objawy?

1. Data: 2005-11-26 09:00:11

Temat: objawy?
Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czuję się bezradna wobec bezradności lekarzy, więc tutaj spytam...
Problem dotyczy mojego ojca - 78lat. Wczesną jesienią chorował na
zapalenie krtani, dostał w sumie 4 antybiotyki (na przestrzeni 2-3 miesięcy)
Oprócz tego jest leczony na arytmię (masa lekarstw), astmę, zażywa też
jakiś lek na prostatę. Cierpi też od lat na bóle artretyczne (głównie nogi),
ale leki p/bólowe zazywa sporadycznie.
Zapalenie krtani zaczęło się gorączką, potem długi czas utrzymywały sie
stany podgorączkowe. Od jakichś 2-3 tygodni kaszel ustąpił.

No i tutaj dochodzę do obecnego problemu. PO ostatnim antybiotyku
zaczęła go mocno świędzieć skóra na karku, górnej części pleców, i piersiach.
Na tyle mocno, że nie mógł spać. Lekarze uważali, że to może być świąd starczy,
albo przesuszenie, albo alergia, albo polekowe. Oglądał to internista i dermatolog.
Ojciec dostał mnóstwo maści, pudrów, ale nic nie pomaga. Wręcz przeciwnie
- skóra jest zaczerwieniona, gorąca, z drobnymi pęcherzykami (taka szorstka),
teraz do świądu dołączyło się pieczenie - piecze, boli bardziej prawa strona.
I jeszcze towarzyszy temu ból prawej ręki i prawego oka.

Dotychczasowi lekarze, tak jak pisałam nie potrafią postawić diagnozy,
ani w związkiu z tym podjąć jakiegoś działania. Były wykonywane badania
krwi (nie wiem dokładnie jakie - chyba w kierunku wątroby i cukrzycy), ale
wyniki są dobre.

A ojciec nadal spać nie może, jest bardzo słaby, i zaczyna się złamywać tą
sytuacją....

Piszę, bo mam nadzieję, że ktoś podpowie, co to moze być i gdzie szukać pomocy...

pozdrawiam

Joanna

2. Data: 2005-11-26 09:10:22

Temat: Re: objawy?
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "indra" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
strona.
> I jeszcze towarzyszy temu ból prawej ręki i prawego oka.

Półpasiec? Zgaduję. Myślę, że tą chorobę by rozpoznali.

K.

3. Data: 2005-11-26 09:49:03

Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - skóra jest zaczerwieniona, gorąca, z drobnymi pęcherzykami (taka
> szorstka),
> teraz do świądu dołączyło się pieczenie -
====================================
NIe jestem lekarzem - nic nie sugeruję , ale mnie lekarz rodzinny
a później alergolog przez 18 miesięcy leczyli z alergii , aż wreszcie
przypadkowo zrobiona morfologia / leukocyty i bilirubina / pozwoliły wykryć
przewlekłą białaczkę limfatyczną . Teraz swędzi mnie już / i będzie
swędziało
aż do końca życia / trochę spokojniej , bo wiem co . Biorę Allertec - pomaga
.
Zbyszek

Podręcznik do diagnostyki lab.
co to moze byc
Hamujące działanie na ośrodkowy układ nerwowy
[Trądzik] Maszynka elektryczna vs manualna
Poszukuję Ekspertów