oczyszczenie organizmu ?

1. Data: 2008-11-22 18:31:15

Temat: oczyszczenie organizmu ?
Od: "upsss" <upsss .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tak sę zastanawiam czy by nie spróbować jakąś metodą oczyścić jelita.
Na kilku stronach znalazłem informacje, że to pomaga.

Moje pytanie jest inne- czy to nie zaszkodzi.

Wybiorę jakiś sposób. Pomoże albo nie. Ale czy nie będzie gorzej ?
A teraz co mnie do tego skłoniło :
- bezsenność
- wzdęcia
- dziwne bóle przucha
itd itp

oczywiście odwiedzam lekarzy ale coś mi się wydaje że albo złych albo oni
nie wiedża co mi jest.

Prosiłbym jakieś opinie na temat oczyszczania

--
PawełJ

2. Data: 2008-11-22 22:05:56

Temat: Re: oczyszczenie organizmu ?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

upsss wrote:

> [...]
> nie wiedża co mi jest.
>
> Prosiłbym jakieś opinie na temat oczyszczania

jelita z reguły są "czyste", natomiast problemem może być rozwalona wątroba
czy trzustka. Tak czy tak, najlepszy sposób na doprowadzenie wszystkiego do
normy, to jak najwięcej surowych warzyw, owoców, pieczywo i makarony tylko
razowe, jak najmniej wszelkiego rodzaju tłuszczu - zwłaszcza tłuszczy
nasyconych (oleje, mięso). Taka dieta dostarczy kilka do kilkunastu razy
więcej błonnika, witamin i soli mineralnych niż "typowa", do tego
wyeliminuje największe "obciążacze" układu pokarmowego. No i sprawa
oczywista, wywalić biały cukier, alkohol, mleko - zdaje się, że 80% ludzi
nie jest w stanie trawić mleka, gnije im w jelitach i powoduje alergie.

Zwróć uwagę, żeby ilość białka w diecie mieściła się między 0,8 a 1,2
grama / kg masy ciała.

Zwróć uwagę, że wyeliminowanie tłuszczu z diety "obetnie" nawet
kilkadziesiąt procent kalorii, żeby zachować taki sam bilans energetyczny
trzeba będzie więcej jeść.

3. Data: 2008-11-23 15:41:13

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"upsss" <upsss .@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> itd itp
>
> oczywiście odwiedzam lekarzy ale coś mi się wydaje że albo złych albo oni

Cześć

Jelit nie da się "oczyścić" tak jak na przykład zębów z kamienia ;-).

Jesli miałeś zrobione badania (kolonoskopia, endoskopia itp., USG narządów
brzucha), z których wynika, że
w Twoim układzie trawiennym nie ma jakichś widocznych chorób (wrzody,
nadżerki, perforacje, polipy itp.),
to zainteresuj się "schorzeniem" o nazwie dysbioza.

pozdrawiam
Rafał

4. Data: 2008-11-23 16:08:17

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jelit nie da się "oczyścić" tak jak na przykład zębów z kamienia ;-).

Eeee tam, się tak od razu nie da .....

http://hydrokolonoterapia.kosmedica.pl/

Dr.Endriu

5. Data: 2008-11-23 18:10:56

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dr.Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

> Eeee tam, się tak od razu nie da .....
>
> http://hydrokolonoterapia.kosmedica.pl/

Tak to sobie możesz kał wypłukać, ale efektów terapeutyznych z tego wielkich
nie będzie.

Rafał

6. Data: 2008-11-23 18:31:19

Od: "upsss" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie może masz i rację. Bo od lekarza żadnego takiej metody nie
słyszałem.
Tyle co w internecie.
Np tutaj:
http://www.colonix.pl/index.php
albo tutaj
http://www.allegro.pl/item479574765_oczysc_jelita_zr
zuc_do_20kg_dieta_prezent.html

Dla tych co nie chcą klikac to są strony na których są preparaty
oczyszczające

To też widziałem

--
Pawełj

7. Data: 2008-11-23 22:24:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "upsss" napisał:

> Dla tych co nie chcą klikac to są strony na których są preparaty
> oczyszczające

Mnie w jednym z tych opisów rozwaliło, że podwójna celuloza wnika
między kosmyki jelitowe :) Jeśli reszta tekstu ma podobny poziom
fachowości, to gratulacje.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-11-24 09:15:29

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to sobie możesz kał wypłukać, ale efektów terapeutyznych z tego
> wielkich
> nie będzie.

Nie chce się wykłócać - bo mam już ten etap za sobą (a zresztą obiecałem
tutaj kiedyś kolegom i koleżankom że daje sobie spokój) ....

ale dlaczego:

http://tiny.pl/6qmp

1) "(...)Po przeczytaniu książki M.Tombaka "czy można żyć 150 lat"
postanowiłem spróbować czyszczenia jelita grubego przy pomocy lewatywy .W
książce jest informacja o użyciu 1,5 - 2 l płynu. U mnie po ok 0,5 litra
parcie jest już tak duże że przerywam "wlewanie" i za chwilę pojawia sie
parcie. (...)."

w większości przypadków u ludzi którzy nigdy nie stosowali
hydrokolonoterapii przed zabiegiem wlewa się tylko około 0,5 litra wody, zaś
u tych którzy tą terapię stosują bez problemu wlewa się 2 litry płynu...

2) dlaczego po zabiegu hydrokolonoterapi gdzieś na okres 1 - 2 miesięcy po
zabiegu jak by to trywialnie powiedzieć (przepraszam za słownictwo) gówna
przestają śmierdzieć....

Dr.Endriu

9. Data: 2008-11-24 10:00:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu wrote:

> [...]
> hydrokolonoterapii przed zabiegiem wlewa się tylko około 0,5 litra wody,
> zaś u tych którzy tą terapię stosują bez problemu wlewa się 2 litry

dlaczego ludzie, którzy zaczynają uprawiać sztukę fistingu mogą sobie w
odbyt wsadzić jedynie przedmioty do 2 cm średnicy, a zaawansowani eksperci
wsadzają tam sobie całe pięści?

> 2) dlaczego po zabiegu hydrokolonoterapi gdzieś na okres 1 - 2 miesięcy po
> zabiegu jak by to trywialnie powiedzieć (przepraszam za słownictwo) gówna
> przestają śmierdzieć....

Dlaczego kilka miesięcy po intensywnym treningu człowiek ma większą
wydolność i odporność na zmęczenie? Right, jelito grube to było nie było
mięśnie, one PRACUJĄ. Albo i nie pracują, zależy, czy się je odpowiednio
trenuje. Można je "trenować" odpowiednią dietą, można fistingiem czy
wlewaniem sobie do - za przeproszeniem - dupy różnych dziwnych płynów. I
nie, nie ma to nic wspólnego z bełkotem serwowanym przez internetowych
uzdrawiaczy, nawet uzdrawiaczy z dyplomami ukończenia uczelni medycznych.

10. Data: 2008-11-24 10:08:50

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego ludzie, którzy zaczynają uprawiać sztukę fistingu mogą sobie w
> odbyt wsadzić jedynie przedmioty do 2 cm średnicy, a zaawansowani eksperci
> wsadzają tam sobie całe pięści?

A jak to jest że u niektórych ludzi - szczególnie tych którzy miewają
długoterminowe zaparcia - podczabieg hydrokolonoterapi potrafi trwać do
kilku godzin, (10-15 krotne powtarzanie wlewek), natomiast po
"udrożnienieniu jelita grubego wlanie 2 litrowej zawartości płynu odbywa się
bezproplemowo....

Czy to wg ciebie nie ma żadnego znaczenia ?....

Dr.Endriu

Reumatoidalne zapalenie stawów
słaba odporność
Robak w mozgu