oczy- bola przy patrzeniu na boki

1. Data: 2004-04-08 07:55:15

Temat: oczy- bola przy patrzeniu na boki
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Mam takie pytanie: od czego moga bolec oczy jak patrzy sie na boki
(oczywiscie kierujac w bok same galki oczne:) )? Taki bol mam od
poniedzialku, oczywiscie dzisiaj bol jest mniejszy niz w poniedzialek,
bolaly tez przy dotyku, teraz to w sumie przy dotyku juz nie bola. Co moze
byc przyczyna? Przemeczenie, niewyspanie?? w sumie to sie wysypiam i bardzo
zmeczony to tez nie jestem:)
Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2004-04-08 11:42:30

Temat: Re: oczy- bola przy patrzeniu na boki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bolaly tez przy dotyku, teraz to w sumie przy dotyku juz nie bola. Co moze
> byc przyczyna? Przemeczenie, niewyspanie?? w sumie to sie wysypiam i

proponuje konsultacje specjalisty
casus

3. Data: 2004-04-08 15:42:11

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz, ale raczej przed swietami nie da rady pojsc na
konsultacje do okulisty, a poza tym ten bol sie zmniejsza, ale jak nie
przestana bolec to na pewno pojde do lekarza.
jeszcze raz dziekuje
Krzysiek

4. Data: 2004-04-08 19:32:34

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za odpowiedz, ale raczej przed swietami nie da rady pojsc na
> konsultacje do okulisty, a poza tym ten bol sie zmniejsza, ale jak nie
> przestana bolec to na pewno pojde do lekarza.

Moze naczynko Ci peklo? Albo po prostu to zwykle przemeczenie.

--
Pozdr. Hektor

Hemoroidy-skuteczne lekarstwo
metoda McMinn'a - martwica glowy stowu biodrowego
test
jak wykryć toksyny w organizmie
ratownictwo medyczne - ksiazki!!! PILNE