oczy a komputer

11. Data: 2004-10-27 15:04:05

Temat: Re: oczy a komputer
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to pisal kiedys jeden specjalista:

Oczy sa do patrzenia tylko trzeba je umiec uzywac :)

Chodzi o to ze w zasadzie jesli masz dobry monitor lub lcd
to mozesz siedzie bardzo dlugo, wazne za to sa systematyczne
przerwy i gimnastyka oczu, do tego pamietaj o ergonomiii
srodowiska pracy.

12. Data: 2004-10-27 16:11:10

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "markus"
<d...@o...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku
Ziemi tę wiadomość:

>klapuch nie wiesz co to sa promienie komputera ??? to zkad ty sie wzioles??
>spadles z choinki ?

Nie, bocian mnie przyniosl...

W swoim komputerze nie zauwazylem zadnych promieni...

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

13. Data: 2004-10-27 16:11:11

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Radoslaw HORODNICZY"
<x...@c...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał
ku Ziemi tę wiadomość:

> [...]
>to mozesz siedzie bardzo dlugo, wazne za to sa systematyczne
>przerwy i gimnastyka oczu, do tego pamietaj o ergonomiii

i to jest dobra odpowiedz :-)

Klapuch

-------------------------

14. Data: 2004-10-28 07:08:30

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "test" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jak wygladają aspekty zdrowotne w przypadku coraz popularniejszych
> monitorow cieklokrystalicznych LCD?

Jak na razie nie słyszałem o jakichś negatywnych skutkach.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

15. Data: 2004-10-28 09:39:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Oct 2004 09:08:30 +0200, Trapez wrote:

> Jak na razie nie słyszałem o jakichś negatywnych skutkach.

:) Promieniowanie elektromagnetyczne emitowane przez monitory LCD może
być większe, niż to emitowane przez CRT (źródło - bodaj kóryś Chip, ale
nie pamiętam:) )

Człowiek, który boi się gniazdek w ścianach w ogóle nie powinien używać
żadnych monitorów. Ani komputera.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

16. Data: 2004-10-28 10:44:34

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiek, który boi się gniazdek w ścianach w ogóle nie powinien używać
> żadnych monitorów. Ani komputera.

I nie oddychac powietrzem w miescie ze wzgledu na setki toksycznych
substancji ze spalin samochodowych.

17. Data: 2004-10-28 11:34:16

Od: "markus" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie klapuch ucz sie takich odpowiedzi bo ty w tej materi wypadasz
tragicznie

18. Data: 2004-10-28 13:00:46

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie pamiętam:) )
>
> Człowiek, który boi się gniazdek w ścianach w ogóle nie powinien używać

A kto mówi o spaniu przy monitorze LCD, a promieniowaie to tak jak
wszystkich urządzeń elektrycznych.

Jak wygram w totka to pewnie dam sobie spokój z komputerami i jakiś czas
zaszyję się w Bieszczadach z dala od cywilizacji :)

19. Data: 2004-10-28 18:37:07

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: clqqhv$vnc$...@n...dialog.net.pl,
Od: Trapez <t...@p...wp.pl>
Było:
> Jak wygram w totka to pewnie dam sobie spokój z komputerami i jakiś
> czas zaszyję się w Bieszczadach z dala od cywilizacji :)

A to coraz więcej ludzi tak ma, ehhh, ja mam od dwóch lat ahhh.

Znam człowieka co od dobrych 10 lat ma dosyć, on już na totka nie czeka
tylko zacisnął zęby i twardo raz w miesiącu na 3-4 dni wyjeżdża do
niedźwiedzi. Ja jeszcze tak nie mam i tylko raz w roku ... :-(

Do jakiego lekarza mam iść, żeby mi przepisał tak ze trzy tygodnie separacji
z cywilizacją ? To by było coś :D

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

chirurg naczyniowy
Nadreaktywność źrenic, skokowe zwężanie...
zoltaczka - objawy
Dobry dermatolog (Łódź)
kto to jest