oblizywanie nitki przy nawlekaniu

1. Data: 2002-09-07 18:10:34

Temat: oblizywanie nitki przy nawlekaniu
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasza Starannie Opakowana przyznala sie w watku "patchwork" do oblizywania
nitki przy nawlekaniu jej na igle

>"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
> za to mialam cyrki z
> rozpuszczalnymi nicmi, bo jak nawlekam to oblizuje nitke...hehehe

Ja tez sie do tego przyznaje i przyznaje sie do klniecia czasem przy
czynnosci nawlekania. Dlatego tez nawlekanie igly nie jest tym, co lubie
robic publicznie (to ze nie lubie nie znaczy, ze nie robie;-)
A jak Wy sobie z TYM radzicie?

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-09-07 18:53:46

Temat: Re: oblizywanie nitki przy nawlekaniu
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> [...]
| czynnosci nawlekania. Dlatego tez nawlekanie igly nie jest tym, co lubie
| robic publicznie (to ze nie lubie nie znaczy, ze nie robie;-)

A radzimy, radzimy...
dokładnie tak jak Ty :-)
Czy to o takich osobach mówi się "lizusy"?

Pozdrawiam również,
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-09-07 19:20:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Sep 2002 20:10:34 +0200, "Ilona"

> [...]
>czynnosci nawlekania. Dlatego tez nawlekanie igly nie jest tym, co lubie
>robic publicznie (to ze nie lubie nie znaczy, ze nie robie;-)

przypomnialy mio sie dwie rzeczy:

1. lepiej oblizac igle.....wtedy, kiedy pamietam - rzeczywiscie
dziala!!

2. igly maja swoja lewa i prawa strone i z jednej jest latwiej
nawlec niz z drugiej

Krysia

P.S. Uzywasz moze maszynki do nawlekania??? Ja sie w sumie
staram, a sporo szyje w miejscach publicznych, ucinac zgrabnie
nitke....aaaaa, JESZCZE cos innego mi sie przypomnialo - mydlo
albo wosk pszczeli w kawalku - przejechac po tym koncem nitki i
nawleka sie jak ta lala
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-07 19:29:50

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też oblizuję nitkę choć także zajęcie to przyprawia mnie
o...aaaa...szkoda mówić :))

Icez/Agnieszka

1. Data: 2002-09-07 20:46:51

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem w czym rzecz. Oblizywanie nitki jest stare jak szycie. Nitkę
się oblizywało, oblizuje i będzie się oblizywać; jeszcze w dodatku zębami
się ją odgryza.
Moja babcia tak robiła, moja mama, ja, moje córki wnuczek jeszcze nie mam.
Ostatnio przekonałam się do tego drucika co pomaga nawlekać bo oczy już nie
widzą dobrzea wtych igłach jakieś mniejsze te oczka robią(chyba).
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-09-07 21:26:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Sep 2002 22:46:51 +0200, "Dorota" <d...@w...pl>
wrote:

> [...]
>Ostatnio przekonałam się do tego drucika co pomaga nawlekać bo oczy już nie
>widzą dobrzea wtych igłach jakieś mniejsze te oczka robią(chyba).

oprocz takiego drucika jest jeszcze maszynka, co wyglada troche
jak staromodny obcinacz cygar , z kominkiem. w kominek - siup -
igielke do gory nogami, nitke sie zahacza o coos co wystaje,
naciskasz taka mala wajhe, z wajhy wychodzi jakby igla tepa,
ktora pcha nitke w ucho igly. przestrzenie sa tak male, ze nie ma
sily jak igla nie odwrocona bokiem, to nawlecze. smieszne to

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-07 22:09:23

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy to o takich osobach mówi się "lizusy"?

Ja też z lizusów:)))) Oj sporo się nas chyba nazbiera. Do kupy drogie Panie;) W
kupie raźniej:) Kupy nikt nie ruszy:)

Zosia

1. Data: 2002-09-07 22:28:46

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Ci dopiero wynalazek. Takiego "cós" jeszcze nie widzialam.
Dziekuje za podpowiedz, pewnie sie przyda, bo moge zobaczyc w sklepie i
przejde obok obojetnie bo nie bede wiedziala co to jest.
Pozdrówka,
Dorota

1. Data: 2002-09-08 12:33:37

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w
> P.S. Uzywasz moze maszynki do nawlekania???

Mi taki nawlekacz starcza na jedno nawleczenie w najlepszym przypadku -
ciagle mi sie zrywaja te cienkie druciki

ilona

1. Data: 2002-09-08 19:39:26

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czynnosci nawlekania. Dlatego tez nawlekanie igly nie jest tym, co lubie
> robic publicznie (to ze nie lubie nie znaczy, ze nie robie;-)

No oczywiście ze oblizuje nitkę jak ją nawlekam:)))
Kinga (Wrocław)

klocki do koronek
Igly do frywolitek
Spotkanie w Białymstoku