oczy a komputer

1. Data: 2004-10-26 11:35:57

Temat: oczy a komputer
Od: "markus" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,mam pytanie jak dlugie przesiadywanie przy komputerze moze wplynac na
oczy ....oprucz zapalenia spojowek np.czy promienie komputera dzialaja na
siatkowke negatywanie

pozdr

2. Data: 2004-10-26 17:20:35

Temat: Re: oczy a komputer
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

promieniowanie w nowoczesnych monitorach nie jest już zbyt niebezpieczne,
gorsze jest ciągłe wpatrywanie się przez dłuższy czas w ekran (w jedno
miejsce) i powoduje osłabienia mięśni gałki ocznej i w dłuższym czasie
zaburzenia ostrości widzenia, dobrze jest stosować okulary do pracy przy
kompie, stosować gomnastykę oczu np. patrzeć od czasu do czasu w dal

coś więcej
http://www.optometria.info.pl/bielawski/index.php?go
=antyrefleks_a_promieni
owanie lub google

Pozdr.
Sł.

3. Data: 2004-10-26 18:14:14

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

, dobrze jest stosować okulary do pracy przy
> kompie

o ile ma sie wade wzroku oczywiscie.

casus

4. Data: 2004-10-26 18:32:26

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: clm45j$o8n$...@i...gazeta.pl,
Od: casus <c...@g...pl>
Było:
> o ile ma sie wade wzroku oczywiscie.

Nie doceniasz rynku towarów luksusowych :-) sprzedali mi okulary pomimo
braku wady <rotfl>
Są to okulary "do pracy z komputerem" A N T Y R E F L E K S Y J N E !
Najnowsza nowość od kilku już lat <lol>

Ładnie wyglądają, mienią się wszystkimi kolorami tęczy (z punktu widzenia
patrzących na posiadacza)
No i nie zaprzeczę jakoś tak dłużej mogę w nich wytrzymać przed monitorem.
Ale zupełnie nie wiem czy mi wmówili, czy one takie wspaniałe ;-)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

5. Data: 2004-10-26 20:20:33

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "markus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> oczy ....oprucz zapalenia spojowek np.czy promienie komputera dzialaja na

Graj w strzelanki. Szybka akcja wymusza ruch gałek ocznych a to zapobiega
wysychaniu rogówki.:-)

6. Data: 2004-10-26 20:41:14

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj michhallski,

Dnia 26 października 2004 (22:20:33)
Na temat "oczy a komputer"
begin message:

> Graj w strzelanki. Szybka akcja wymusza ruch gałek ocznych a to zapobiega
> wysychaniu rogówki.:-)

sprytnie pomyslane :)

Posesjusz
ICQ: 3385742

7. Data: 2004-10-27 10:57:49

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "markus"
<d...@o...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku
Ziemi tę wiadomość:

>Witam ,mam pytanie jak dlugie przesiadywanie przy komputerze moze wplynac na
>oczy ....oprucz zapalenia spojowek np.czy promienie komputera dzialaja na
>siatkowke negatywanie

A co to są te: promienie komputera?

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

8. Data: 2004-10-27 12:02:04

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości

> Ale zupełnie nie wiem czy mi wmówili, czy one takie wspaniałe ;-)

Promieniowanie jest mocno zredukowane, ale zasada działania kineskopu polega
na tym, że elektrony padają na ekran. Na zewnątrz wywołuje to wzmożony ruch
cząsteczek kurzu w stronę patrzącej na ekran osoby. Dlatego okulary są
przydatne aby osłonić oczy przed tymi lecącymi śmieciami, a antyrefleks
redukuje negatywne skutki odbić jakie powstają na zwykłych szkłach.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

9. Data: 2004-10-27 12:34:12

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Promieniowanie jest mocno zredukowane, ale zasada działania kineskopu
> polega

A jak wygladają aspekty zdrowotne w przypadku coraz popularniejszych
monitorow cieklokrystalicznych LCD?

10. Data: 2004-10-27 14:37:16

Od: "markus" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

klapuch nie wiesz co to sa promienie komputera ??? to zkad ty sie wzioles??
spadles z choinki ?

chirurg naczyniowy
Nadreaktywność źrenic, skokowe zwężanie...
zoltaczka - objawy
Dobry dermatolog (Łódź)
kto to jest