obiad

1. Data: 2003-11-27 09:41:26

Temat: obiad
Od: "Bernadeta Hołda \(Usuń z adresu co niepotrzebne\)" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.

--
Pzdrawiam
Benia

1. Data: 2003-11-27 09:58:35

Temat: Re: obiad
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.
======
Wczoraj kupiłem ogromny (1,5kg) kawał okonia morskiego. Chyba będzie ryba po
grecku.

waldek
======

1. Data: 2003-11-27 10:00:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernadeta Hołda (Usuń z adresu co niepotrzebne)"
<b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.

Ja dzisiaj będę smażyć łososia...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-11-27 10:09:58

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

======
> Ja dzisiaj będę smażyć łososia...
======
Ot, i rybnie się zrobiło, a piątek dopiero jutro :-}
Te polędwiczki z wątku obok trochę mnie rozproszyły, ale już wszystko
wróciło do normy.
Ryba!

waldek
======

1. Data: 2003-11-27 10:10:15

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ======
> Wczoraj kupiłem ogromny (1,5kg) kawał okonia morskiego. Chyba będzie ryba
po
> grecku.

A ja wlasnie wymyslilam szczyt lenistwa:
"Byc zbyt leniwym, by zrobic leniwe pierogi" ;))))

Mam w domu wszystkie produkty, tylko zrobic mi sie nie chce. Ale moze sie
przemoge...
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-27 10:33:31

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.

Ja cielęcinkę pokroję drobniutko, doprawię pieprzem ziołowym i papryką
słodką. Oprusze je mąką i obsmażę na masełku. Przełożę to do garnka. Na
masełku obsmażę jeszcze cebulkę, jedną sztukę, i dużo, bo około 0,5 kg
pokrojonych w plasterki pieczarek i wrzucę to do mięska do gara. Zaleję
opakowaniem gęstej i tłustej śmietanki (a co, w styczniu pojadę na narty to
spalę). Doleje z pół kieliszka białego wina i podduszę 30 minut. Do tego
zrobię ziemniaczki puree. Wszystko na koniec posypię natką pietruszki i będę
się objadać.
Mniam

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-11-27 11:22:53

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<b...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.
>
> --
> Pzdrawiam
> Benia

Mam dzisiaj golabki, ale zrobione juz pare dni wczesniej, bo mam dzisiaj
wychodne .-))))
Ilona

1. Data: 2003-11-27 11:33:41

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.

Idziemy do knajpy wietnamskiej.
Najpierw będziemy płakać nad zupą,
a potem będziemy bać się drugiego.

Sowa

1. Data: 2003-11-27 12:16:50

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co dziś robicie na obiadek? Bo zupełnie nie mam koncepcji.

Ja nic nie robie, bo mam od przedwczoraj bigos. mniam :)

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-27 12:52:36

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja nic nie robie, bo mam od przedwczoraj bigos. mniam :)

Ja również mam wczorajszy obiad skrzydełka w cieście piwnym, do tego ryż z
warzywami i gotowe :)

Cleb Fiony
Pytanje o lasanje
polędwiczki wieprzowe