obkurczony woreczek zolciowy po glodowce

1. Data: 2004-09-20 15:22:36

Temat: obkurczony woreczek zolciowy po glodowce
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam usg jamy brzusznej. kazano mi byc 6 godz. na czczo. pilam tylko wode
niegazowana. pan od usg nie chcial uwierzyc, ze nic nie jadlam, ze chociaz
moze kawe ze smietanka - a ja naprawde nic nie jadlam ani - poza woda - nic
nie pilam. co moze oznaczac taki obkurczony woreczek?...

2. Data: 2004-09-22 20:11:07

Temat: Re: obkurczony woreczek zolciowy po glodowce
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cimsjm$2c7v$1@mamut.aster.pl...
> [...]
nic
> nie pilam. co moze oznaczac taki obkurczony woreczek?...

naprawde nikt nie wie...:(

Problemy z piętami - szukam _dobrego_ ortopedy-proszę o każde info....
Pigułki antykoncepcyjne i ból głowy
Augmentin&Unidox
jak mieć dobre EEG?
badanie moczu