Re: oczy- problem

From: "LoneWolf" <l...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: oczy- problem
Date: Sat, 22 Jan 2005 22:55:56 +0100

> ostatnio, tzn jak dlugo?
ostanio znaczy od kilku miesiecy mowila, ze jej sie wzrok pogarsza w jednym
oku, teraz mowi ze i w drugim

> Z tego mozna sie domyslac, ze okulista zdiagnozowal stan zapalny
wynikajacy
> z zakazenia. A jak dlugo brala te krople bez poprawy?
okulista powiedzial - 5 dni. Tyle brala

zwlekajac.
jasne

> Google tu nie pomoze, ani nasze doswiadczenie.
> Konieczne jest leczenie prowadzone przez niewirtualnego okuliste.
to wiem, siostra byla u okulisty, jednak jak widac bez efektu.
A pytanie o operacyjna korekte to akurat jej pomysl, poniewaz tak jak
wspomnialem okulista nie powiedzial ani co jej dolega.
Przepisal krople i tyle, co wedlug mnie nie jest ok. Wina siostry, ze sie
nie dopytala.

Stad moje pozniejsze pytanie o dobrego okuliste w waie lub okolicach.

Dzieki za odpowiedz

LoneWolf