objawy opryszczki

21. Data: 2002-11-15 10:41:11

Temat: Re: objawy opryszczki
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*mysza*" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ar2hdh$te0$1@szmaragd.futuro.pl...
[ciach osobista wycieczka...]

A propos odpisuje sie pod postem, a nie nad i wycima treści, których
komentarz nie dotyczy.

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ar2fhk$l5c$1@news.onet.pl...
> się
populacji.

Mimo wszystko byłabym wdzięczna za komentarz. Dlaczego kwestionujesz
obserwacje Dradama na podstawie faktu, że we Wrocławiu nie ma laboratorium a
w ogóle to badanie jest drogie... przecież on nie z Wrocławia i tam gdzie
jest to badanie może być relatywnie tanie, a i tak wiadomo, że całej
populacji się nie przebada... Może jednak opiera się na konkretnych wynikach
badań.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

22. Data: 2002-11-15 11:21:05

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kilka słów sprostowania z mojej strony, chociaż napisałem już tutaj na ten
temat, chyba małą książkę ;-).

Gdy ja zadaję pytanie na grupie, to tak samo interesuje mnie opinia lekarzy jak
i pacjentów, którzy mają jakiekolwiek doświadczenia w danej sprawie. Czytając
pytania innych, myślę, że większość zadających pytania oczekuje tego samego. Po
prostu, o wiele łatwiej jest pójść do lekarza i poznać jego opinię niż poszukać
w "realu" grupę ludzi, którzy mogą coś powiedzieć na temat danej dolegliwości.
Dlatego właśnie powstały grupy dyskusyjne i nie są one dedykowane tylko i
wyłącznie lekarzom bądź pacjentom. W prawdziwej dyskusji każdy ma prawo głosu,
niezależnie od wykształcenia, wiedzy czy nawet stopnia posiadanej racji. Nie
starajmy się na siłę pouczać, dyskredytować czy ośmieszać innych, co niestety
jest tu nagminne. Natomiast, jeżeli boimy się, że niektóre podawane rady na
grupie mogą zaszkodzić innym, to ostrzeżenie skierujmy raczej do zadających
pytania, aby rozważnie podchodzili do podawanych tu rad i zawsze obok nich,
byli w kontakcie ze swoim lekarzem. Z drugiej strony nie traktujmy zadających
pytania jak dzieci, którzy nie wiedzą co robią. Dajmy im możliwość dokonywania
własnych wyborów.

Serdecznie dziękuję Ci Kasiu, że stanęłaś w mojej obronie. Z drugiej strony
wiem, że Cię poniosło ;-) i nie Twoim zamiarem było zrobienie komukolwiek
przykrości. Przepraszam wszystkich, że wywołałem tyle zamieszania ;-).

Pozdrawiam, Andrzej

> [...]
> teraz to nie będę komentować. Na tą grupę zaglądają osoby, które szukają
> pomocy i nikt nie jest zainteresowany pani gierkami słownymi, które zupełnie
> odbiegają od tematu. Zaczyna pani jakiś bezsensowny wątek, ktory nikogo nie
> obchodzi. Potem tylko każda ze stron próbje się bronić. Czemu pani zaśmieca
> tak tą grupę?? Takie złośliwe uwagi można pisać do nadawcy, a nie do
> wszystkich, bo nikogo to nie obchodzi.
>
> Droga pani, trochę litości. Niech pani da ludziom spkój. Może pani założy
> nową grupę, gdzie będzie się prowadzić tego typu dyskusje, co pani

Są w RP prywatne szpitale gdzie robią operacje?
kupię biologię Persony
dyskopatia
opryszczka w ciąży
ludzie pomozcie blagam