sprzedaż nasienia

181. Data: 2003-01-13 08:52:01

Temat: Re: oddawanie szpiku było: i komórki jajowej
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:avolma$279$...@l...localdomain...

> 2 przypadki to nie 20 tysięcy.

Ale 2 przypadki, to nie jest "nie ma". A ile jest takich, o których media
nie mówią?

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

182. Data: 2003-01-13 08:57:04

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jojo <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

> umiera.
>
> jesteś po prostu niedoinformowana

ROTFL. Wskaz mi przykład masowych śmierci z głodu w Polsce.

boniedydy

183. Data: 2003-01-13 09:03:36

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jojo <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avtuj0$guh$...@a...dialog.net.pl...

> Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> bo widzisz Anuśka, pomoc świadczona iluś tam tysiącom Afrykańczyków jest o
> wiele bardziej widowiskowa niz codzienne zaniesienie obiadu maluchom w
> zamieszkiwanej dzielnicy, zresztą jak tu ktoś już pisał te maluchy są same
> sobie winne bo mają patologicznych rodziców i tyle

Chyba nie piszesz na poważnie, że Polacy gremialnie pomagają biednym
Afrykanom, zaniedbując dzieci w okolicy. Jest wręcz odwrotnie, tym bardziej,
że pomoc dzieciom w okolicy jest o wiele bardziej widowiskowa (trudno ją
ukryć przed innymi sasiadami), niż pomoc Afrykanom (wpłacasz na poczcie
jakąś kwotę i wie o tym tylko pani przy okienku na poczcie).
Nie pamiętam tego przypadku, o którym piszecie; czy to chodziło o tego
chorego umysłowo dorosełgo faceta, który nie wychodził z domu, aż z matką
umarł z głodu? W kazdym razie jest to również kwestia sprawności
odpowiednich służb społecznych. Przypadek jest jednostkowy i
niereprezentatywny. Ale oczywiście dzięki niemu możesz się pounosic świętym
oburzeniem, sugerując że wszyscy, którzy są innego zdania niż ty mają w
piersi kawałek drewna zamiast serca. MNTZBSZ takie zachowanie wyczerpuje w
pełni oznaki manipulacji.

boniedydy

184. Data: 2003-01-13 09:07:25

Temat: Re: OT Odp: oddawanie szpiku było: i komórki jajowej
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jojo <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avtu39$bho$...@a...dialog.net.pl...

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

> a całkiem co innego Jojo zakładała a całkiem co innego próbuje sie Jojo tu
> przypisać ;)
>
> wyjaśniam więc: jeśli chodzi o sąsiada to był przytoczony jako przykład
> człowieka, który przeszczep miał i na dokładkę przeżył ( choć nie dawano
mu
> szans najmniejszych!) i tym samym ja i inni znajomi mamy namacalny dowód
na
> to, że te wszystkie przeszczepy mają jak najbardziej sens i

Te wszystkie? A jeśli mojemu znajomemu przeszczep skrócił życie, to jest to
dowód na to, ze żaden przeszczep nie ma sensu? Część przeszczepów się udaje,
część nie.

wykonywanie
> takich operacji jest jak najbardziej słuszne
> jesli wasi sąsiedzi lub koledzy i kolezanki z klasy lub ktokolwiek inny
też
> mają możliwość przeżyć dzięki jakiemuś przeszczepowi to ja też jestem jak
> najbardziej za i jak najbardziej na tak i nie muszę ich koniecznie oglądać
> natomiast wolę dać jeść głodnemu dzieciakowi z okolicy niż wysyłać forsę
dla
> głodujących w omawianej szeroko Afryce

A dajesz jeść głodnemu dzieciakowi w okolicy? Bo jeśli nie, to może za te
same pieniądze uratowałabyś jednak kilkoro dzieci od śmierci głodowej w
Afryce.

boniedydy

185. Data: 2003-01-13 09:09:45

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL. Wskaz mi przykład masowych śmierci z głodu w Polsce.
>
> boniedydy

tak jak pisałam - kilka osób czy pojedyncze przypadki nie sa tak nagłaśniane
jak te 200 tyś. Afrykańczyków i nie mozna aż tak się dowartościować
jeno parę groszy wysłane dla tych którym grozi masowa smierć głodowa
usatysfakcjonuje duszę pomagającego, czyż nie?

Joanna

186. Data: 2003-01-13 09:21:37

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ukryć przed innymi sasiadami), niż pomoc Afrykanom (wpłacasz na poczcie
> jakąś kwotę i wie o tym tylko pani przy okienku na poczcie).

i cały internet ;) a kto jeszcze tego nie wiem

> [...]
> umarł z głodu? W kazdym razie jest to również kwestia sprawności
> odpowiednich służb społecznych. Przypadek jest jednostkowy i

a to nie ten przypadek ;) ale jak chcesz miec obraz reprezentatywny problemu
to udaj sie do odpowiednich organizacji - oni mają dane dotyczące tego
problemu

A miałaś nie dyskutować bo to nudne?

Joanna

187. Data: 2003-01-13 09:30:05

Temat: Re: OT było Odp: oddawanie szpiku było: i komórki jajowej
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <s...@h...com> napisał

> I jeszcze jedno - jesli to, co pisze, czasem wydaje sie malo logiczne i
> spojne (w ostatnim czasie), to prosze o zrozumienie dla kobiety, ktora ma
> dosyc zarwane noce i bardzo malo czasu na zabawe w komputer. Dzis moj
> mlodszy syn konczy 3 tygodnie - dla osob majacych dzieci powinno byc to
> zrozumiale ;-))))

To może nie poświęcaj tej małej ilości czasu na zabawę w komputerze .... a
odeśpij i wróć do nas kiedy już odzyskasz zdolność logicznego i spójnego
wysławiania się.

NCHSP ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

188. Data: 2003-01-13 09:35:05

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te wszystkie? A jeśli mojemu znajomemu przeszczep skrócił życie, to jest
> dowód na to, ze żaden przeszczep nie ma sensu?

dla mnie na pewno nie jest to dowód na bezsensowność takich zabiegów - wszem
i wobec jest wiadome, ze sa ryzykowne ale daja nadzieję, która często jest
realna

a co , znajomemu na siłę coś wszczepili? uspili i bez jego zgody cos mu
doszyli ?
poza tym swoim pytaniem sama sobie zaprzeczasz, widocznie nie czytasz tego
co wysyłasz

> A dajesz jeść głodnemu dzieciakowi w okolicy? Bo jeśli nie, to może za te
> same pieniądze uratowałabyś jednak kilkoro dzieci od śmierci głodowej w
> Afryce.
>
> boniedydy

a co - mam dostarczyc brudne naczynia? poświadczone notarialnie i przez
dzielnicowego oświadczenie dożywionego przeze mnie? wystarczy, czy coś
jeszcze?
przypominam, że to dyskusja na temat głoszonych poglądów - nikt, a w
szczególności ja , nie żądał od ciebie dowodów wpłat na konto głodujacych
Afrykanów, nikt tez nie poddawał w wątpliwość tego, ze to robisz, natomiast
ty pozwoliłas sobie na wycieczki osobiste - z braku argumentów ?
co bedzie następnym twoim argumentem? to ze ty nie widziałaś , żebym
komukolwiek w czymś pomogła, więc nie jest to prawda?

dla mnie EOT, nie zamierzam się tu tobie legitymować
Joanna

189. Data: 2003-01-13 09:41:32

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jojo wrote:

> i nie mozna aż tak się dowartościować
> jeno parę groszy wysłane dla tych którym grozi masowa smierć głodowa
> usatysfakcjonuje duszę pomagającego, czyż nie?

Jojo to argumenty ponizej pasa wiesz? Nawet jesli usatysfakcjonuje to co
z tego? Zaczynacie sie dziewczyny czepiac. Za to, ze wprost mówi jakie
sa jej priorytety i komu woli pomagac. To, ze ktos ma inny swiatopoglad,
inne widzenie swiata, inna wizje pomocy, inne priorytety nie daje Wam (
pije do Jojo i ani Bjork ) jeszcze prawa do wycieczek osobistych. A tak
daleko idace i krzywdzace wnioski tym wlasnie sa. Przypominam, ze pomoc
o jakiej toczy sie dyskusja nie jest obowiazkowa i jest kwestia
wylacznie wlasnego sumienia komu, gdzie, w jaki sposób i z jakiego
powodu pomagamy.
Wiec moze by dyskutowac na temat pogladów i pobudek a nie atakowac za
to, ze ktos woli pomagac 'Afrykanom' niz 'sasiadom'. Jej wybór, jej
wola, jej prawo, jej sprawa czy pomaga, komu pomaga i czy ma z tego
powodu satysfakcje i czy podnosi swoje poczucie wartosci.
pzdr
agi

190. Data: 2003-01-13 10:02:35

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jojo to argumenty ponizej pasa wiesz? Nawet jesli usatysfakcjonuje to co
> z tego? Zaczynacie sie dziewczyny czepiac.

Nie, to są odpowiedzi w tonie przedpiścy.

Jeśli którąś ze stron w dyskusji odbierasz jako "argumenty poniżej pasa" to
znaczy, ze identyfikujesz się z druga stroną i w jakis sposób czujesz się
zagrożona - nie jest to absolutnie tekst do ciebie osobiscie, to tylko
wyjaśnienie z punktu widzenia psychologii.

Nawet kompletne przeinaczanie moich wypowiedzi przez przedpisców i
przypisywanie mi zupełnie innych poglądów nie zostało w mojej odpowiedzi
potraktowane w sposób poniżej pasa. Zauważ że przeszło to bez echa i dalej
odczytywano tylko to co sie chciało odczytać.
Widocznie mamy odmienna definicję "argumentów poniżej pasa". Nie wymienimy
ich bo z powodu innych argumentów w tym watku już nie będę brać w nim
udziału.

pozdr.Joanna

Kraków - gazeta ogloszeniowa [reklama]
mama putka