi umiera!!