ocet balsamiczny - jaki wybrać ?

1. Data: 2004-07-20 17:16:58

Temat: ocet balsamiczny - jaki wybrać ?
Od: "fajniuch" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!

Piszę w imieniu kolegi, który wyjechał na 2 tygodnie do Niemiec. Dostał
zadanie: kupić butelkę octu balasmicznego. Tylko za chol...ę nie
wytłumaczyli mu o co w tym całm occie chodzi. Ma być z Modeny (to już
ustaliłem w necie że tylko z tamtąd się liczy, że jest najlepszy) i ma
byc dobry.

Jakich producentów polecacie? Czym się ma kumpel kierować przy wyborze w
sklepie?

Dzięki za wszelkie info.

fajniuch
GG:3540022

1. Data: 2004-07-20 17:40:54

Temat: Re: ocet balsamiczny - jaki wybrać ?
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

fajniuch wrote:
> [...]
> byc dobry.
>
> Jakich producentów polecacie? Czym się ma kumpel kierować przy wyborze w

Cena - im drozszy tym lepszy ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-20 17:49:40

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"fajniuch" <f...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> byc dobry.
>
> Jakich producentów polecacie? Czym się ma kumpel kierować przy wyborze w

Ja kupuje zawsze w Penny Markt albo Plus. Raz mialam jakis drozsza ale nie
smakowalismy roznicy.

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2004-07-20 17:51:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cdjk2c$4pr$1@news.onet.pl>,
"fajniuch" <f...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> byc dobry.
>
> Jakich producentów polecacie? Czym się ma kumpel kierować przy wyborze w

Niech poszka w Niemczech sklepu "vom fass" i tam mu poradzą.

<http://www.vomfass.de/deutsch/default_geschaefte.ht
m>

Władysław

1. Data: 2004-07-20 19:13:00

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajniuch" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Piszę w imieniu kolegi, który wyjechał na 2 tygodnie do Niemiec. [...]
>
> Jakich producentów polecacie? Czym się ma kumpel kierować przy wyborze

Co się jaki odcinek [z octem] ukarze to zaraz jakaś sierota się odzywa
na grupie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-20 19:25:52

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 20 juillet 2004 ŕ 19:40:54, All a écrit :

> Cena - im drozszy tym lepszy ;)

Z ust mi wyjelas. W czasie mojego ostatniego (1) pobytu we Florencji
wybralam najdrozszy jaki byl, i nie pozalowalam. Byl taki dobry ze
mozna bylo prosto z buteleczki (2) pic.

Ewcia

(1) i jedynego zreszta...
(2) malenkiej...