ochrana

1. Data: 2002-08-25 11:33:30

Temat: ochrana
Od: "adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byłam na koncercie. Panowie ochroniarze w pewnym momencie ruszyli ku
wyjściu trzymając pod pachy pijanego chłopaka. W ogóle się nie opierał
(pewnie nie miał siły). Nie wiem, co narozrabiał. Przy bramie pchnęli go tak
mocno, że uderzył głową w barierki. Potem zgarnęła go policja, która była
świadkiem tego zajścia.

Czy wynajęci ochroniarze mają prawo tak młócić ludzi? Nie ma jakichś
przepisów, które ograniczają ich możliwości? Przecież temu chłopakowi mogło
się coś stać. A na kogo spadłaby odpowiedzialność?

adso

1. Data: 2002-08-25 12:23:52

Temat: Re: ochrana
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

B adso

| A na kogo spadłaby odpowiedzialność?

Na niego.
System działa tak.
Pijany - winny.
Jeszcze zapłaci za wytrzeźwiałkę.
Spyta policjanta o swoje prawa - to mu dowalą.
I przy okazji oskarżą za zdemolowanie radiowozu.
Zero szans.

Widziałem taką akcję na reporterze,
który się nie spodobał właścicielowi
knajpy.
Wypełniał obowiązki służbowe :-))

To tak mi się przypomniało zdarzenie
'z życia wzięte'.

:-))

eTT

ochrana - to po czesku?

1. Data: 2002-08-25 12:24:22

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

A nie lepsza byłaby pl.soc.prawo?
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-08-25 18:08:44

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <akafb9$pcq$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. adso pisze, ze:

> <...> Przecież temu chłopakowi mogło
> się coś stać.

dobre sobie.. sam sobie jest winien - gdyby bowiem nie byl pijany to
pewnie by sie nie "przewrocil" "opuszczajac" "lokal"

> A na kogo spadłaby odpowiedzialność?

na rodzicow, zle wychowali, nie upilnowali, itp..

--
Marsel

1. Data: 2002-08-25 21:23:03

Od: "adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> [...]
> Jeszcze zapłaci za wytrzeźwiałkę.
> Spyta policjanta o swoje prawa - to mu dowalą.
> I przy okazji oskarżą za zdemolowanie radiowozu.

Jedni walą - bezprawnie, drudzy też, tylko mają już pozwolenie... git.

> ochrana - to po czesku?

O ile dobrze pamiętam to milicja carska w XIX-wiecznej Rosji.

Pozdrawiam
adso

Internetowa depresja
hipnoza
dysonans poznawczy
do młodych:DDD
[troszke off] Mieszkanie w Rzeszowie sprzedam