obsadzenie od strony ulicy

11. Data: 2007-03-28 19:38:26

Temat: Re: obsadzenie od strony ulicy
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina wrote:

> Moje świerki kłujące są u mnie 4 lata posadzone jako 40-50 cm co circa
> 80-90 cm. Teraz mają około metra. Jak wybierałam to wyczytałam, że można
> je formować w żywopłot. Znawcy mówią, że należy uszczykiwać, tylko nie
> wiem kiedy i gdzie. Jakby tak jaki film zobaczyć... Nie wiem gdzie
> czytałam, że dorastają do 3 m i nie pomyliłam się o znaczące zero. No to
> się zaczynam bać. 10 m wysokości to o 6-7 metrów za dużo.

Mój ma tak ze 6 metrów.

> I tak
> przesadzam do naszego przyjaciela, szczęśliwego posiadacza 4 ha, te
> które posadziłam "od ulicy", bo poniewczasie doczytałam, że powinno się
> sadzić drzewa 2,5 m od mediów, a u mnie jest 1,5 m.

Przepraszam, nie zrozumiałem. Od czego? Czy tam ktoś duchy wywołuje, czy
telewizor stoi? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2007-03-28 19:53:25

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Mar 2007 06:28:49 -0700, m...@y...com napisał(a):

> Liściaste odradzam - kłopot z grabieniem liści,

??
A po co grabić liście w żywopłocie?
Mam fragment mieszanego i w życiu mi do głowy nie rpzyszło bcoby tam coś
wygrabiac.

Pozdrawiam,
Marta

13. Data: 2007-03-29 22:21:45

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 28, 9:53 pm, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> ??
> A po co grabić liście w żywopłocie?
> Mam fragment mieszanego i w życiu mi do głowy nie rpzyszło bcoby tam coś
> wygrabiac.

Przed żywopłotem i za nim - też nie?

14. Data: 2007-03-30 01:29:33

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Przepraszam, nie zrozumiałem. Od czego? Czy tam ktoś duchy wywołuje, czy
> telewizor stoi? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Odpowiedź prozaiczna. Drzewa powinno sie sadzić w odległości 2,5m od
linii mediów(gaz, prąd, woda, kanaliza). Od medium może być nawet tuż, tuż.
pozdrawiam
michalina z czarnym kotem.

15. Data: 2007-03-30 03:06:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina wrote:

> Odpowiedź prozaiczna. Drzewa powinno sie sadzić w odległości 2,5m od
> linii mediów(gaz, prąd, woda, kanaliza). Od medium może być nawet tuż, tuż.

Ach, to teraz gaz, prąd, woda itp. nazywają sie "media"!
Najwyraźniej jestem do tyłu z językiem :-(

Pozdrowienia,
Michał

16. Data: 2007-03-30 11:28:35

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Ach, to teraz gaz, prąd, woda itp. nazywają sie "media"!
> Najwyraźniej jestem do tyłu z językiem :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Coś przespałeś, nawet za Gierka walczyli o media.
;-)
--
pozdr. Jerzy

17. Data: 2007-03-30 12:25:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Coś przespałeś, nawet za Gierka walczyli o media.
> ;-)

Za Gierka walczyli, żeby Polska rosła w siłę, a ludzie dostali
żytniej (a może żyli dostatniej?) :-)

Pozdrowienia,
Michał

18. Data: 2007-03-30 15:37:21

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Za Gierka walczyli, żeby Polska rosła w siłę, a ludzie dostali
> żytniej (a może żyli dostatniej?) :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Czytalam gdzies, ze w Warszawie sprzedaja wedliny z nazwa na nalepce
"Wedliny jak za Gierka" :)

MB

19. Data: 2007-03-30 15:42:04

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Za Gierka walczyli, żeby Polska rosła w siłę, a ludzie dostali
> żytniej (a może żyli dostatniej?) :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

O tu mozna zobaczyc. Wspominanie tamtej epoki z lezka w oku dla mnie
jest szokujace :)

The Stól Polski trademark has a strong position in the Warsaw market.
The company produces premium cold meats under the brands of "Wedliny Jak
za Gierka"[...]

http://www.meatnews.com/index.cfm?fuseaction=article
&artNum=14302

MB

20. Data: 2007-03-30 16:20:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Mar 2007 15:21:45 -0700, m...@y...com napisał(a):

> Przed żywopłotem i za nim - też nie?

Też nie.

Pozdrawiam,
Marta

kiedy wysadzic pomidory
budowa drewutni
wysialem i nic :(
Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?
Oddam sosenki do przesadzenia nawet w dużej liczbie