obowiązki dzieci w domu ...

271. Data: 2006-02-07 09:55:26

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ds9ph6$3e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl>
> napisał w wiadomości news:ds9o8c$u5l$1@achot.icm.edu.pl...
>
> (ciach)
> Wydaje mi się, że tak jak Nixe chcesz walczyć z postępem.

ROFTL

> To naprawdę nie jest fanaberia cywilizacji zachodniej...

Przypłynęła z Murzynami z afrykańskiej dżungli?

> Zmywarka jest _dokładnie_ takim samym sprzętem jak
> lodówka, pralka, kuchenka, samochód, odkurzacz - służy do
> upraszczania życia.

Mnie samochód życia nie upraszcza... a czasem wręcz utrudnia owoż

> OK - można ją postrzegać jako towar "luksusowy", ale tylko
> do momentu, kiedy zaczniesz jej używać. Potem okaże się,
> że zasługuje na miano sprzętu _podstawowego_.

Sprzętem podstawowym to się stanie, jak większość gospodarstw domowych w
naszym pięknym PiSowskim kraju się znajdować będzie.
Nie myl pojęć, kolego...

> Odkurzacz i szczotka jest tu znakomitą analogią...

Sory, ale nie bardzo widzę tej analogii... zwłaszcza w kontekście mechanizmu
wyparcia zlewu przez zmywarkę (co reprezentujesz).

Qra

272. Data: 2006-02-07 09:56:23

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Radek" <r...@o...pl> napisał

> zasada jest prosta - w dzień nie zmywamy nic - kompletnie nic - po użyciu
> naczynie/cośtam ląduje w misce.

To może jedynie Twoja zasada, bo ja zmywam w kuchni na bieżąco.

> Na koniec dnia zmywamy wszystko
> co zebraliśmy w misce - można też dodać czas wycierania.
> Bardzo łatwo zmierzyć wtedy czas.
> Tym sposobem uniknie się bzdur pt. "po obiedzie zmywam 20 min."

To nie moja wina, że jesteś tak nieporadny, że zmywanie naczyń po
dwudaniowym obiedzie dla 4 osób zajmuje Ci godzinę. Mnie zajmuje 20 minut.
Czasem nawet mniej. Po śniadaniu/kolacji zmywa się 5 minut. Razem daje to
góra pół godziny zmywania dziennie. Faktycznie - można się powiesić z
rozpaczy :-/

> bo tak naprawdę zmywanie to także umycie szklanki po herbacie, noża
> i deski po śniadaniu itp. itd.

No i co w związku z tym?

PozdrawiaM

273. Data: 2006-02-07 09:56:28

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie wycieram. Takie zmycie zajmuje 10-15 minut. Model rodziny 1+1+1.
> Zmywarki nie mam, nie idologicznie, tylko jej wstawienie w mój dom
> wiąże się z rewolucją w kuchni, a szczególnie w kanalizacji,
> hydraulice i instalacji elektrycznej, która była przystosowana do
> jednej 40W żarówki na pomieszczenie.

hehehe... :)
_po_Twoim_gotowaniu_ ?????
Mistrzostwo świata :)

Radek

274. Data: 2006-02-07 09:56:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tygodniowo ;)
> Nie chciałabyś mieć 7 h tygodniowo więcej dla siebie?

Kolega nie rozumie, że zmywanie może być właśnie czasem dla siebie... kolega
czasem niewiele rozumie :-)

275. Data: 2006-02-07 09:59:01

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
>
> Serio. Nie używamy zmywarki (napisałam już dlaczego), więc dlaczego ma
> stać pusta? :)

A nie myśleliście, by ją po prostu sprzedać i w to miejsce wstawić zwyczajną
szafkę?
I. (w dalszym ciągu nie wierzę...)

276. Data: 2006-02-07 10:00:01

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Radek" <r...@o...pl> napisał

(...)
> No i co w związku z tym?

W GG jest taka buźka - główka waląca głową w mur.
EOT

Radek

277. Data: 2006-02-07 10:00:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Zmiłuj się, sesję mam! Powinnam czytać różne mądre mądrości a nie rechotać
> do monitora i wyobrażać sobie włoszczyznę w pralce...

Etam... to bardzo rozwija wyobraźnię... Bardziej niż te mądrości :-)

Qra

278. Data: 2006-02-07 10:02:28

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Radek" <r...@o...pl> napisał

> Wydaje mi się, że tak jak Nixe chcesz walczyć z postępem.

Widzę, że masz problemy z wnioskowaniem identyczne, jak Twoja żona.

> To naprawdę nie jest fanaberia cywilizacji zachodniej...

Zlew tym bardziej.

> Zmywarka jest _dokładnie_ takim samym sprzętem jak
> lodówka, pralka, kuchenka, samochód, odkurzacz - służy do
> upraszczania życia.

Zlew tym bardziej.

> OK - można ją postrzegać jako towar "luksusowy", ale tylko
> do momentu, kiedy zaczniesz jej używać. Potem okaże się,
> że zasługuje na miano sprzętu _podstawowego_.

Zlew tym bardziej.

M.

279. Data: 2006-02-07 10:03:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To nie moja wina, że jesteś tak nieporadny, że zmywanie naczyń po
> dwudaniowym obiedzie dla 4 osób zajmuje Ci godzinę. Mnie zajmuje 20 minut.

A po co ma być "poradny"? Przeca ma zmywarkę :-)

Qra

280. Data: 2006-02-07 10:04:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ds9qs3$vd6$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> A nie myśleliście, by ją po prostu sprzedać i w to miejsce wstawić
> zwyczajną szafkę?
> I. (w dalszym ciągu nie wierzę...)

A ja wierzę. W końcu manie zmywarki to konieczna konieczność. A w końcu kogo
to, do czego się ją używa.

Qra (wierząca, praktykująca)

przebranie - puchatek
T-shirty