o winorosli inaczej

1. Data: 2003-11-10 23:02:51

Temat: o winorosli inaczej
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Inaczej, bo bedzie o owocach winorosli pachnacej.
Jezeli moj niedawno zdobyty krzew Vitis riparia zaowocuje, to czy jego owoce
maja posmak V. labrusca?
Wiem, ze do najsmaczniejszych nie naleza ;), ale gdyby tak zdazylo sie jej
zaowocowac... :)
I tak sprawdze ich smak, jednak nie wczesniej niz za pare lat, a chcialbym
wiedziec juz teraz, czego sie spodziewac.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: podobno owoce tego gatunku niechetnie sie w Polsce zawiazuja - czy ktos
moze to potwierdzic?

2. Data: 2003-11-10 23:36:42

Temat: Re: o winorosli inaczej
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bop5l5$p1p$3@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> PS: podobno owoce tego gatunku niechetnie sie w Polsce zawiazuja - czy

Smaku nie sprawdzałam , a teraz za późno.
Ptaki zżarły wszystkie owoce , im smakują.
Owoców było sporo , za to zapachu upajającego kwiatów winorośli specjalnie
nie czułam , a po to ją posadziłam.
Roślina sadzona była dwa lata temu , jesienią.

Pozdrawiam
Teresa

3. Data: 2003-11-11 16:45:24

Od: "Ewa Ficoń" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

\-o9iu7

4. Data: 2003-11-11 20:38:19

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio napisał(a) w wiadomości: ...
>Ptaki zżarły wszystkie owoce , im smakuj?.

Ptakom rozne rzeczy smakuja (np. takie owoce trzmieliny).

>Owoców było sporo , za to zapachu upajaj?cego kwiatów winoro?li specjalnie
>nie czułam , a po to j? posadziłam.

Moze to nie winorosl pachnaca? Masz pewnosc?

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2003-11-15 18:46:39

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bork33$ihs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Moze to nie winorosl pachnaca? Masz pewnosc?

Mam.
Widocznie roślina jeszcze za mała i upojny aromat spalin
samochodowo-kominowych skutecznie jej zapach zagłusza ;-)

Pozdrawiam
Kronopio

6. Data: 2003-11-15 19:27:32

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio napisał(a) w wiadomości: ...
>Widocznie ro?lina jeszcze za mała i upojny aromat spalin
>samochodowo-kominowych skutecznie jej zapach zagłusza ;-)

Na ile mozna wierzyc ksiazkowym opisom? :)
(napewno nie na 100%)
Znow przyjdzie mi sprawdzac to w praktyce. Pewnie ze dwa lata musze jeszcze
na jej kwiaty poczekac.
Wlasnie dzis ja posadzilem, bo do tej pory czekala cierpliwie w doniczce.
Zanim zabralem sie za jej sadzenie zrobilem troche zdjec w ogrodzie. Pieknie
wygladal caly w szronie.
Bambus az ugial sie pod jego ciezarem :)

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2003-11-15 20:45:04

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bp62og$123$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Na ile mozna wierzyc ksiazkowym opisom? :)
> (napewno nie na 100%)

Niech będzie na 50% , połowa zapachu mi wystarczy :-)

> Zanim zabralem sie za jej sadzenie zrobilem troche zdjec w ogrodzie.

Gdzieś będzie je można zobaczyć ?

Pozdrawiam ciekawsko
Kronopio

8. Data: 2003-11-15 21:38:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bp62og$123$2@atlantis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Zanim zabralem sie za jej sadzenie zrobilem troche zdjec w ogrodzie.
> Pieknie wygladal caly w szronie.
> Bambus az ugial sie pod jego ciezarem :)

Hejka. A sikorki pewnie głodują bo szron uniemożliwia im zdobycie
pokarmu. :-(
Pozdrawiam też szronowo Ja...cki

9. Data: 2003-11-16 13:18:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

>Gdzie? będzie je można zobaczyć ?

Musze wywolac i zeskanowac. Najwczesniej za tydzien cos sie moze ukazac w
sieci.
Nie jestem pewien, czy je tam umieszcze, ale na specjalne zyczenie chetnie
udostepnie przez maila.
Ich jakosc moze nie byc najwyzsza. Skonczyly sie bowiem czasy, gdy robilem
zdjecia lustrzanka. Za pomoca obecnie posiadanego aparatu nie moge niestety
robic zdjec makro.
Wszystkie te zdjecia maja dla mnie przede wszystkim wartosc historyczna,
dokumentuja bowiem zmiany zachodzace w czasie.
Dlatego niektore sa wrecz brzydkie. Dopiero za pare lat wyplynie ich
prawdziwa wartosc.

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2003-11-16 13:24:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a) w wiadomości: ...
> Hejka. A sikorki pewnie głoduj? bo szron uniemożliwia im zdobycie
>pokarmu. :-(

Nie jest az tak zle :)
Jedza m.in. jablka zostawione na drzewie.
Co roku dokarmiamy. Jeszcze nie zaczelismy, ale zato dokarmianie to
przedluza sie do czasu, gdy wiosna juz w pelni, poniewaz to wlasnie
przednowek jest dla ptakow najtrudniejszy.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: dzis temperatura juz dodatnia

Nasiona
Canna
Pomóżcie ,,kalece":)
Re: Sztuczna roslinnosc afrykanska - szukam
Dolowanie w szklarnii...