odchudzanie-co jesc ?

81. Data: 2009-04-29 12:44:51

Temat: Re: odchudzanie-co jesc ?
Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jesli zaczniesz dokladniej sam obserowac i SPRAWDZAC co on tutaj wypisuje, to
> sie sam osobiscie przekonasz czy to co Ci w tej chwili pisze, jest prawda.

Przedyskutowalem z nim tematy o wegetarianizmie, polityce i pare
innych na ladnych paredziesiat stron forow ;)
Moze dlatego podchodze do takich dyskusji z wiekszym dystanse.
--
Olleo

82. Data: 2009-04-29 12:54:59

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander wrote:

> Pająki ? ... możesz rozwinąć ?

Wady rozwojowe grożą, na wiki pod "kwas foliowy" masz wyjaśnione. Pająk to
taki skrót myślowy :P

83. Data: 2009-04-29 13:26:28

Od: "Karol " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> o składnikach odżywczych faktycznie nie ma co wspominać, bo w ziemniakach
> prawie ich nie ma :D Ale z tymi dodatkami to jak najbardziej słuszna uwaga,
> to powód dla którego nie mamy AŻ TAKIEJ epidemii cukrzycy.

niee, alez skad w ziemniakach nie ma zadnych skladnikow odzywczych. Oni
widocznie na nutritiondata.com brednie wypisuja:

http://www.nutritiondata.com/facts/vegetables-and-ve
getable-products/2546/2

84. Data: 2009-04-29 15:12:57

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po co w ogóle bulwy wstawiać do posiłków? Człowiek w naturze nigdy bulw
> nie
> jadł, nie jest dostosowany do takiego pokarmu. Bulwy to pokarm świń.

moze po prostu dlatego, ze sa smaczne?

85. Data: 2009-04-29 18:18:49

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> o serio? To są dwie diety Soutch Beach? I pewnie obie są podobne do diety
> Dukana?

nie chcialo mi sie szukac informacji o clintonie i jego stylu zycia
przez 40 czy 50 lat i dlugosci stosowania diety

ale masz :

http://www.streetdirectory.com/travel_guide/3466/hea
lth/clinton_on_south_beach_diet.html

dodam z naszego podwórka, że teściowi mojej siostry lekarze wlasnie
nakazali stoswac diete w oparciu o SB, wlasnie po bypassach

i szwagrowi co ma problemy z sercem i zylami rowniez

86. Data: 2009-04-29 18:29:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw wrote:

> dodam z naszego podwórka, że teściowi mojej siostry lekarze wlasnie
> nakazali stoswac diete w oparciu o SB, wlasnie po bypassach
>
> i szwagrowi co ma problemy z sercem i zylami rowniez

ciesz się, że do pieca na 3 zdrowaśki nie wsadzili. Polscy lekarze...

SB jest bardzo zbliżone do Atkinsa, a co się dzieje z naczyniami wieńcowymi
ludzi na Atkinsie chyba nie muszę przypominać?

87. Data: 2009-04-29 20:31:22

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> ciesz się, że do pieca na 3 zdrowaśki nie wsadzili. Polscy lekarze...
>
> SB jest bardzo zbliżone do Atkinsa, a co się dzieje z naczyniami wieńcowymi
> ludzi na Atkinsie chyba nie muszę przypominać?

ja tam nie wiem

ale wiem, ze choroby wiencowe rozwijaja sie przez duzo, duzo lat,a nie
powstaja nagle w ciagu 2 lat

88. Data: 2009-04-30 05:19:22

Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

biegam od przedwczoraj wieczorkami powoli spokojnie ...
zmieniłem jedzenie jakies 2 tyg temu a juz uslyszalem niedawno ze troch
schudlem :)

Pozdrawiam.

89. Data: 2009-04-30 06:04:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@t...pl wrote:

> Pol na pol - dwa pierwsze skad inad, tylko pozniej je do gier
> zaadaptowales :P

e-e, nigdy nie używałem poza grami, odwrotnie poszło - od nazwy postaci w
grze poszedł nick na forum związane z tą grą :D

...ale nigdy przynajmniej nie wmawiałem ludziom, że mam inną płeć.

90. Data: 2009-04-30 06:06:42

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw wrote:

> ja tam nie wiem
>
> ale wiem, ze choroby wiencowe rozwijaja sie przez duzo, duzo lat,a nie
> powstaja nagle w ciagu 2 lat

No to dowiedz się, że na Atkinsie w ciągu roku pogorszyło się o kilkanaście
do kilkudziesięciu procent u każdego przebadanego pacjenta w grupie
kontrolnej. Chcesz odnośniki do badania i ew. screeny skanu tętnic? (po
angielsku będzie).

Wcale się nie dziwię, że niektórzy polscy lekarze o tym nie słyszeli, oni o
wieeeelu rzeczach nie słyszeli, a wiedzę często czerpią z pism typu
Klaudia.

Kleszcze
Jaka jest dobra maść dla sportowców na nadciągnięcia naderwania
Najefektywniejszy immunostymulator?
Słuch noworodka
wiek metrykalny a wiek biologiczny