ocena opisowa I-III

1. Data: 2004-01-18 11:07:47

Temat: ocena opisowa I-III
Od: "ablader" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam programu ocena opisowa I_III nauczanie zintegrowane

2. Data: 2004-01-18 21:12:49

Temat: Re: ocena opisowa I-III
Od: "Kolec" <k...@4...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
polecam www.librus.pl
pozdrawiam

3. Data: 2004-01-20 07:15:43

Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> polecam www.librus.pl
> pozdrawiam

Ale uwaga - wpisany w program staly odstep miedzyliniowy.
Wieksze szpalty tekstu niemozliwe do dopasowania do linijek...
---
V.

4. Data: 2004-01-20 08:54:48

Od: Wojtek Wolyniak <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004 12:07:47 +0100, "ablader" <a...@w...pl> wrote:

>Szukam programu ocena opisowa I_III nauczanie zintegrowane

http://www.pytlak.com.pl

Pozdrawiam
Wojtek

5. Data: 2004-01-21 08:20:40

Od: "Kolec" <k...@4...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisal w wiadomosci

> Ale uwaga - wpisany w program staly odstep miedzyliniowy.
> Wieksze szpalty tekstu niemozliwe do dopasowania do linijek...
> ---
> V.
a Widziales program???
raczej nie wiec propnuje poznac a pózniej komentowac!
drukowanie swiadect: czyste gilosze , tradycyjne swiadectwo z mozliwosci
dostosowania kazdej linijki , swiadectwo wg. indywidualnego wzoru szkoly!

6. Data: 2004-01-21 16:54:13

Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostosowania kazdej linijki , swiadectwo wg. indywidualnego wzoru szkoly!

Chyba nie zrozumielismy sie, albo bronisz tego programu
jak jakis Rejtan ...

Mówie nie o dopasowywaniu pozycji fraz, czy drukowaniu
na czystym papierze, czy definiowaniu swoich wzorców
(co wszystko jest b. chwalebne), a o "rozluznianiu
miedzyliniowym", która to funkcja ma kluczowe znaczenie
w ocenie opisowej i wszystkich cenzurkach, zawierajacych
pola opisowe (osiagniecia, itp).

Chodzi o to, ze rózne drukarnie (a MENiS oczywiscie tez
po swojemu) róznie definiuja odstepy miedzy wykropkowanymi
liniami pod ocene opisowa.

Pierwsza linia szpalty trafia w kropki, druga juz gorzej,
trzecia i dalsze wcale.

Regulacji gestosci linii niestety tam nie ma - chyba ze
jakas nowsza wersja?

pozdro
---
V.

7. Data: 2004-01-21 21:27:48

Od: "Kolec" <k...@4...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzecia i dalsze wcale.
>
> Regulacji gestosci linii niestety tam nie ma - chyba ze

Hmmmm
nie wiem jaką masz wersje ale powyżej 2.1 jest regulacja wszystkiego
pozdrawiam
Jacek Korzec

nauczanie zintegrowane program
BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
jezyk migowy
angielski mówiony
Zasady działania szkół