ochraniacz na sciane przy lozku...

1. Data: 2005-07-22 19:54:42

Temat: ochraniacz na sciane przy lozku...
Od: |Pio| <p...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

szukam czego jak w temacie... mianowicie chodzi mi o cos, najlepiej
miekkiego, do przymocowania na scianie na wysokosci, na ktorej konczy
sie lozko... znaczy... wycieram/brudze/nie_wiem_co_robie farbe posciela
a widzialem gdzies (wlasnie nie mam pojecia gdzie) takie cudo, cos jakby
poduszke, tylko cienka i mocowana do sciany...

troche malo konkretny ten opis, bo i malo konkretnie wiem o co mi chodzi
- ale wie ktos jak sie cos takiego moze nazywac i gdzie sie to kupuje?

2. Data: 2005-07-22 20:05:27

Temat: Re: ochraniacz na sciane przy lozku...
Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a widzialem gdzies (wlasnie nie mam pojecia gdzie) takie cudo, cos jakby
> poduszke, tylko cienka i mocowana do sciany...

A masz jakies zdanie nt. okleinowanej plyty meblowej?
Wychodzi to relatywnie niedrogo, jest trwale i wygodne.
Oczywiscie nie wszedzie popasuje, ale moze?
Do tego mozesz tez dolozyc jakies np. poduszki - jak bedziesz mial
sciane oslonieta to wszystko stanie sie prostsze - nie bedziesz
musial kombinowac z jakims ekstra mocowaniem poduszek.

Zamawia sie toto w takich zakladach docinania plyt - wybierasz kolor
ze wzornika, wymiar, rodzaj wykonczenia brzegu i za godzine masz gotowe.

U mnie w domu takie cos sie doskonale sprawdza w 2 miejscach.
--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

3. Data: 2005-07-22 20:17:25

Od: |Pio| <p...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

> A masz jakies zdanie nt. okleinowanej plyty meblowej?
> Wychodzi to relatywnie niedrogo, jest trwale i wygodne.
> Oczywiscie nie wszedzie popasuje, ale moze?
wlasciwie to nie mam zadnego zdania... ale jakos dziwnie mi sie kojarzy
z lozkami w szpitalach lepszej klasy ;)
ale przemysle... tylko wszystko od koloru zalezy - szykuje sie do
malowania i na razie jestem na poziomie wyboru koloru.. jesli stanie na
standardowej bieli - to i biala plyte mozna kupic
> Do tego mozesz tez dolozyc jakies np. poduszki - jak bedziesz mial
> sciane oslonieta to wszystko stanie sie prostsze - nie bedziesz
> musial kombinowac z jakims ekstra mocowaniem poduszek.

raczej myslalem o czyms w rodzaju walka, mocowanego do sciany (jakies
20-30cm wys), ktory jest miekki i cieply i w razie czego sie go do
pralki wrzuca.. ;)

> Zamawia sie toto w takich zakladach docinania plyt - wybierasz kolor
> ze wzornika, wymiar, rodzaj wykonczenia brzegu i za godzine masz gotowe.

przemysle ;)
> U mnie w domu takie cos sie doskonale sprawdza w 2 miejscach.

a grube to jest? - plyta pilsniowa odpada... sklejka ewentualnie..

4. Data: 2005-07-24 05:38:54

Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a grube to jest? - plyta pilsniowa odpada... sklejka ewentualnie..

Bodajze 2 cm. Okleinowana plyta wiorowa. Dokladnie taka jak w tanich
meblach.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

5. Data: 2005-07-28 06:55:19

Od: PePe <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Strzalkowski napisał(a):

> Bodajze 2 cm. Okleinowana plyta wiorowa. Dokladnie taka jak w tanich
> meblach.

A mnie by się korek podobał...

nowa ustawa o zwrocie vat a kredyt
Czym rozwalić/wyciąć fragment ścianki działowej z wielkiej płyty (5 cm grubości)
[SPAM] [ALLEGRO] SPRAWDŹ NIE POŻAŁUJESZ GWARANTUJE :-)
Podziele sie z Wami moim smutkiem
ogrzewanie - czym ?