obzarstwo-jak je pokonac?

1. Data: 2000-10-19 13:50:15

Temat: obzarstwo-jak je pokonac?
Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie sa to objawy nudy!!! jak wychodze z domu rano, to wracam
wieczorem. trenuje lyzwiarstwo, ucze sie angielskiego, hiszpanskiego,
tanca. jestem studentka... cos jeszcze? za malo aktywnosci???!!!

1. Data: 2000-10-19 13:57:16

Temat: Re: obzarstwo-jak je pokonac?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela wrote:
> nie sa to objawy nudy!!! jak wychodze z domu rano, to wracam
> wieczorem. trenuje lyzwiarstwo, ucze sie angielskiego, hiszpanskiego,
> tanca. jestem studentka... cos jeszcze? za malo aktywnosci???!!!

No to może to objawy poczucia jakiejś pustki w życiu?

pozdrawiam
Arek

p.s.
co studiujesz?

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-19 16:45:39

Od: Pawel Lipka <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela wrote:

> nie sa to objawy nudy!!! jak wychodze z domu rano, to wracam
> wieczorem. trenuje lyzwiarstwo, ucze sie angielskiego, hiszpanskiego,
> tanca. jestem studentka... cos jeszcze? za malo aktywnosci???!!!

Moze po prostu nie odzywiasz sie odpowiednio do aktywnego trybu zycia.
Sprobuj jesc bardziej wartosciowe rzeczy...moze to zagluszy potrzebe
ciaglego jedzenia
slodyczy.
A byc moze to jakas choroba czy bakterie...np. lamblie,ktore bardzo
przepadaja za
slodyczami i wrecz wymuszaja na organizmie ich spozywanie.
Powinnas zrobic sobie szczegolowe badania,nie tylko myslec o psychologu.

Pozdrawiam,
Pawel

1. Data: 2000-10-19 23:41:23

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
> Arek

"Niedobory" bliskości często "uzupełnia się" słodyczami.
Eva

Blachy lecz powazny problem
Metoda Thomasa
obzarstwo- jak je pokonac?
potrzebna 'Szybka pomoc w psychicznej sprawie'
Blachy, lecz powazny problem.