obrzezanie

1. Data: 2002-01-05 04:11:20

Temat: obrzezanie
Od: "popow" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie przeprowadza sie ten zabieg , ile trwa rekonwalescencja:)?)

2. Data: 2002-01-05 13:16:36

Temat: Re: obrzezanie
Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem pewna czy w polsce mozna przeprowadzic zabieg obrzezania z
przyczyn estetycznych lub religijnych...z pewnoscia nie bedzie to
refundowane przez kase chorych...
najlepiej poradzic sie urologa
pozdr
aga

3. Data: 2002-01-05 23:18:03

Od: "slawek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AC" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie jestem pewna czy w polsce mozna przeprowadzic zabieg obrzezania z
> przyczyn estetycznych lub religijnych...z pewnoscia nie bedzie to
> [...]
urolog nie ma tu nic do rzeczy, jest to domena chirurgow. normalnie w
szpitalu to nie ma mowy zeby to zrobiono, ale prywatnie, najlepiej w klinice
chirurgii plastycznej, raczej bez problemow. nie takie operacje sie
przeprowadza na "tych" czesciach ciala

4. Data: 2002-01-06 12:23:15

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

AC <o...@g...pl> wrote:
> nie jestem pewna czy w polsce mozna przeprowadzic zabieg obrzezania z
> przyczyn estetycznych lub religijnych...z pewnoscia nie bedzie to
> refundowane przez kase chorych...

Kasa Chorych rzeczywiscie nie refunduje takich zabiegow (za wyjatkiem
chirurgicznego leczenia stulejki).
Sam zabieg obrzezania moze przeprowadzic chirurg i wbrew pozorom sa to
zabiegi czeste - mozna np zapytac w lokalnej Gminie Zydowskiej (dla
Zydow obrzezanie jest wymogiem religijnym) - tam na pewno wskaza
lekarza.
Co do takich zabiegow u osob doroslych - tez sie takie robi, ale
zdecydowanie w gabinetach prywatnych.

> najlepiej poradzic sie urologa

Tzn urlogoa warto sie poradzic, ale zabiego dokona raczej chirurg ;)

--
cezar
CYBER Service

5. Data: 2002-01-06 14:29:56

Temat: Odp: obrzezanie
Od: ".:{-Islander-}:." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik popow <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a15uhk$ev8$...@n...onet.pl...
> gdzie przeprowadza sie ten zabieg , ile trwa rekonwalescencja:)?)

o ile wiem to nie wystarczy zeby dostac socjal w Izraelu ale gra jest warta
swieczki
20 tys $ na dzien dobry ci daja i spory socjal przez 2 lata ze mozesz caly
swiat zwiedzic na ich koszt

6. Data: 2002-01-06 17:57:15

Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm

a wiec jesli prywatnie to ciekawe za ile?

7. Data: 2002-01-06 18:27:02

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

AC <o...@g...pl> wrote:
> hmmm
>
> a wiec jesli prywatnie to ciekawe za ile?

Oj nie mam bladego pojecia. Swoja droga ciekawe jak wyglada podawanie
znieczulenia miejscowego ;)

--
cezar
CYBER Service

8. Data: 2002-01-07 16:08:27

Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze zaintrygowana zapuscialm wici,zeby dowiedziec sie czy jednak nie
robia tego urolodzy (zobaczymy co na to oddzial krajowego konsultanta d/s
urologii)
w CZD wiem, ze stulejke na pewno operuja urolodzy, ale zeby zalagodzic i tak
napieta dyskusje to przyznam,ze ci urolodzy i tak musieli przejsc przez
chirugie ogolna.
z pozdr
Agnieszka

gronkowiec u noworodka
Problem ze stawem skokowym
Co to jest osteopenia?
Zynk
Czy antyrefleks w okularach musi byc niebieski?