odchudzanie

1. Data: 2004-07-19 18:36:12

Temat: odchudzanie
Od: "bobek_23" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, jestem raczej... nie, zupełnie laikiem w kwestii farmacji,
więc proszę mi wybaczyć pomyłki;)
Piszę, bo od pewnego czasu mam mały problem. Przez jakiś rok bardzo
drastycznie się odchudzałem, w nienajmądrzejszy sposób: właściwie to jadłem
tylko 1 bułkę i wypijałem butelkę soku owocowego. Schudłem 40 kg. Moje wyniki
są wg mojej lekarki bardzo dobre, ale ja sam zauważyłem u siebie coś bardzo
niepokojącego: mianowicie mam duże problemy z koncentracją, i czasami wydaje
mi się, że patrzę na siebie z boku (wiem, to dziwnie brzmi) : można powiedzieć
że jestem bardzo rozkojarzony i niemal śnię na jawie. Lekarka poleciła mi
przyjmować preparaty magnezowe i witaminę B6 oraz lecytynę. Powiedziała, że
objawy po 2 tyg. ustąpią. A tu 2 miesiąc i dalej to samo.
Czy ktoś z Państwa może mi coś poradzić?

Z góry dziękuję
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-07-19 21:17:53

Temat: Re: odchudzanie
Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szczerze mowiac to objawy, ktore pan podaje nie koniecznie musza miec cos
wspolnego z tym odchudzaniem.
Rownie dobrze dolegliwosci moga byc wynikiem przemeczenia, lub jakiejs innej
choroby. Najrozsadniej mimo wszystko skonsultowac to jeszcze z lekarzem.
Zas co do prostych, ogolnie dostepnych srodkow, to polecam troche aktywnosci
fizycznej: dlugi spacer, rower... ;)
Niezle efekty moga dac tez preparaty z milorzebu japonskiego, zwlaszcza w
polaczeniu z zenszeniem (np herbatka zenszeniowa) - z tym, ze ta nalezy stosowac
nie dluzej niz 6 tyg. pozniej trzeba ja na jakis czas odstawic.

Pozdrawiam,
Ewa

3. Data: 2004-07-20 13:34:23

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> zenszeniem (np herbatka zenszeniowa) - z tym, ze ta nalezy stosowac
> nie dluzej niz 6 tyg. pozniej trzeba ja na jakis czas odstawic.

dlaczego trzeba po 6 tyg. odstawić??????????

--
Aga

4. Data: 2004-07-22 19:32:52

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego trzeba po 6 tyg. odstawić??????????

pewnie dlatego, ze ginsenozydy się kumulują w organiźmie

5. Data: 2004-07-22 19:56:19

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie dlatego, ze ginsenozydy się kumulują w organiźmie

może się mylę
ale żeby doszło do kumulacji to trzeba by było zażywać około 100 mg lub
więcej standaryzowanego wyciągu z żeńszenia dziennie
przy dawce 30 mg raczej jest to niemożliwe, żeby przez 6 tygodni doszło do
kumulacji

tak mi się wydaję, a może masz jakieś mądre opracowanie dot. żeńszenia, to
chętnie poczytam

--
Pozdrawiam Aga

6. Data: 2004-07-22 20:18:11

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale żeby doszło do kumulacji to trzeba by było zażywać około 100 mg (...)
> tak mi się wydaję, a może masz jakieś mądre opracowanie dot. żeńszenia, to
> chętnie poczytam

nie interesowałam się tym zbytnio, więc pozostają Ci google.
ale pierwsza z brzegu ulotka bodymaxa zawierającego (85mg żeńszenia) czy
gerivitu (40mg) informuje o redukowaniu dawki z 2 do 1 tbl/24h po
osiągnięciu pewnego stopnia "nasycenia" a następnie o zrobieniu przerwy

7. Data: 2004-07-22 20:31:22

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ale pierwsza z brzegu ulotka bodymaxa zawierającego (85mg żeńszenia)

po pierwsze bodymax nie jest standaryzowany wiec nie wiesz co tam jest i
ile z substancji działających, geriavit ma 40 mg standaryzowanego więc
przerwa zalecana po około 4-6 mies. stosowania

i gdzie jest mowa o 6 tygodniach?????????????

--
pozdrawiam Aga

8. Data: 2004-07-22 20:34:15

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i gdzie jest mowa o 6 tygodniach?????????????

przejrzyj dokładnie wątek.
czy to ja napisałam o przerwie wynoszącej 6 tyg?
nie.
tylko podałam możliwą przyczynę, dla której jest zalecana przerwa.

9. Data: 2004-07-22 20:46:51

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy to ja napisałam o przerwie wynoszącej 6 tyg?
> nie.
> tylko podałam możliwą przyczynę, dla której jest zalecana przerwa.

oj faktycznie to nie Ty, tylko Ewa

--
Aga

10. Data: 2004-07-26 19:43:28

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj faktycznie to nie Ty, tylko Ewa

Witam.
Faktycznie, powod dla ktorego wskazalam na koniecznosc odstawienia to
kumulacja.
Co do opracowania - niestety nie pamietam skad pochodzily te dane, ale
trafilam na nie jakis rok temu. Akurat sama popijalam wtedy herbatke
zenszeniowa i stad zainteresowanie tematem.
Obecnie jestem na wakacjach, ale po powrocie sprobuje znalezc te materialy.

Pozdrowienia

Ewa

cefadisiac
Kto się boi taniej internetowej apteki?
czy kapsulki mozna dzielic?
Szukam znajomych Budapeszt 1978 FARMACJA na Banacha:)
Mycha.pl - Same Dobre Rady