ocena

1. Data: 2006-04-26 12:16:02

Temat: ocena
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie tu mocno wybiórczą kulturę, taki rynek, agora i kupę ostraków. Widzę
także osoby otwarte, ale zahuczane przez snobów...

2. Data: 2006-04-26 12:57:00

Temat: Re: ocena
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista schrieb:
> Macie tu mocno wybiórczą kulturę, taki rynek, agora i kupę ostraków.
> Widzę także osoby otwarte, ale zahuczane przez snobów...

przynajmniej tą kulturę mamy, w odróżnieniu od ciebie.

Waldek

3. Data: 2006-04-26 13:29:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@c...de> wrote in message

> przynajmniej tą kulturę mamy, w odróżnieniu od ciebie.
>
> Waldek

Błąd, macie inną, ale nie lepszą od mojej, polskiej.

4. Data: 2006-04-26 14:37:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie obrażaj Polaków
>
> Waldek

He..he, daj sobie spokój, jesteś cienki w swoich zaczepkach...

5. Data: 2006-04-26 14:42:34

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-04-26 15:48:17

Od: "macko" <macko55[malpa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG

7. Data: 2006-04-26 19:02:40

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytałem cię wcześniej za co bije cie żona,...... bo z tego co widzę to ma
rację,... dlatego widać że jesteś inteligentny inaczej ( kurcze skąd sie
tacy biorą )
Jędrek

8. Data: 2006-04-26 19:53:56

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie tu mocno wybiórczą kulturę, taki rynek, agora i kupę ostraków. Widzę
> także osoby otwarte, ale zahuczane przez snobów...

Dlaczego myslisz ze nas Twoja opinia na tyle interesuje, ze chcielibysmy
ja czytac zamiast listow zwiazanych z tematyka listy ?
Marek

9. Data: 2006-04-27 12:00:38

Od: gavron <"gavron1[wytnij]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Macie tu mocno wybiórczą kulturę, taki rynek, agora i kupę ostraków.
> Widzę także osoby otwarte, ale zahuczane przez snobów...
Odpuść sobie chłopczyku , albo zmykaj do piaskownicy ! i nie zaśmiecaj grupy
gavron

Dowcip
[ot] szkoda...
Rozmowy z Panslavistą