oddech

1. Data: 2005-06-24 21:57:17

Temat: oddech
Od: ti-ar <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiem, że podobne problemy były tu już poruszane, ale nie znalazłem jak
dotąd odpowiedzi. Mam 40lat, 191 cm wzrostu i ważę 108 kg. Jeszcze pół
roku temu było 10 więcej. Siedzący tryb życia, ze sportów rower-co week
end po 20-30 km. Od mniej więcej 1,5 roku mam co pewien czas pojawiające
się duszności. Nie mogę do końca nabrać powietrza. Jakbym miał płuca
ściśnięte. Dopiero po jakimś czasie się udaje. I potem znów to samo.
Kiedy się kładę na wznak-ustępuje, oddycham normalnie, za to czasami
czuję się tak jakbym miał przestać oddychać. Gwałtownie nabieram
powietrza. Na początku (bardzo rzadko) w środku nocy budziłem się z
wrażeniem, że się duszę. Aż mnie podrywało do pozycji siedzącej. Teraz
już się to nie zdarza, ale uczucie niemożności pełnego wdechu pojawia
się co jakiś czas i trwa dzień do dwóch. Potem jest spokój kilka
tygodni, do miesiąca. Do tego dochodzi dziwna wysypka (?). Zaczyna się
od swędzenia ręki (najczęściej poniżej łokcia po wewnętrznej stronie).
Kiedy drapię, pojawiają się jakby wypukłe szramy-blizny, które po pewnym
czasie same zanikają. Czy te dwie rzeczy: duszności i swędzenie można
łączyć w dwa objawy czegoś jednego? Jeśli tak, to czego?
Pozdrawiam, Tomek

2. Data: 2005-06-25 11:07:35

Temat: Re: oddech
Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> łączyć w dwa objawy czegoś jednego? Jeśli tak, to czego?

Astma oskrzelowa na tle alergicznym ?????
Pozdrawiam
Cancer

Ubezpieczenie NNW - jakie wybrać?
Re: mikrobiologia grr